Mies katseli illallisella ohikulkevaa naista, nousin pöydästä ja lähdin
katselkoon rauhassa, mutta ei minun seurassa.
Miehen tärkein tehtävä on saada nainen tuntemaan olonsa maailman kauneimmaksi.
Itsekunnioitusta olla pitää.
Toisia deittejä ei tullut.
Kommentit (48)
Oletpa reipas tyttö!! Voi kun kaltaisiasi olisi enemmän.
Miehen mielenterveyden ja elämänlaadun kannalta oli kyllä helvetin hyvä ratkaisu nousta pöydästä ja lähteä.
:D
Noh mies ainakin tietää ettei menettänyt mitään 😂
No, ehkä hieman töykeää jos olitte treffeillä ja tuijotteli ohikulkevaa naista. Mutta kuulostat hieman vaativalta. Eli omille teille molemmat. :)
Joku on löytänyt tien vanhaksi piiaksi!
Voitaneen sanoa, että "he dodged a bullet" :D
Mistä sä tiesit miksi se mies katsoi ohikulkevaa naista? Entä jos kyseessä olisi ollut mies, jota hän katsoo? Olisiko mies tällöin ollut silmissäsi homoseksuaali? Ei jumalauta...
Oisit vielä heittänyt juomat silmille ja kopauttanut kassilla päähän. sika!
Ei miehen mielenterveys kestä sitä että pitäisi käyttäytyä kuten ihmiset.
Se on kohtuutonta että joutuisi huomioimaan sen oman kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
No sinä et tainnut täyttää sitä naisen tärkeintä tehtävää saada mies tuntemaan itsensä mahtavaksi, kun hänellä oli tarve muita tiirailla. Ihan hyvä että säästitte toistenne aikaa ja jätitte toiset treffit sopimatta.
Mä oisin puhkonut silmät. Eipä katselis enää. Oppis kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Anna minun kaikki kestää. Tuo on toki sääntö nro 1 AV-mamman käsikirjassa :D
Taas yksi lievästi harhainen naishenkilö... Miksi mies ei voisi katsoa ohikulkevaa naista ihan yhtälailla kuin katsoisi ohikulkevaa koiraa, taaperoa tai vaikka vanhusta? Mikä siinä naiseen kohdistuvassa katseessa on niin kiellettyä?
Ihmeellisiä vastauksia. Jos mies ei yhden illallisen ajan voi pitää silmiään yhdessä naisessa, minäkin lähtisin. Katsella saa, kunhan ei minun seurassani. En minäkään tuijottele muita miehiä omani seurassa.
Onnekas mies. Nämä rohkeat itsenäiset oman arvonsa tuntevat naiset on niin pirun rasittavia. Varsinkin ne, jotka sitä omanarvon tunnetta julistaa kuten evankeliumia.
Onko sinulla kuvaa tästä naisesta? Haluaisin nähdä myös, varmistaa että oli hyvännäköinen.