Lesbot hankkivat lapset oikein!!!
Olen huomannut, että heteroparit lisääntyvät holtitomasti ja menevät KIHLOIHIN, kun lapset ovat jo koulussa. Häät sitten seuraavan puolison kanssa, kun perustetaan uusperhe.
Naispariskunnat sen sijaan menevät ensin kihloihin, sitten alkavat suunnitella lapsen hankintaa, tanssitaan häät ja sitten vasta lapset. Näin sen minusta kuuluukin mennä.
Milloin tässä näin kävi? Miksi heterot ovat pilanneet kaiken?
Kommentit (13)
Totta. Itse kuitenkin ihannoin sitä, että lapset asuvat biologisten vanhempiensa luona. Siinä lesboilla menee mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse kuitenkin ihannoin sitä, että lapset asuvat biologisten vanhempiensa luona. Siinä lesboilla menee mönkään.
Yleensä ns. klinikkalapset ovat toisen äidin biologisia lapsia, biologinen "isä" on spermaa luovuttanut tanskalainen.
Ja kaveripariskunta teki niin, että molemmat synnyttivät ja lapset ovat keskenään biologisia (täys)sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse olen lesbo, joka ei ole naimisissa (tai missään rek. parisuhteessa). Kolmas lapsi tulossa saman naisen kanssa.
Woot?
Homoparit tahtovat leikkiä kotia ja perinteisiä perhearvoja. Heterot ovat kasvaneet ulos siitä.
Lepakot tietävät, että eivät voi saada lapsia keskenään. Mies-naisparit ei tätä tiedä, heistä 20% lapsettomia. Monille jälkeläisten saaminen on tosi tärkeää ja halutaan varmistaa kumppanin kyky lisääntyä, ja sitten vasta kihlat, häät ym. Jos ei yhden kanssa jälkeläistä tuu, niin on vaan aika todennäköistä, että jonkun muun kanssa onnistuu. Harvoin lapsettomuus vain jommankumman "vika", joskus on näin, mutta voi olla hedelmällisyys lievästi alentunut molemmillakin, jamuiden kanssa sitten molemmat voivat saada lapsia. Avosuhteesta helpompi lähteä kuin avioliitosta, sosiaalisestikin helpompaa, kun ei oo isot sukuhäät tm. Kaikilla muistissa. Helpommin voi livistää ja hakea fertiiliä kumppania. Tilastojenkin mukaan avoliiton riski hajota on isompi kuin avioliiton. Voi olla alitajuistakin, lusääntymisvietti meissä vahva.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että heteroparit lisääntyvät holtitomasti ja menevät KIHLOIHIN, kun lapset ovat jo koulussa. Häät sitten seuraavan puolison kanssa, kun perustetaan uusperhe.
Naispariskunnat sen sijaan menevät ensin kihloihin, sitten alkavat suunnitella lapsen hankintaa, tanssitaan häät ja sitten vasta lapset. Näin sen minusta kuuluukin mennä.
Milloin tässä näin kävi? Miksi heterot ovat pilanneet kaiken?
Miten naispariskunta voi hankkia LAPSEN? Whaat. Milloin nainen on oppinut siittimään toisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse olen lesbo, joka ei ole naimisissa (tai missään rek. parisuhteessa). Kolmas lapsi tulossa saman naisen kanssa.
"naisen _kanssa_" :D lol
What the fuck?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woot?
Lapset klinikalla (tai tuttu mies sperman lahjoittajana?) ja lapset tehty yhteisestä päätöksestä vakituiseen parisuhteeseen.
Samaa sukupuolta olevien avoliittoa ei ole virallisesti olemassa, joten jos naispari ei ole naimisissa/rek. parisuhteessa, virallisesti vain toinen on lasten vanhempi. Vaikka olisi alusta asti ollut lasten elämässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What the fuck?
Niin. Avovaimoni kanssa olemme hankkineet 3 lasta yhdessä. Toki biologisesti lapset eivät ole toisen meistä, mutta biologia ei olekaan mikään vaatimus vanhemmuuteen. Vrt. isäni on adoptoitu, mutta ihan normaalisti isovanhempani ovat minulle mummi ja vaari. T. 1. viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What the fuck?
Niin. Avovaimoni kanssa olemme hankkineet 3 lasta yhdessä. Toki biologisesti lapset eivät ole toisen meistä, mutta biologia ei olekaan mikään vaatimus vanhemmuuteen. Vrt. isäni on adoptoitu, mutta ihan normaalisti isovanhempani ovat minulle mummi ja vaari. T. 1. viestin kirjoittaja
Ei se toinen nainen mitään lapsia ole hankkinut. On huoltaja lapselle ehkä, aivan kuin YH:n uusi mies YH:n lapselle.
Ja lesbot laspsen hommattuaan ovat täydellisiä vanhempia ja yhdessä ikuisesti ? Ihan hölmö aloitus. Mitä ihmeen sädekehää laitat lesbojen ylle?
Voin kertoa, että itse heteroparina menin ensin kihloihin, sitten naimisiin. Kaksi lasta syntyi tälle samalle miehelle ja yhdessä edelleen. Lapset teini-ikäisiä. Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Ja lesbot laspsen hommattuaan ovat täydellisiä vanhempia ja yhdessä ikuisesti ? Ihan hölmö aloitus. Mitä ihmeen sädekehää laitat lesbojen ylle?
Voin kertoa, että itse heteroparina menin ensin kihloihin, sitten naimisiin. Kaksi lasta syntyi tälle samalle miehelle ja yhdessä edelleen. Lapset teini-ikäisiä. Menikö oikein?
Kyllä se ero tulee kun lapset täysi-ikäisiä. Päivätä tilanne silloin....
Tilastoissa toki yh-äiti, mutta ihan sama.