apua, en pidä miehen minulle ostamasta kihlasormuksesta yhtään..
Miesystäväni kosi minua eilen, ja suostuin. Mutta hänen minulle ostama kihlasormus on mielestäni ihan hirveä ja aivan vääränlainen. Mieheni kyllä tietää korumakuni ja hän on osannut ostaa minulle pelkästään mieluisia koruja, mutta kihlasormuksen kanssa hän meni aivan metsään. En halua pitää kihlasormusta vaan haluan miehen ostavan minulle uuden, miten ottaisin asian puheeksi loukkaamatta miestä? Sormus on teetetty minua varten ja sisäpuolella kaiverrus, joten tuskinpa mies saisi edes palautettua sormusta..
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Pidät häihin asti, jolloin teetätte tuosta sormuksesta vihkin. Kerrot, että pidät vain yhtä sormusta.
En suoraan sanottuna tahdo pitää sitä ollenkaan. Ja kun menen naimisiin haluan ehdottomasti kaksi sormusta. Ap
Aika hyvä....... Jo kolmisen sivua tekstiä eikä kukaan vielä heittänyt provokorttia kehiin. :d No, provohan tämä. Ei kukaan ennen kosintaa mene kaiverruttaan sormuksia. Ties vaikka tulisi hylsy.
Siihenhän voi laitattaa lisää timantteja. Vaikka koko rungon ympäri, niin metallin väri ei edes näy.
Mu
Mitähän mies tykkäisijos kävisit synttärilahjaksi ostamassa miehelle moottoripyörän ja vahingossa tulisi ihan vääränlainen??
Mies ei hetkeäkään miettisi, että käydäänpä liikkeessä vaihtamassa vai ei, haukkuisi ensin sinut tyhmyydestä että menet tietämättömänä ostamaan ihan vääränlaiseen mopedin..
Että sinä naisena olet vain hirveä akka kun et kelpuuta miehen valitsemaa sormusta mutta olet toki tyhmä blondi jos teet vastaavan tempun miehelle esim moottoripyöräoston kanssa... AV:n logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle itse valitsemasi, aivan karmea naistensormus jota hän ei takuulla halua käyttää. Sitten sovitte yhteisellä päätöksellä, että joko vaihdetaan tai ei käytetä kuin vasta vihkisormuksia.
Tai ole saavinasi allergiaa sormuksesta. No can do...
Tekisikin mieli mutta mies oli jo ostanut sormuksen myös itelleen. Ja en tosiaan halua feikata tai valehdella mitään allergiaa, se ei vain tunnu oikealta. Ap
Entä platina + kulta kombo?
Miten timantteja on liian vähän? Montako? Mitä sillä on merkitystä, näyttääkö sormus sen takia rumalta? Voisiko timantteja istuttaa lisää?
Huh, ajattelin kosia naisystävääni juuri niin että kävisin hakemassa sormuksen valmiiksi. Hyvä että jotenkin sattumankaupalla eksyin tänne, piti ihan tulla kirjoittamaan. Yhdessä siis sormuskaupoille.. Kaikki miehet eivät todellakaan ymmärrä että yksi sormus voi olla niin iso aisia. (Kuka sitä edes katsoo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi olla niin täydellisen kauhea, pelkkä sormus? Halusit platinaa, sait keltakultaa? Ei timanttia? Liian iso timantti?
En menisi vaihtamaan tai edes sanoisi miehelle mitään. Pidät sitä sormusta ja kun menette naimisiin, siirryt käyttämään pelkkää vihkisormusta.Mies kuulemma teetätti sen minulle rakkaudella ja todellakin haluaisi minun pitävän sitä. Mutta se on mielestäni ihan vääränlainen, platinainen vaikka mies tietää etten pidä platinasta ja timantteja on liian vähän. Ja haluan pitää kahta sormusta ollessani naimisissa. Ap
Ai helvetti, kun pyrskähdin nauramaan :D :D Vai on timantteja liian vähän, hahahhaaaaa.... Joo, no vähän tuntuu provolta tuon takia. Ei kai muut kuin ökyrikkaat laske timanttien määrää...
Joo, kyllä tuo "platinainen ja liian vähän timantteja" viimeistään paljasti provoksi. Seuraava.
KEKSIN RATKAISUN!
Käytät sormusta päivän (ja jatkossa jonain harvoina erikoispäivinä ns kerran vuodessa). Peset käsiä jossain ja unohdat sen vessanpöydälle tms eli jotenkin vahinhossa meinaat hukata sen, muttet hukkaakaan. Säikähdät tietysti kovin etkä enää uskalla pitää niin arvokasta ja ainutlaatuista sormusta enää arkena, ettei katoa. Ostat itsellesi sen sarjan sileän sormuksen kuin ajattelit toiseksi sormeen ja vihkiksi kivellisen samaa sarjaa aikanaan. Käytät sitten vaan sitä yksi kertaista ja halvan näköistä "sijaissormusta", jotta et hukkaa miehen antamaa.
Vääränvärisen metallin vielä ymmärtäisin että häiritsee, mutta että timantteja liian vähän... Voi #&¤%. Sano vain sormuksesta miehellesi, ehkä hän tajuaa lähteä vielä kun ehtii.
Itesekkin pidän keltakullasta enemmän sillä se sopii paremmin muihin koruihini ja ihoni sävyyn. Jos sormus on teitetty niin silloin en sanoisi mitään sillä se olisi todella loukkavaa. Mielstöni paras olisi jos pitäisit sormusta häihin asti ja sitten valitset joko sellaisen vihkisormuksen mikä sopii kihlasormuksen kanssa esim kulta/valkokulta mix tai istutat niin paljon timantteja siihen ettei metallin väri näy.
Kyllä itsekkin loukkaantuisin jos sormuksessa olisi liian vähän tai liian pieniä timantteja. Se tarkoittaisi vain ja ainoastaan sitä ettei mieheni arvosta ja rakasta minua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsekkin loukkaantuisin jos sormuksessa olisi liian vähän tai liian pieniä timantteja. Se tarkoittaisi vain ja ainoastaan sitä ettei mieheni arvosta ja rakasta minua tarpeeksi.
Se ei ole edes hinnasta kiinni. Sopivasti istutetut pienet ryhmätimantit ovat tosi näyttäviä. Toisin kuin kalliimpi yksittäinen isompi timantti, joka on kuitenkin niin pieni, että näyttää vaan lähinnä tyhmälle sormuksessa.
Vierailija kirjoitti:
KEKSIN RATKAISUN!
Käytät sormusta päivän (ja jatkossa jonain harvoina erikoispäivinä ns kerran vuodessa). Peset käsiä jossain ja unohdat sen vessanpöydälle tms eli jotenkin vahinhossa meinaat hukata sen, muttet hukkaakaan. Säikähdät tietysti kovin etkä enää uskalla pitää niin arvokasta ja ainutlaatuista sormusta enää arkena, ettei katoa. Ostat itsellesi sen sarjan sileän sormuksen kuin ajattelit toiseksi sormeen ja vihkiksi kivellisen samaa sarjaa aikanaan. Käytät sitten vaan sitä yksi kertaista ja halvan näköistä "sijaissormusta", jotta et hukkaa miehen antamaa.
TAI...:) :)
Ostat antiikkisormuksen ja sanot, että sen on antanut sulle kuolinvuoteella vanha sukulainen x, oman vanhan kihlasormuksensa, jotta voit käyttää aikanaan itse kihlasormuksena. Ja siihen vedoten käytät sitä.
Tai sit olet vaan rehellinen. On se sinunkin kihlauksesi eikä vaan miehen, joten kyllähän sulla pitää olla myös sananvaltaa. Jos ei sitä ymmärrä niin on viite isommasta ongelmasta luonteessaan ja itsekkyydestä.
Olisit onnellinen, että sinulla on ihana ja rakastava mies. Ole onnellinen, kun saat herätä hänen vierestään. Jos joskus eroatte ja olet yksin. Voit itkeä itsesi uneen muistelemalla vääränlaista kihlasormusta.
Mies on teetättänyt sen rakkaudella sinulle!! Onpa kauhea kohtalo pitää sormusta hautaan asti, oman miehesi