Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, en pidä miehen minulle ostamasta kihlasormuksesta yhtään..

Vierailija
21.08.2016 |

Miesystäväni kosi minua eilen, ja suostuin. Mutta hänen minulle ostama kihlasormus on mielestäni ihan hirveä ja aivan vääränlainen. Mieheni kyllä tietää korumakuni ja hän on osannut ostaa minulle pelkästään mieluisia koruja, mutta kihlasormuksen kanssa hän meni aivan metsään. En halua pitää kihlasormusta vaan haluan miehen ostavan minulle uuden, miten ottaisin asian puheeksi loukkaamatta miestä? Sormus on teetetty minua varten ja sisäpuolella kaiverrus, joten tuskinpa mies saisi edes palautettua sormusta..

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla niin täydellisen kauhea, pelkkä sormus? Halusit platinaa, sait keltakultaa? Ei timanttia? Liian iso timantti?

En menisi vaihtamaan tai edes sanoisi miehelle mitään. Pidät sitä sormusta ja kun menette naimisiin, siirryt käyttämään pelkkää vihkisormusta.

Niin tai mikä oletus se on, että naimisiin mennessä tarvitsee vihkisormustakaan?

Vierailija
62/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen, että sinulla on ihana ja rakastava mies. Ole onnellinen, kun saat herätä hänen vierestään. Jos joskus eroatte ja olet yksin. Voit itkeä itsesi uneen muistelemalla vääränlaista kihlasormusta.

Tuo ei ole ihana ja rakastava mies vaan itsekeskeinen ja toisen mielipidettä huomoimaton mies.

Seuraavaksi hän ilmoittaa, että ps ostin asunnon ja se on jo sisustettukin. Ja heitin tässä vaatteesi roskiin ja ostin tilalle sellaisia joista itse tykkään enemmän. Ja kulta, otin haltuuni pankkitilisi, koska perheen päänä raha-asiat kuuluvat minun hoidettavikseni. Ps ai olet raskaana. No se johtuu vain siitä että tein reikiä kondomiin, sillä minä päätin että hankimme lapsen.

Jne. Luulee että pariduhde on yksipuolista sanelua jossa ei toisen kantaa kysytä. Merkit ovat ilmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia antaa jollekin lahja, josta vastaanottaja ei pidä. Silloin lahjansaajan on kohteliasta teeskennellä ilahtunutta ja vain heittää se pois tai antaa eteenpäin.

Tämä on kapine, jota mies ymmärtääkseni edellyttää, että ap käyttää koko ajan. Silloin sen on oltava mieleinen. Kyllä jo järki sen sanoo. Sormuksen näkee joka päivä koko ajan kädessä ja siihen liittyvä mielikuvan vahvistuu joka kerta. Olisi toivottavaa, että se mielikuva olisi miellyttävä.

Vierailija
64/64 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten aikanaan teetätätte vihkisormusta, istututa riittävästi timantteja tuohon toiseen sormukseen.