Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua, en pidä miehen minulle ostamasta kihlasormuksesta yhtään..

Vierailija
21.08.2016 |

Miesystäväni kosi minua eilen, ja suostuin. Mutta hänen minulle ostama kihlasormus on mielestäni ihan hirveä ja aivan vääränlainen. Mieheni kyllä tietää korumakuni ja hän on osannut ostaa minulle pelkästään mieluisia koruja, mutta kihlasormuksen kanssa hän meni aivan metsään. En halua pitää kihlasormusta vaan haluan miehen ostavan minulle uuden, miten ottaisin asian puheeksi loukkaamatta miestä? Sormus on teetetty minua varten ja sisäpuolella kaiverrus, joten tuskinpa mies saisi edes palautettua sormusta..

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla niin täydellisen kauhea, pelkkä sormus? Halusit platinaa, sait keltakultaa? Ei timanttia? Liian iso timantti?

En menisi vaihtamaan tai edes sanoisi miehelle mitään. Pidät sitä sormusta ja kun menette naimisiin, siirryt käyttämään pelkkää vihkisormusta.

Vierailija
2/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen sormuksen sait ja millainen on makusi? Onko sormus muokattavissa enemmän näköiseksesi vai onko se ihan totaalisen pielessä? Ymmärrän kyllä, että asiasta suoraan sanominen voi olla todella vaikeaa, kun toisen mieltä ei halua pahoittaa.

Yksi vaihtoehto on kärvistellä kihla-aika, ostaa oman maun mukainen vihkisormus ja siirtyä myöhemmin käyttämään vain sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai sun on kertoa miehelle, ettet joudu käyttämään tuota sormusta hautaan asti. Koeta kääntää asia niin, ettei mies tehnyt virhettä vaan hänellä on mahdollisuus olla ritari hölmölle neidolle. Anele anteeksi, anna miehen loukkaantua, ole kiitollinen ja seksiä päälle. Toimi heti, ennen kuin muut näkevät sormuksen. 

Vierailija
4/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Esimerkiksi itse en pidä isoista koruista ollenkaan ja teen paljon töitä käsillä, joten jos saisin liian ulkonevalla/isolla kivellä varustetun sormuksen, en olisi täysin tyytyväinen. En tiedä, miten sen kanssa sitten eläisi...

Vierailija
5/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormus voi kadota...

Vierailija
6/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole pakko pitää.

Vierailija
7/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva ihannesomuksesta ja tästä (tai saman tyyppisestä)! Mammat tahtoo nähdä!

Vierailija
8/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet "kadottanut" sormuksen, käyt ostamassa uuden, mieleisen, ja sanot, että eikös se ollut ihan samanlainen, ehdit pitää alkuperäistä niin vähän aikaa ettet muista tarkkaan...

Vierailija
9/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät häihin asti, jolloin teetätte tuosta sormuksesta vihkin. Kerrot, että pidät vain yhtä sormusta.

Vierailija
10/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyden määrä on naisilla rajaton

Vierailija
11/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sormus on? Jos suhteellisen neutraali niin voisit antaa olla ja sanoa että vihkisormuksen haluat valita itse. Jos vihkisormuksesta tulee paljon näyttävämpi niin ei siihen kihlaan hirveästi kiinnitä huomiota. Jos sormus on aivan hirveä, tai esimerksi väärää metallia (kultaa jos halusi valkokultaa tai päin vastoin) niin ottaisin asian rehellisesti esille, ei sitä oiken valehdellakaan voi ja esittää että sormus on mieleinen. Mutta monesti ajan myötä tottuu asioihin, ja alkaa jopa pitämään niistä. Näin saattaisi tapahtua sinun sormuksesi kanssa? Se ei ehkä ole sellainen minkä itse olisit valinnut, mutta varmasti hieno omalla tavallaan!

Vierailija
12/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi mieskin on väärä

Vierailija
13/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää mieheltä ostaa sormus etukäteen, jenkkileffoista opittua. Me ainakin valittiin yhdessä kummankin sormus.

Älä pidä sitä. Pidä jotain muuta sormusta kunnes saat vihkisormuksen. Tai sit ehdota että menette vaihtamaan toiseen. Keksi vaikka "ällöromanttinen naistarina" siitä miten olet pikkutytöstä lähtien unelmoinut just tietynlaisesta kihlasormuksesta ja vaikka toi on kaunis niin se ei ole sama. Mies ei loukkaannu niin.paljon jos ajattelee, että se nyt vaan on joku hölmä naisten hömpötys ja prinsessaunelma... jos vedät överiksi niin ota josrain jotain muka vanhoja lehtileikkeitä, joita olet muka lapsesta lähtien kerännyt ja pyydä huuli väpättäen, että voisiko mies toteuttaa sen pribsessaunelman sulle... joutuu nyt varmaan vetämään tuollaisen naiskortin esiin, vaikka yleensä vastustan niitä.

en itse pystyisi pitämään vääränlaista sormusta ikipäivånä, se kun nököttää siinä silmien edessä 24/7 joka päivä. Mutta ihana ja rakas oman tyylin mukainen sormus - sitä ei kyllästy katsomaan ikinä.

Vierailija
14/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sattuukaan kasvaa aikuiseksi

Vierailija
15/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käytä kihlasormustani enää kun on vihkisormuskin, suosittelen sinulle samaa. Häihin asti kärvistelet ja sitten hankitte mieluisen sormuksen :) 

Vierailija
16/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äidillesi ja nyyhkytä hänelle

Vierailija
17/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin miehenä suurena loukkauksena jos kihlattuni sanoisi kihlasormuksen olevan "ihan hirveä". Vaikka näin olisikin niin sormus on osoitus rakkaudestani sinua kohtaan ja sen leimaaminen hirveäksi tarkoittaisi samalla ettet arvosta elettäni etkä rakkauttani.

Vierailija
18/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskikseen mokoma yökötys!

Vierailija
19/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä sitä.

Kosta antamalla miehelle naisten krumeluuri kihlasormus koristekiven kanssa.

Jos ei käytä sitä ja vaatii sinua käyttämään omaasi sano , ett "koen naisena suureksi loukksukseksi, ettet käytä valitsemaani sormusta" ja että "sen sanominen hirveäksi tarkoittaa, ettei hän arvosta elettäsi ja rakkauttasi".

Vierailija
20/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaikuttaa jo alkuun, että liitossanne on kommunikointi ongelmia. Ei hyvältä näytä... onkohan sulhokaan oikeanlainen?