Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on naurettavin asia, mistä tiedät jonkun olleen/olevan ylpeä?

Vierailija
23.08.2016 |

Yksi ex-tuttu mainostaa joka välissä äänestävänsä Perussuomalaisia ja Timo Soinia, ja että on ylpeä kannastaan.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhemmat, jotka ylpeilevät lapsensa harrastuksella. Säälittää ne lapset, jotka joutuvat vapaa-aikansa käyttämään vanhempien egon kasvatukseen. 

Vierailija
42/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku kertoo "ylpeänä" käyttävänsä kånken-reppua. Naurettavaa ja kuvottavaa kokea ylpeyden aiheeksi olla ajatusmaailmaltaan oksettava massateini-pissis.

Ai että kånkenko edustaa siis automaattisesti jotain oksettavaa massateini-pissiksen maailmankuvaa? Ok, kaikkea sitä oppiikin kun vanhaksi elää. Itselläni on tuo reppu, en ylpeile sillä että käytän reppua, mutta reppuun olen erittäin tyytyväinen. Kestävä, kivannäköinen ja järkevästi suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ammattikoulukaveri ylpeili sillä että joi päivittäin enonsa keittämää pontikkaa kun muut joivat "kusivettä" eli olutta/siideriä. Ilmeisesti sama linja pitänyt sillä törmäsin häneen hiljattain ja käveli jalat haallaan katkokävelyä. 25-vuotias...

Vierailija
44/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon salaa ylpeä isosta pojastani:) 4500 syntymäpaino(eikä ollut sokerivauva) synnytin 150 senttisenä sen alakautta , jolloin olin alle metrin vain vauvaa pitempi :D

Vierailija
45/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys on yksi kuolemansynneistä. Naurettavinta on ylpeikevät ihmiset, olivat he ylpeitä mistä tahansa. Tyytyväiset, iloiset ja onnelliset joistain asioistaan ovat eriasia. Naurettavinta on luulla kateellisuuttaan toista ylpeäksi, joka sekin on kuolemansynti. Annetaan toistemme olla tyytyväisiä pienistäkin asioista, ei maailmassa liikaa muutenkaan positiivisuutta mainosteta. :)

Vierailija
46/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ihan aikuinen tuttava (n. 25v) joka ihan tosissaan ylpeilee sillä että hänellä on vanhempi mies. Jollekin 16-vuotiaalle tuo voisi vielä jotenkin olla ymmärrettävää mutta että vielä tuossa iässä kokee sen saavutukseksi...:D

Jeah ja vastavuoroiseesti nämä +40 naiset jotka ylpeilevät sillä että pokailevat nuorempia miehiä. Nämä ns. Puumat. Minä olen 33-v ja mieheni on 31-v. Olemme siis käytännössä samanikäisiä mutta joidenkin vanhempien naisten/ miesten mielestä on isokin juttu kun mies on jopa ihan kaksi vuotta nuorempi :D 

Vierailija
47/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vanhemmat, jotka ylpeilevät lapsensa harrastuksella. Säälittää ne lapset, jotka joutuvat vapaa-aikansa käyttämään vanhempien egon kasvatukseen. 

Joo, siis tämä on huvittavaa! Tyttäreni on 8-v ja hänen koulukaverinsa on käynyt taitoluistelussa 3 vuotiaasta lähtien. Äitinsä ei muusta puhukaan kun tyttären 4 x viikossa olevasta harrastuksesta ja oli suunnilleen lastensuojeluilmoitusta tekemässä kun kuuli että tyttäreni käy VAIN partiossa.

Vierailija
48/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samaan kategoriaan voi laittaa myös stadilaisuudesta ylpeät ja itseään muita parempana pitävät. Siis ööö, et oot syntynyt johonkin kaupunkiin...sun on varmasti pitänyt tehdä todella paljon sen eteen.

Kuvaavaa on, et ratikassa kerran yksi pultsari rääkyi ja aggressoi kuinka hän on sentään tsadilainen. Se varmaan olikin ainoa asia, mistä tämä pultsari saattoi olla ylpeä, kaikki muu ilmeisesti oli menny persiilleen, mut se ei, et oli sattunut syntymään Helsinkiin. ;D tai sitten hirveän surullista.

Kalliossa? Oli varmaan mun vanha naapuri, ihan todellinen ääliö tosiaan. Kerran haukkui mutkin siinä meidän talon pihassa samasta asiasta, vähän pappaa harmitti kun jouduin toteamaan, että olen 4. polven paljasjalkainen stadilainen, hän raukka oli 1. 

Vierailija
49/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen liiallinen laihuus.

Vierailija
50/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistapauksessa nainen tuli raskaaksi ja piti lapsen. Ja hehkutti kuinka ne tällaiset vahingot ovat parhaita vahinkoja. Noo, kukin tavallaan..mutta en näe mitään ylpeiltävää asiassa. Myöhemmin tullut ilmi lapsen kanssa isoja ongelmia. .käytöshäiriöitä jne. Voiko siis todeta että karma. .

Vierailija
51/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15, kyllä minä olen ylpeä (ja onnellinen) siitä, etten ole syntynyt mihinkään isis-helvettiin vaan Suomeen.

