Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katseli illallisella ohikulkevaa naista, nousin pöydästä ja lähdin

Vierailija
24.08.2016 |

katselkoon rauhassa, mutta ei minun seurassa.
Miehen tärkein tehtävä on saada nainen tuntemaan olonsa maailman kauneimmaksi.
Itsekunnioitusta olla pitää.
Toisia deittejä ei tullut.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oon vapaa kaikesta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Elämä on aika kivaa näin. Saatetaan miehen kanssa yhdessä tsekata kauniita ihmisiä ja mainita asioista ihan ääneen. Eikä se ole keneltäkään pois...

Hienoo.

Aitoa ja luottavaista rakkautta. Voi kun sais kokea tuollaista

Vierailija
42/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

123456789 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ei.

Mies varmaan näkee sinutkin ihastuttavana koska olitte treffeillä.

Ja suututko siitä jos mies katsoo taidetta tai kauniita maisemia? Itsekin katsot.

Ihan sama juttu. Kauniit naiset nyt on taideteoksia. Ei voi olla katsomatta.

Katsoo sinuakin. Taideteosta.

Ja anteeksi vaan, en esineellistä. Puhun varmaan kaikkien miesten suulla. Paitsi homojen...... 😉

No kyllä oli imelää. Mutta ihan varmasti tehoaa moneen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun treffikumppanini skannasi katseellaan jokaisen alle kolmikymppisen ohikulkijan. Kulkijoita riitti, koska ikkunapöydästä näki alaviistoon perjantai-iltaisen kävelykatunäkymän. En lähtenyt mihinkään, koska ajattelin omasta puolestani pysyä kohteliaana.

Parin tunnin jutustelun ja skannaamisen jälkeen mies esitti minulle pitkän listan sekä ulkonäköni että luonteeni vioista ja niille korjausehdotukset. Kun en hämmästyksissäni kommentoinut millään tavalla, hän sai vauhtia ja listasta taisi tulla vielä pitempi kuin hän oli ajatellut. En tiedä, lisäsikö hän kotimatkallaan listan loppuun vielä jotain harhaisuudesta, äkkipikaisuudesta ja vanhaksipiiaksi jäämisestä.

Hauska :-) Meillä on samanlainen huumori.

Vierailija
44/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli parempi, että lähdit.  Jos tuossa vaiheessa kovin pitkään katsoo vieraita naisia, ei jatko tiedä hyvää.  Parempaa jatkoa ja parempia miehiä jatkossa.  Ei tarvita naissankareita jos etsitään miestä. 

Vierailija
45/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

123456789 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ei.

Mies varmaan näkee sinutkin ihastuttavana koska olitte treffeillä.

Ja suututko siitä jos mies katsoo taidetta tai kauniita maisemia? Itsekin katsot.

Ihan sama juttu. Kauniit naiset nyt on taideteoksia. Ei voi olla katsomatta.

Katsoo sinuakin. Taideteosta.

Ja anteeksi vaan, en esineellistä. Puhun varmaan kaikkien miesten suulla. Paitsi homojen...... 😉

Et puhu.

Heteromies

Vierailija
46/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä vastauksia. Jos mies ei yhden illallisen ajan voi pitää silmiään yhdessä naisessa, minäkin lähtisin. Katsella saa, kunhan ei minun seurassani. En minäkään tuijottele muita miehiä omani seurassa.

Samaa mieltä. Älytöntä sanoa, että saahan sitä tuijottaa. Tässä on kysymys käytöstavoista, ei oikeuksista saako vai eikö tehdä jotain. Yhtä tökeröä, jos mies olisi keskittynyt pelkästään puhelimeensa. AP teki ihan oikean päätöksen eli miksi tuhlata aikaansa moukkaan.

Vierailija
47/48 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Se huomio tulisi kiinnittää treffikumappaniin.

Ei silloin soitella tai tekstailla, katsella muiden perään tai haukotella toisen jutuille tai puhuta vain itsestään. Peruskäytöstapoja.

Jos toinen ei iske yhtään, voi veskikäynnin varjolla livahtaa pois.

Vierailija
48/48 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni katsoi kerran pitkään ohimenevää naista ravintolassa, jopa kääntyi katsomaan perään. Joku pöytäseurueesta närkästyi, mutta minä ymmärisn syyn: naisella oli pitkäkarvainen turkki päällä ( nainen ei selvästi ollut suomalainen) ja mieheni perhokalastushulluna tuijotti sitä turkkia. että käviskö  turkinkarvat perhonsidonnassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme