Mikä on naurettavin asia, mistä tiedät jonkun olleen/olevan ylpeä?
Yksi ex-tuttu mainostaa joka välissä äänestävänsä Perussuomalaisia ja Timo Soinia, ja että on ylpeä kannastaan.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15, kyllä minä olen ylpeä (ja onnellinen) siitä, etten ole syntynyt mihinkään isis-helvettiin vaan Suomeen.
Mitä teit syntyäksesi Suomeen etkä isis-helvettiin? Uskotko karmaan ja teit edellisessä elämässäsi kilpikonnana jotain, mikä takasi syntymän Suomeen?
Mitä somalit ja irakit ovat tehneet ansaitaakseen täyden ylläpidon suomessa loppuelämäksi?
Koita nyt rajakki pysyä ketjun aiheessa vaikka kiima onkin kova.
Ketjun otsikkoon sopii kyllä hienosti havainto siitä, että somalit ovat ylpeitä "kulttuuristaan". Tuiki tuntematon kulttuuri, joka ei ikinä ole tuottanut maailmalle muuta kuin David Bowien vaimon ja Iman Hirsi Alin. Kumpaakin somalit itse vihaavat.
Mikä Iman?
Vierailija kirjoitti:
Se, että eräs tietty kulttuuri on ylpeitä tyttöjen sukuelinten silpomisesta ja heistä se on "kaunis perinne" tässä ei tosin ole mitään naurettavaa vaan äärettömän sairasta ja surullista. Ei noita voi kutsua enää ihmisiksi.
Unohdit haukkua juutalaiset, hei!
"Itsensä voittajat": "Juoksin maratonin - voitin itseni", "lähdin lenkille - voitin itseni". Onko itseasiassa urheiluharrastuksella ylpeily hieman samankaltainen asia kuin uskonnollisella vakaumuksella? Että tässä sitä ollaan - vaikka en sitä ääneen sanokaan - vähän parempia ihmisiä kuin te uskomattomat/liikkumattomat. Himourheilijat ja lahkouskovaiset: eivätkös vaan usein olekin kireää ja suvaitsematonta sakkia? Toiset ihmiset ovat vaan vastuksina - joko hiihtoladulla tai sitten taivastiellä.
Carolinesi kirjoitti:
24v laiska ja uusavuton likka hehkuttaa sitä, kuinka hän "on oppinut tekemään salaattia". Siis ihan tosissaan puhuu hyvinkin lähemmäs 10 minuuttia siitä, miten hän nyt osaa leikata salaattia, kurkkua ja tomaattia kulhoon.
Myös likaisen astian laittaminen tiskikoneeseen on hän mielestään suunnilleen aplodien paikka.
Samaa kastia ovat monet "salaatinsyövät. Tehdään ruoka jossa makaronia, kinkkua, juustoja, hernemaissipaprikaa, desi majoneesia ja väriksi kurkkua. On taas syöty salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15, kyllä minä olen ylpeä (ja onnellinen) siitä, etten ole syntynyt mihinkään isis-helvettiin vaan Suomeen.
Mitä teit syntyäksesi Suomeen etkä isis-helvettiin? Uskotko karmaan ja teit edellisessä elämässäsi kilpikonnana jotain, mikä takasi syntymän Suomeen?
Mitä somalit ja irakit ovat tehneet ansaitaakseen täyden ylläpidon suomessa loppuelämäksi?
Tunnen suurta myötähäpeää puolestasi.
Tämä liittyy aloitukseen; kaltaisesi ovat naurettavia, koska eivät osaa perustella kantaansa millään loogisella tavalla vaan alkaa lapsellinen nimittely ja vähättely.
En ole rajakki, enkä myöskään toisen ääripään va_jakki.
Järki käteen. Eikö asioita voi hoitaa järjellä vaan aina mentävä äärimmäisyydessä?
Siis eikö muka saa olla ylpeä mistään muusta kuin omista saavutuksistaan? :D Minä ainakin olen ylpeä ahkerista vanhemmistani, karjalaisista sukujuuristani, lapseni empaattisuudesta jne, vaikka nämä asiat eivät todellakaan ole ansioitani. Sori vaan, jos tämä nyt on suuri av-vääryys. ;)
Mun yksi työkaveri ylpeilee millon mistäkin. No esim siitä et on tradenomi ja siitä jaksaa toitottaa aina, meillä muilla siis amis pohja, enempää koulutusta meidän työhön ei tarvita. Tai no onhan se kiva että on jaksanut opiskella tradenomiksi mutta se tiedetään jo eikä siitä tarvitse montaa kertaa viikossa mainita ja toisaalta ei hän sillä koulutuksella meidän työtehtävässä edes tee mitään.
Sama nainen ylpeilee aina sillä että tykkää seksistä ja on paljon miehiä sen takia. On siis sinkku, me muut työporukasta aikalailla kaikki parisuhteessa, esim itse olen naimisissa. Sitten varsinkin kännissä toitottaa ettei ihmettele että miehet pettää kun naiset ei anna seksiä ja hän on unelmien nainen kun tykkää seksistä jne. Jokin aika sitten yhden nuoremman työkaverin poikaystävä jäi kiinni pettämisestä ja senkin jälkeen toitotti tuota mikä oli musta aika törkeetä. Ite en ihmettele että on sinkku, lutkailee ja jakelee kaikille, joka viikonloppu eri mies. Kun on tarpeeksi kännissä niin sitten itkee sitäkin että on sinkku kun taas muuten aina sanoo et hänelle ei vaan kelpaa kukaan ja siksi ei ole löytänyt miestä vaikka taitaa olla päinvastoin.
