Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
21/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko, että vaihdetaan työt päikseen? Tee sinä ne "naisten työt" (työpäivän jälkeen toinen työpäivä kotona; siivous, pyykkäys, ruuat, lasten asiat, kaupassa käynti jne.), niin minä hoidan ne "miesten työt" (vaihdan olohuoneen lampun kerran vuodessa ja käytän auton huollossa).

Vierailija
22/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ulkomaista naista. Haluan suomalaisen tai ruotsalaisen rauhallisen ja ystävällisen naisen. En pidä thaimaalaisten ulkonäöstä ollenkaan. Haluan myös rakkautta ja ystävyyttä. Siivoja minulla käy ja saisi käydä jatkossakin jos nainen haluaisi, arvostaisin jos ei haluaisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile liittyä lestadiolaisiin. Siellä on nuoria neitsyitä jonossa odottamassa. Samassa pääset sisälle heidän tuottoisiin bisneskuvioihinsa. Ja pääsisit automaattisesti suurperheen isä -alfa-asemaan.

Vierailija
24/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Muuta en ap:n kaltaisesta miehestä voi sanoa.

Vierailija
25/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Sori, muuta kuulostat kamalan mustasukkaiselta mieheltä. Haluat, että nainen pysyy kotona neljän seinän sisällä ilman kontakteja muihin ihmisiin sillä välin kun sinä huitelet muualla. 

Vierailija
26/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut maksamaan tuollaiselle naiselle sekä palkkaa kotona olosta, että eläkesäästöjä. Kotirouvilla ei ole mitään turvaa eron tullen, tai jos mies kuolee ennen vaimoa. Vaatisitko avioehdon?

Vierailija
27/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kodin ja rakastaisin ja ottaisin hänen toiveet huomioon, en ole niin ulkonäkökeskeinen että raskausarvet tai rypyt haittaisi, lähinnä se, että pukeutuisi kauniisti, ja näyttäisi huolitellulta kun tulen töistä. Tekisin hänen kanssaan yhteisiä asioita. Rakastaisin häntä. Ja kaikki lähtisi siitä että nainen haluaisi itsekin perinteisen liiton eli ei tarvisi keskustella siihen liittyvästä, tai ainakaan riidellä.

Haluaisin myös lapsia ja että nainen olisi kotona heidän kanssaan.

Ap

Naiselle on todella suuri riski heittäytyä kokonaan miehen elätettäväksi. Työkokemusta, verkostoja, omaisuutta eikä eläkettä kerry. Jos mies jättää tai kuolee tai ihan vaikka jos syntyy kiistaa naiselle annettavasta käyttörahasta, on nainen täysin tyhjän päällä. Kukaan täysipäinen ei lähde mukaan noin riskialttiiseen kuvioon.

Vierailija
28/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkomaista naista. Haluan suomalaisen tai ruotsalaisen rauhallisen ja ystävällisen naisen. En pidä thaimaalaisten ulkonäöstä ollenkaan. Haluan myös rakkautta ja ystävyyttä. Siivoja minulla käy ja saisi käydä jatkossakin jos nainen haluaisi, arvostaisin jos ei haluaisi.

Ap

Niin koska olet pihi, etkä halua laittaa sentin hyrrää sellaiseen touhuun, jonka akka voi tehdä sillä välin kun et ole kotona.

Vierailija
29/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voit löytää suomesta suht kokematonta naista, joka haluaa tuota. Paitsi kiihkouskovaisen. Lutkahtavista naisista voi löytyä sellaisia, jotka haluaa miehem elätettäväksi.

Vierailija
30/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kodin ja rakastaisin ja ottaisin hänen toiveet huomioon, en ole niin ulkonäkökeskeinen että raskausarvet tai rypyt haittaisi, lähinnä se, että pukeutuisi kauniisti, ja näyttäisi huolitellulta kun tulen töistä. Tekisin hänen kanssaan yhteisiä asioita. Rakastaisin häntä. Ja kaikki lähtisi siitä että nainen haluaisi itsekin perinteisen liiton eli ei tarvisi keskustella siihen liittyvästä, tai ainakaan riidellä.

Ap

Eli et anna mitään muuta kuin mitä kuka tahansa muukin. Paitsi että nämä muut antavat naistensa olla omia itsejään ja heidän tehdä omat valintansa.

Jos haluu saada on pakko antaa. Muutakin kuin itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
31/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Saisiko nainen matkustaa sinun rahoilla ilman sinua? Entä istua iltaisin kahviloissa tapaamassa ystäviä? Tai harrastaa iltaisin vaikka ratsastusta tai laskuvarjohyppyä? Vai määrittelisitkö sinä mitä hän saa harrastaa, kenen kanssa ja mihin kellonaikaan?

Vierailija
32/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka tuo leivän pöytään. Tekee ne miehen työt. Minä pitäisin kodin kunnossa. Olisi aina puhdasta ylle, koti siistinä ja kiltti olen. Ei edes yhden illan suhdetta. Pitkä suhde päättyi, olin kotona, opiskelin omia juttuja, kävin museoissa, tein mitä kiinnosti. Tein kotona kaiken mitä mies toivoi. ..

