Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua! Järkyttävä haju pois nahkatakista!

Vierailija
23.08.2016 |

Tilasin netistä käytetyn nahkatakin joka on kaikin puolin ihana mutta haisee. Vähän samanlainen haju kuin somaleilla ja en sano tätä nyt mitenkään ilkeyttäni tai pahalla mutta minun mielestäni haju on tosi paha ja pistävä. Ilmeisesti siis takin edellinen käyttäjä on jotain heille ominaisia hajusteita käyttänyt. Miten ihmeessä hajun saa pois? Olen jo tuulettanut viikon ajan parvekkeella ja nyt kokeilin tekstiileille ja nauhalle tarkoitettua hajunpoistosuihketta mutta ei mitään tehoa.

Konepesuun? Pesulaan? (Varmaan aika tyyristä lystiä)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta marketista litran purkki ruokasoodaa ja levittele se takin sisälle ja päälle muutamaksi päiväksi.

Vierailija
2/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta marketista litran purkki ruokasoodaa ja levittele se takin sisälle ja päälle muutamaksi päiväksi.

Joo oon kuullut että ainakin haiseviin kenkiin käytetään ruokasoodaa. Eihän se vain jätä jotain viiruja mustaan nahkaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oon kuullut että ainakin haiseviin kenkiin käytetään ruokasoodaa. Eihän se vain jätä jotain viiruja mustaan nahkaan? 

Ei jätä viiruja eikä läiskiä. Jos epäilyttää, kokeile soodaa ensin takin sisäpuolella olevaan nahkaan. Voit "uhrata" vaikka toisen hihan koealueeksi: pane hihansuu muovipussiin soodan kanssa ja ranteesta tiukasti kiinni narulla tai kuminauhalla, niin saat selville viiruasian ja hajunkarkotustuloksen samalla kertaa.

Harjaa ja ravistele sooda takista pois ja viimeistele vaikka imurilla harjasuulakkeen avulla. Ja nyt siis on kysymys kuivasta ruokasoodasta, ei soodan ja veden sekoituksesta, jolla puhdistetaan astioita ynnä muuta.

Vierailija
4/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, ehdottomasti kokeilen!

Vierailija
5/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös haiseva nahkatakki, haisee hielle. Olen tuulettanut, suihkuttanut hajusteita, laitoin tuota soodaakin takin sisäpuolelle päiväksi ja ravistelin pois, ei auta. Edelleen se hienhaju vain puskee läpi. Menee jo hermo!!

Vierailija
7/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeisti sinua tuo edellinen, että laita takin sisään se ruokasooda.

Vierailija
8/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös haiseva nahkatakki, haisee hielle. Olen tuulettanut, suihkuttanut hajusteita, laitoin tuota soodaakin takin sisäpuolelle päiväksi ja ravistelin pois, ei auta. Edelleen se hienhaju vain puskee läpi. Menee jo hermo!!

Pese marseillesaippualla. Se myös on suositeltava hoitoaine nahalle. Ja ne hikikihdat peset marseillesaippualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän