Kolme lasta vapaavalintaisella ikäerolla ja sukupuolella. Millaisen trion ottaisit?
Kommentit (89)
Ottaisin kaksostytöt ja sitten heidän syntymästään 15 vuoden päästä vielä yhden tytön tai äärimmäisen feminiinin pojan.
Koska ei voi tietää tuleeko pojasta äärimmäisen feminiini, peruspera tai jopa sellainen ällöttävä äijämies, niin ottaisin varmuuden vuoksi tytön (tytöstäkin voi toki tulla urpo tai äijämäinen, mutta naisella se ei niin paljoa ällötä kuin miehellä).
Joku tästä nyt vetää johtopäätöksen, että en tiedä pojista mitään ja en vain ole tottunut miehiin, mutta eeei.
Olen kasvanut veljeslauman kanssa ainoana tyttönä ja tulen erittäin hyvin toimeen poikienkin kanssa, mutta ehkä juuri siskottomuuden vuoksi haluan itselleni ainoastaan/lähinnä tyttöjä.
Haluaisin esikoiseksi pojan ja 6-7 vuoden päästä kaksostytöt. Eka toteutunut jo :)
Tyttö ja vuoden tai puolentoista jälkeen poika ja tyttö kaksosina. Tai kolme tyttöä vuoden välein, itse kasvoin tällaisessa perheessä :)
Saako jättää väliin? Mulle ihan riitti yksi lapsi jonka jälkeen tajusin että sekin on iso virhe.
Mulla on pojat 1,8 v ikäerolla ja en vaihtaisi mihinkään. Tähän sitten kolmas, poika sekin ja esikoinen voisi olla nelivuotias. Tai sitten noiden poikien eteen yksi tyttö, joka olisi muutaman vuoden vanhempi kuin esikoinen.
Perustelu: Itselläni on kaksi veljeä, veljillä vain vähän reilu vuosi ikäeroa. Minä olen muutaman vuoden nuorempi tyttö ja olen aina ollut "jaloissa", vähätelty ja mitättömänä pidetty.
Minulla on kaksi poikaa ja tyttö. Ei tätä komboa ainakaan missään nimessä. Mieluiten poika ensin ja sen jälkeen kaksi tai kolme tyttöä kahden vuoden ikäeroilla. Toisaalta myös sekin olisi ihan hyvä vaihtoehto, että nuorin olisi poika. Perustelut sellaiset, että jatkuvat painimatsit sekä taistelu- ja ninjaleikit alkavat tulla korvista ulos. Aivan järjetöntä mesoamista ja miekan heiluttelua päivästä toiseen. Itselläni on kaksi siskoa ja onkin tavattoman ihanaa saada jakaa aikuinen elämä heidän kanssaan. En myöskään ole yhtä läheinen oman veljeni kanssa, koska tuntuu, että siskojen kanssa meillä on enemmän yhteistä, vaikka olemmekin hyvin erilaisia persoonina.
Poika 6v, tyttö 4v ja poikavauva.
Esikoinen poika, ikäeroa 4-5 vuotta, toinen lapsi tyttö.
Sitten vielä 6-7 vuoden päästä tytön syntymästä kolmas lapsi. Sukupuolella ei väliä.
Tuolla tavalla olisi vauva-ajat helpoimpia. Ei missään nimessä kahta vaippaikäistä tai muutenkaan lyhyitä ikäeroja. Kolme lasta olisi hyvä luku. Ja pitkien ikäerojen ansiosta olisi pidempään kotona lapsukaisia, ihania kullanmuruja!
Poikavauvojen tuottaminen tulisi kriminalisoida. Heitä ei kuitenkaan myöhemmin kukaan kelpuuta joten he syrjäytyvät. Naiset taas vaan nauttii sinkkuudestaan. Kolme lasta on kyllä liikaa sukupuolesta riippumatta, ei niin monile riitä tässä maassa töitä, joten ovat vaan veronmaksajien rasitteena. Yksi tyttö ja sen jälkeen ei raskaaksi enää hankkiuduta on ainoa järkevä vaihtoehto jos ei VELA halua olla.