Tekipä tavallaan hyvää lukea
tuo ketju, missä kerrotaan mikä on kamalinta mitä mies on sanonut ja mitä itse on mieheleen sanonut. Sai nimittäin taas huomata kuinka kiitollinen saa olla siitä, että elää parisuhteessa, jossa vallitsee molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus ja että saa ennenkaikkea elää henkisesti aikuisen miehen rinnalla.
En voisi kuuna päivänä kuvitella, että mieheni huorittelisi tai lehmittelisi tai sanoisi minua joksikin limav*tuksi tms! Mies joka tuollaista sanoo naiselleen, on mies vain fyysiseltä iältään. Muutoin hän on kaikkea muuta kuin mies. Kuinka ihmeessä voitte elää tuollaisten " miesten" kanssa ja sanoa rakastavanne?
Ja kyllä. Meilläkin tulisi ero, jos mies alkaisi huoritella, vaikka olisi kuinka pitkä ja vakaa parisuhde takana. Tuollainen käytös kertoisi vain se, että jotain oleellista on jo menetetty suhteessa.
Kommentit (109)
LÄskikin taidat olla ja ruma...äääps, ei saa loukkaantua, tai sittenhän sä myönnät että sä olet läski ja ruma!
vaan sitä on pidetty todella moukan merkkinä.
tylsä on synonyymi miehelle, joka ei esim. ryyppää, hakkaa, alista ja huorittele. Kaikki " fiksu" käytös on tylsää teeskentelyä, porvarillisuutta, joka on vain pintaa. Kyllä jokainen kunnon mies ottaa nyrkit esiin ja puhuu kuin Tony Halme. Siinä on ryhtiä, aitoutta ja jännitystä mukana! Ja romantiikkaakin, kuulemma, ainakin joskus!
Mun veljeni harrasti kyllä myös tota...alle 20-vuotiaana. Teillä varmaan Apu ja Seura edustavat ylintä viisautta ja elämän suurin tavoite olisi päästä Big Brotheriin/muuhun tosi telkkaan esiintymään?
Vierailija:
Tekeekö mieli seksiä miehen kanssa, joka haukkuu huoraksi, läskiksi, limapilluksi, rumaksi jne?Itse en voisi kuvitellakaan, että tuollaisten nimittelyjen jälkeen mies saisi vielä koskea minuun.
Eli vastaus:
Mieheni ei hauku minua millään noista nimistä. Jos hän sanoisi huoraksi, kyse olisi ihan leikillään heittelystä, minä voisin sanoa, että sinä saatkin tänään maksaa mulle seksistä. Läskiksi hän ei sanoisi, koska olen ja se voisi loukata. Limapillu taas on jotenkin niin ällö sana, että ihmettelisin mistä äijä on tuollaisen keksinyt, mutta vastaukseni hänelle olisi varmaan että siitähän sinä tykkäät. Rumaksi hän ei haukkuisi, koska sitä en hänen mielestään ole.
Mutta ei mulla seksihalut miehen puheista vähene, paitsi jos hän alkaisi esim. puhumaan muista naisista. Mutta sellaista meillä ei tehtäisi ja se toisen kunnioitus näkyy siitä. 88
Eli oma kiroilu ei vaikuta ollenkaan?
Kyllä se esimerkki kuule on kaiken a ja o. Jos vielä sinun kuultesi eivätkään kiroilisi, niin muualla voi olla ihan eri meininki.
Ja miten perustelet sen, että sinä saat kiroilla, mutta he eivät? Onko se " vanhempien etuoikeus" ?
Huoh, mikä ajatusmalli...
en enää yhtään ihmettele noita kadulla huorittelevia teinejä. Jos kerran on OK haukua vaimoa, äitiä, siskoa tai veljeä, niin kyllähän se sopii sitten haukkua tuntemattomia kadulla.
Kyllä se tasan tarkkaan on sivitymättömän merkki, jos toista täytyy nimitellä, vaika kuinka leikkimielellä. Eikä ne lapset sitä ymmärrä, että kyse on leikistä. Jos kerran on lupa sanoa läski, niin kyllä sen voi tokasta sille lihavalle kaupantädillekin.
Lapsuudenkodissani, työläisperheessä ei ketään nimitelty. Äitini aina sanoi, että kavereille voitte puhua hänestä mutsina, mutta kotona hän on äiti ja piste.
Vierailija:
Et kai sinä oikeasti väitä että 17v. jätkä on yhtä aikuinen kuin esim.30v. mies?! Kyllä minäki muistan kun silloin teini iässä jätkät huuteli milloin kellekki huoraa ym. mutta kun alkaa olla jo miehen iässä niin nuo huorittelut pitäs olla jo jääny pois sanavarastosta!!!! Ja minun mies ei ole ikinä mua huoritellu eikä muutenkaan haukkunu. Ex-mieheni kyllä, mutta suhteen päätyttyä lähetinki hänelle laskun antamistani palveluksistani!!! Hän oli silloin 20v. ja minä 18v.