Mitä mies teki.. Meni ja otti nuoremman..

Mutta ei se mitään.. Osa aika töissä käyn ja löydän sen oman rakkaan. En minä kaipaa mitään nykyajan suhdesoppaa. Kaipan vanhoja perinteisiä juttuja. Erosta on nyt kolme pöivää, on tullut jo tusina treffikutsuja. Tulee kiva syksy!

Kuulostaa oikein hyvältä ja hienoa kuulla että kaltaisiasi vielä on. Varmasti on kysyntää.

En siis mitään uskovaista neitsyttä ole haluamassa. Mutta ehkä vähän estoisen jossa olisi vähän haastetta ja joka lopulta alkaisi nauttimaan. En tykkää olla saava puoli oraaliseksissä, enkä pidä raapimisesta, hiusten kiskomisesta tms. Siksi mieluummin rauhallinen sängyssä.

Tuntuu kyllä ettei tällaisia ole 25-35-vuotiaissa.

Ap

Vierailija
33/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh suomalainen mangiina kulttuuri jossa naisilla on pallit. Tämä ap:n kyseinen järjestelmä on todella yleistä slaavi ja latina kulttuureissa. Sellainen nainen, joka ei ole valmis hoitamaan kotia ja olemaan nainen talossa on häpeällinen, puhumattakaan jos on jakanut itseään joka puolella. Ei ihme, että avioerot ovat yleisiä nykyään. Minä näen kuitenkin myös suomalaisen miehen syypääksi tässä, aika moni suomalainen mies on pehmeä, sen näkee pelkästään tuolla ulkona kävellessä kun katsoo näitä pariskuntia, mies alistettu ilme ja nainen ylväs ilme naamalla, toimii tässä kulttuurissa, mutta ei muissa oikean kulttuurin maissa, my two cents.

T: Half Finn

Vierailija
34/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulla ap ihan normaali älykkyys vai oletko hiukan yksinkertainen?

Vierailija
35/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa siltä, että sinulla ei ole itselläsi mitään erityistä annettavaa naiselle, vaan sitä samaa jota suurin osa suomen miehistä tarjoaa. Vaadit kuitenkin naiselta valtavasti ja aika poikkeuksellisia asioita. Millä avuilla ajattelit saada itsellesi tällaisen naisen, jos sellaiseen joskus onnistut tutustumaan?

Vierailija
36/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Saisiko nainen matkustaa sinun rahoilla ilman sinua? Entä istua iltaisin kahviloissa tapaamassa ystäviä? Tai harrastaa iltaisin vaikka ratsastusta tai laskuvarjohyppyä? Vai määrittelisitkö sinä mitä hän saa harrastaa, kenen kanssa ja mihin kellonaikaan?

Toivoisin että nainen harrastaisi kun olen töissä. Voisin tehdä töitä välillä myös illalla joten sikäli ok. Tietenkin haluaisin, että hän olisi onnellinen joten en voisi määrätä mitään. Mutta toivoisin hänen ottavan toiveeni huomioon. Olisin valmis maksamaan hänelle eläketurvan ja menemään naimisiin ilman avioehtoa. Haluaisin myös lapsia ja mahdollistaa heille asioita paljon. En haluaisi naisen lähtevän ulkomaille yksin.

Ap

Vierailija
37/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saisi tuollaisen mutta muutamalla ehdolla

-saan palkkani verran kuukaudessa rahaa (eli noin 2600e/kk)

-asumme kerrostalossa

-saan harrastaa mitä haluan (ei ininää että taasko olet menossa harrastuksiin jne.)

-saamme molemmat yhtä paljon vapaa-aikaa

-et jyrää mielipiteitäni. Sinä et siltikään ole mikään perheenpää.

Vierailija
38/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että nainen harrastaisi kun olen töissä. Voisin tehdä töitä välillä myös illalla joten sikäli ok. Tietenkin haluaisin, että hän olisi onnellinen joten en voisi määrätä mitään. Mutta toivoisin hänen ottavan toiveeni huomioon. Olisin valmis maksamaan hänelle eläketurvan ja menemään naimisiin ilman avioehtoa. Haluaisin myös lapsia ja mahdollistaa heille asioita paljon. En haluaisi naisen lähtevän ulkomaille yksin.

Ap

Mitenkäs harrastaa aamupäivisin jos lapset ovat kotona?  Vai pitäisikö harrastuksista luopua kunnes nuorinkin lapsista menee kouluun?

Vierailija
39/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä esittää toiveutaan kouvolatukkaisille pulleille suomalaisille femariämmille. Pysyköön ne yksin tai lammasukkojensa kanssa; suuntaa katseesi vaikka Baltian maihin ja ja Itä-Eurooppaan pain.

Vierailija
40/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli toisin sanoen naisen tulisi olla käytettävissäsi joka hetki. Hyi helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme