kuinka usein juot kahvin kahvilassa? itse juuri teboilin terdellä sumpilla. :D
Kommentit (17)
Mitä tekemistä Tebiksellä on kahvilan kanssa?
Kävin joo viimeviikolla lähikahvilassa, join kahvia, istuskelin ja lueskelin kaikessa rauhassa sohvalla ja katselin kun joku mummosakki pelasi bridgeä:) Ihania uusia valokuvia oli seinillä näytillä, niitä on aina kiva käydä katsomassa samoin kuin taidenäyttelyitäkin joita ko kahvilassa pidetään.
Perjantaina kävin katsastamassa Omenan uuden puolen ja ihastelin Le Choux Companyn leivoksia mutta 6€ pienestä leivoksesta + muutama euro kahvista on kyllä mulle liikaa.
Noin neljä kertaa viikossa käyn kahvilassa. Jos olen yksin, luen samalla lehden.
Käyn usein kahvilassa, monta kertaa viikossa. Tebarilla en käy koskaan. Jos käyn, niin sitten tankkaamassa bensaa.
Kahvi on pahaa ja valvottaa. Sinänsä kahvilat on kivoja, mukava katsella ihmisiä.
En koskaan, koska en juo kahvia, heh. (Saatan joskus maistaa kahvia, kun sitä saa muun yhteydessä samaan hintaan, esim. pizzeriassa, tai ostelen sellaisia jälkkäreitä/juomia, jossa kahvi yhdistyy suklaaseen/kaakaoon.)
Mut käyn ehkä 0–2 kertaa kuussa "kahvilla" ilman sitä kahvia. Eli ostan vaik jonkun leivoksen tai jälkkärin. Juoda saatan vettä tai harvemmin limsaa/mehua.
Ehkä noin kerran viikossa. Sen lisäksi nappaan take-awayn kerran tai pari viikkoon.
Kotona on keitin vaan suodatinsumpille, niin mukava välillä hemmotella itseä kunnon kahvilla. Mitä teboilin pohjaanpoltettu sumppi ei muuten tasan ole.
Päivittäin.
Huoltoasemia en varsinaisesti laske kahviloiksi, mutta niissäkin käyn aina reissussa ollessa. Pienillä paikkakunnilla on usein parhaimmat ja tunnelmallisimmat huoltsikkakahvilat.
Päivittäin tai lähes päivittäin riippuen työkiireistä ja säistä yms. Huoltoasema ei tosin ole mielestäni kahvila.
Lounaan yhteydessä päivittäin juon kupin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Lounaan yhteydessä päivittäin juon kupin kahvia.
...jos lounasravintolan voi laskea kahvilaksi. Jos ei voi, niin en koskaan.
En kyllä nyt ole varma olenko kerran tai kaksi juonut kahvin jossain "ulkona".
En ole käynyt vuosiin "kahvilassa", koska tasokkaampi kahvikupillinen maksaa saman kuin kahvipaketti. Jos vielä jonkun pullan ottaisi, summa olisi kohtuuton. Täällä ei ole mitään viihtyisiä kahviloita. En enää edes harkitse kahvilla piipahtamista ostoksilla tms. käydessäni, vaikka olen kova juomaan kahvia.
Ehkä kerran viikossa istun aloilleni johonkin kahvilaan, 2-5 kertaa viikossa otan kahvin mukaan pahvimukissa.
Harvoin, kun ei täällä ole kahviloissa mitään loistoa. Pikkukaupunki ja kahviloissa ökyhintaan samat paikallisen leipomon leivonnaiset mitä saa marketista. Kahviloissa käyn reissuilla. Täytyy olla kunnon leivonnaisia ja kiva mympäristö.