Mitä teit syntyäksesi Suomeen etkä isis-helvettiin? Uskotko karmaan ja teit edellisessä elämässäsi kilpikonnana jotain, mikä takasi syntymän Suomeen?

Mitä somalit ja irakit ovat tehneet ansaitaakseen täyden ylläpidon suomessa loppuelämäksi?

Koita nyt rajakki pysyä ketjun aiheessa vaikka kiima onkin kova.

Vierailija
52/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samaan kategoriaan voi laittaa myös stadilaisuudesta ylpeät ja itseään muita parempana pitävät. Siis ööö, et oot syntynyt johonkin kaupunkiin...sun on varmasti pitänyt tehdä todella paljon sen eteen.

Kuvaavaa on, et ratikassa kerran yksi pultsari rääkyi ja aggressoi kuinka hän on sentään tsadilainen. Se varmaan olikin ainoa asia, mistä tämä pultsari saattoi olla ylpeä, kaikki muu ilmeisesti oli menny persiilleen, mut se ei, et oli sattunut syntymään Helsinkiin. ;D tai sitten hirveän surullista.

Kalliossa? Oli varmaan mun vanha naapuri, ihan todellinen ääliö tosiaan. Kerran haukkui mutkin siinä meidän talon pihassa samasta asiasta, vähän pappaa harmitti kun jouduin toteamaan, että olen 4. polven paljasjalkainen stadilainen, hän raukka oli 1. 

Eli ylpeilitte molemmat samalla tyhjänpäiväisellä asialla. Sinä vielä lapsellisempana.

Vierailija
53/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkapentu-blogin ylläpitäjä: ylpeä siitä että on pysyvällä eläkkeellä 33-vuotiaana ja katsoo nenänvartta pitkin niitä jotka saavat työmarkkinatukea/toimeentulotukea.

Vierailija
54/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ihan aikuinen tuttava (n. 25v) joka ihan tosissaan ylpeilee sillä että hänellä on vanhempi mies. Jollekin 16-vuotiaalle tuo voisi vielä jotenkin olla ymmärrettävää mutta että vielä tuossa iässä kokee sen saavutukseksi...:D

Jeah ja vastavuoroiseesti nämä +40 naiset jotka ylpeilevät sillä että pokailevat nuorempia miehiä. Nämä ns. Puumat. Minä olen 33-v ja mieheni on 31-v. Olemme siis käytännössä samanikäisiä mutta joidenkin vanhempien naisten/ miesten mielestä on isokin juttu kun mies on jopa ihan kaksi vuotta nuorempi :D 

Niin naurettavaa kuin se onkin, niin itsekin olen saanut ainakin kaksi kertaa kuulla olevani "puuma". Olen 25v ja mieheni 24v..........

Vierailija
55/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee rikollisia ja linnassa istuneita. Itse en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa. En tarvitse sellaisilta mitään.

Vierailija
56/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinen, aivopesun tuottama ajattelumalli

Yltiösuvaitsevaisuus, yltiöfitnesintoilu, cheekin, jvg:n ja muun tekotaiteellisen paskan fanittaminen siinä sivussa pätevällä syyllä, "koska niin ne muutkin"

Vierailija
57/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku kertoo "ylpeänä" käyttävänsä kånken-reppua. Naurettavaa ja kuvottavaa kokea ylpeyden aiheeksi olla ajatusmaailmaltaan oksettava massateini-pissis.

Olen ylpeä siitä että Ruotsalainen firma on pystynyt markkinoimaan tuollaisen massatuotteen, jota Suomessa ostaa todella moni, täysin hinnasta riippumatta.

Olen ylpeä siitä että meillä on naapurimaana Ruotsi, ja siellä firma nimeltä Fjällraven.

Vierailija
58/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on sekä poika että tyttö.

Se on asia, johon ei voi itse vaikuttaa. Ja toisekseen, ihan sama, onko lapset poikia vai tyttöjä. Poikakin voi olla herkkä ja tyttö rasavilli.

Vierailija
59/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15, kyllä minä olen ylpeä (ja onnellinen) siitä, etten ole syntynyt mihinkään isis-helvettiin vaan Suomeen.

Mitä teit syntyäksesi Suomeen etkä isis-helvettiin? Uskotko karmaan ja teit edellisessä elämässäsi kilpikonnana jotain, mikä takasi syntymän Suomeen?

Mitä somalit ja irakit ovat tehneet ansaitaakseen täyden ylläpidon suomessa loppuelämäksi?

Noissa maissa on aina sota päällä että kyllä ne jotain ovat tehneet.

Mutta vakavasti puhuen, on todella hyvä että ihmiset ovat ylpeitä omista jutuistaan. Mäkin olen iloinen ja ylpeä kun jo tähän puoleen päivään mennessä olen pessyt pyykkiä jo kaksi koneellista. Seuraavaksi tiskit ja imurointi ja tällä onnellisuudella pärjää iltaan asti.

Sen lisäkis olen ylpeä että lapset ovat fiksuja ja osaavat käyttäytyä. Ja parista muusta asiasta.

Vierailija
60/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on ylpeä siitä, että isovarpaan viereinen varvas on pitkä. Oikeasti "leuhkii" tällä asialla muille. En ensimmäisiä kertoja tajunnut, että on tosissaan.