Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nykyäidit laiskoja?Eivät petaa aamuisin sänkyä ja tamppaa mattoja?

Vierailija
20.08.2016 |

Puhumattakaan joulusiivouksista yms pyhien aikaan. Laiskuutta ja saamattomuutta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia.

Vierailija
2/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain minun vastuullani. Minä teen tasan puolet hommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nykymiehet laiskoja vai saamattomia, kun eivät petää sänkyä ja 5amppaa mattoja? Nykynaiset käyvät sentään töissä kuten miehet ennenmuinoin.

Vierailija
4/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä pese avannossa pyykkejä tai kanna vettä kaivosta tai kudo itse kankaita perheen vaatteisiin! Maitokin ostetaan kaupasta, eikä edes jauhoja viitsitä itse jauhaa! Laiskamatoja.

Vierailija
5/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri äidit? Mikset syytä isiä petaamattomuudesta ja tamppaamattomuudesta?

Vierailija
6/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mattoja 👏 ja mikä se joulusiivous on? Jouluvalot palaa marraskuun alusta ja jouluksi valmiiseen pöytään!! Lahjoja vien ja paketoin kernaasti, se on kivaa.

Vierailija
7/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja autolla hurauttavat kauppaan , käyttävät kestovaippoja lapsillaan, eivät kehrää lankoja ja ompele vaatteita. Käyttävät ruuanlaitton mikroa ja sähköliettä. Leivätkin ostetaan valmiiksi viipaloituna ja pullat leivottuna ja kalat fileroituna. Miksi eivät kasvata kanoja, tapa sitä ja kyni kanaa.

Vierailija
8/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyäidit ja isät on tajunneet katsomalla omien vanhempien uurastusta ja nähneet mihin se johtaa eli ei mihinkään. On turha stressata ja käyttää aikaa moiseen. Onko mitään säälittävämpää kuin vanhemman ikäpolvennaiset, jotka hikihatussa siivoavat ja laittavat joulua yksin monta päivää/viikkoa ennen h-hetkeä ja aattona ovat niin väsyneitä ja pettyneitä että itkevät, kiukuttelevat ja marttyyrinä se joulu toistaa itseään. Sekö meidän täytyisi kopioida ettei pidetä laiskana? Jatka sinä vaan sitä siivoamistasi kun se kerran on se ainoa saavutuksesi elämässä ja arvostele jatkossakin käydessäsi kylässä että huh kun matto on vinossa.

Vierailija
9/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jotain joulusiivousta tarvitaan? Kun kodin siisteydestä pidetään huolta säännöllisesti eikä kerätä turhaa roinaa nurkkiin ei tarvitse joulun alla mitään suursiivousta järjestää, viikkosiivous riittää.

Vierailija
10/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äidit ennen vanhaan pääsivät helpolla. Minun kaltaiseni nykyäidit kun kiertävät yrityksissä sata päivää vuodessa ja tekevät loput päivät vaativaa asiantuntijatyötä jolla on näkyvyyttä kansainvälisestikin. Olivatko ne äidit ennen vanhaan laiskoja vai vain tyhmiä kun jaksavat kohkata jostain mattojen hakkaamisesta? 

Vierailija
12/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti=siivooja?

Vierailija
13/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...Petaan aamuisin sängyn ja tamppaan mattoja lähes viikottain...Lisäksi lähden joka päivä töihin ja vien sitä ennen lapset päiväkotiin,niin kuin varmaan moni muukin äiti.Joulusiivoja en tee,vaan siivoan joka päivä jotakin,jolloin sotkua ei pääse kertymään hillittömiä vuoria.Nykyäidit tekevät töitä siinä missä miehetkin,ei yhden palkalla elätä perhettä.Mattojen tamppaus on pieni murhe.

Vierailija
14/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet olleet aina laiskoja kun eivät juurikaan tee noita?

Vierailija
15/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petaan sängyn joka aamu. Mattoja ei nykypäivänä tarvii tampata koska hyvä imuri ajaa täysin saman asian. Ok, en ole äiti mutta vastasin silti.

Vierailija
16/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin teen joulusiivous (ja juhannus-, pääsiäis- jne.) ja tamppaan matot. Eikös tämä ole aika itsestäänselvyys muille kuin wt-porukalle.

Vierailija
17/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no imuroin matot monta kertaa viikossa en kyllä kuskaa niitä ulos ja kyllä petaan kaikkien petit aamulla ja laitan kaikkien sänkyyn päiväpeitteet. Olen huomannut kanssa, ystävillänii monella ei ole lasten sänkyyn päiväpeitteitä. Minä taas tykkään että pitää olla kun muksut leikkii usein sängyllä pysyy peti raikkaampana.

Vierailija
18/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle uni on tärkeää ja aamutoimet siksi lyhyitä, koska nukun viimeiseen minuuttiin ja sitten kiireellä ylös ja töihin. Sänkyä ei saisi pedata heti herättyä, koska sänky on vielä yökostea (vaikka ei olisikaan hikoileaa tyyppiä). Siksi jätän sängyn tavallisesti "ilmaantumaan" päivän ajaksi. Petaan töiden jälkeen, jos viitsin. Jos vieraita tulee, petaan kyllä silloin aina.

Meillä siivotaan useita kertoja viikossa. Pari kertaa vuodessa tehdään isompi siivous, joissa myös pestään ikkunat ja pyyhitään kaapeista ja hyllyistä pölyt ja plokataan vanhaksi menneet kuivaruoka-aineet roskiin. Nuo isommat siivoukset eivät välttämättä ajoitu juuri jouluun tai juhannukseen vaan esim. kesällä mattojenpesuaikaan, milloin kesällä sitten sattuukin olemaan se helleaika, tai lapsen synttäreihin.

Vierailija
19/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mittapuulla olen laiska, mutta jääpähän aikaa sitten kaikkeen muuhun. Paheksuntaa oletan.

Vierailija
20/22 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin jotain joulusiivousta tarvitaan? Kun kodin siisteydestä pidetään huolta säännöllisesti eikä kerätä turhaa roinaa nurkkiin ei tarvitse joulun alla mitään suursiivousta järjestää, viikkosiivous riittää.

Vaikkei pidettäiskään, niin mikä pakko sen kodin just jouluna on olla siisti? Tulee se joulu paskaisellakin kämpällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan