Työnantaja ei anna muuttopäivää vapaaksi, mitä tehtävissä?
Muutto ollut yli kuukauden tiedossa ja heti anoin sen yhden arkipäivän vapaaksi (vuorotyö). Pomo kuittasi toiveen, että: "ok, pyyntö huomioitu."
Saatiin uudet listat ja mulle oli merkattu vuoro. Sanoin heti asiasta, mutta enää ei kuulemma voi alkaa vuoroja muuttamaan.
Muutto on kolmen ihmisen/perheen kesken saman vuokrafirman sisällä, joten mun on oikeastaan pakko sinä päivänä roudata kamani ulos tästä nykyisestä kämpästä siihen uuteen. Pomo ei ymmärrä tätä, eikä ole vastannut mulle koko päivänä, kun laitoin töistä viestin ja kerroin, ettei ainakaan vuokranantajan suunnasta oikein voi nyt joustoa hakea.
Yritän tietenkin saada nyt jonkun vaihtamaan vuoroa kanssani, mutta mitä jos kukaan ei pysty? Onko liitosta mitään apua? Työnantaja kuitenkin päättää vuorot ja vapaatoiveet ovat vain toiveita... Silti tosi joustamatonta minusta. Yksi päivä vain kyseessä!:(
No se ei ole aina niin mustavalkosta. Seisomatyöläinen loukkaantuu ja saa kainalosauvat. Kykeneekö töihin? Tuskinpa ja saikkua napsahtaa. Kyllä siitä sori vaan pitää maksaa...