Meillä on tosi hyvä pieni työyhteisö ja vietetään paljon vapaa-aikaa yhdessä mutta jotenkin on mennyt maku kuunnella tuolta yhdeltä aina noita samoja juttuja.
Se, että erään kulttuurin jäsenet kokevat ylpeyden aiheena tyttölasten sukupuolielinten silpomisen. Ei kylläkään naurettavaa vaan sairasta ja äärimmäisen surullista.
Se että joku on ylpeä neitsyydestään.
Työkaveri jaksaa aina ylpeillä sillä, että hän ei ole hurahtanut urheilemiseen ja haukkuu kaikki vähänkin liikkuvat ihmiset syömishäiriöisiksi ja pakkomielteisiksi sekopäiksi. Joka kerta, jos satutaan kahvihuoneeseen samaan aikaan, on käynnissä sporttisten ihmisten dissaus.
Sanotaanko näin, että kyseisen henkilön ulkomuodosta kyllä paistaakin se urheilemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä liittyy aloitukseen; kaltaisesi ovat naurettavia, koska eivät osaa perustella kantaansa millään loogisella tavalla vaan alkaa lapsellinen nimittely ja vähättely.En ole rajakki, enkä myöskään toisen ääripään va_jakki.
Järki käteen. Eikö asioita voi hoitaa järjellä vaan aina mentävä äärimmäisyydessä?
Lässyn lässyn, lue ketjun aihe ennen kuin laitat copy-pastea. Vai onko vika ymmärryksessä?
Vierailija kirjoitti:
Se, että erään kulttuurin jäsenet kokevat ylpeyden aiheena tyttölasten sukupuolielinten silpomisen. Ei kylläkään naurettavaa vaan sairasta ja äärimmäisen surullista.
Tyttölasten - ja poikalasten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä liittyy aloitukseen; kaltaisesi ovat naurettavia, koska eivät osaa perustella kantaansa millään loogisella tavalla vaan alkaa lapsellinen nimittely ja vähättely.En ole rajakki, enkä myöskään toisen ääripään va_jakki.
Järki käteen. Eikö asioita voi hoitaa järjellä vaan aina mentävä äärimmäisyydessä?Lässyn lässyn, lue ketjun aihe ennen kuin laitat copy-pastea. Vai onko vika ymmärryksessä?
Sulla on kyllä viilaamisen paikka keskustelutaidoissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen kulkueellinen porukka ylpeilee homoudellaan. Outo asia ylpeiltäväksi.
Useimmat niillä marsseilla ovat heteroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki käteen. Eikö asioita voi hoitaa järjellä vaan aina mentävä äärimmäisyydessä?Lässyn lässyn, lue ketjun aihe ennen kuin laitat copy-pastea. Vai onko vika ymmärryksessä?
Sulla on kyllä viilaamisen paikka keskustelutaidoissa. :)
Näin on, ei noista Rasmuslaisista ole mihinkään. Siksipä nimitinkin hänet jo aiemmin omaksi naurettavuuden aiheekseni.
Aivan käsittämätöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava oli ylpeä kun pääsi lukemaan sosiologiaa maakuntayliopistoon. :D
Miten tällä on näin paljon alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttava oli ylpeä kun pääsi lukemaan sosiologiaa maakuntayliopistoon. :D
Miten tällä on näin paljon alapeukkuja?
En tiedä muista alapeukuttajista,mutta minusta ainakin saa olla ylpeä mistä tahansa opiskelupaikasta.Itse olin parikymppisenä ylpeä,kun pääsin kauppaopistoon,vaikka sinne pääsee jokainen,joka vain keksii hakea.
Opiskelu on aina hyvä juttu.
Yksi lihavuusleikkauksessa käynyt tuttava jaksoi ensimmäisen vuoden leikkauksen jälkeen hehkuttaa sitä, kuinka paljon hän pystyy jo syömään. No, loppui kun annoskoko oli samaa tasoa ison ja paljon kuluttavan miehen annosten kanssa. On muuten jännä juttu, ettei ulkomuodostaan huomaa, että hän olisi leikkauksessa käynyt ;)
Yksi sukulainen jakaa somessa bilekuviaan, tai oikeastaan kuvia edessään olevista alkoholijuomista. Tarkoitus on tällä nelikymppisellä yh:lla näyttää kuinka menevää elämää viettää, mutta jotenkin tulee olo kuin hällä olisi pahastikin alko-ongelmaa (ei ole).
Eräs työkaveri (nainen) on ylpeä siitä, että on narsisti.
Ketjun otsikkoon sopii kyllä hienosti havainto siitä, että somalit ovat ylpeitä "kulttuuristaan". Tuiki tuntematon kulttuuri, joka ei ikinä ole tuottanut maailmalle muuta kuin David Bowien vaimon ja Iman Hirsi Alin. Kumpaakin somalit itse vihaavat.