Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia asioita haluaisit lihavan naisen käsittelevän blogissaa

Vierailija
20.08.2016 |

Mikä sinua kiinnostaa lihavan elämässä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen puoli! 

Ei mitään ruokapäiväkirjoja . painoseurantaa ja sykemittauksia.

Lapsuuden kokemuksia, häpeän tunteita, elämänkokemuksia matkan varrelta. Mutta näistä uskottavasti kirjoittaakseen pitää olla fiksu ja asiaa esim terapiassa käsitellyt. 

Vierailija
2/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vatsa- ja selkämakkaroita niin bikini-, ja alusvaatekuvia, kuvia tiukoissa paidoissa kaikista kuvakulmista. Videoita kun kävelet ja juokset ja läskit hyllyvät. Videoita siitä kun olet juoksumatolla, crosstrainerissa salilla. Ruokapäiväkirjoja. Videoita kun nouset portaita, teet kyykkyjä ja punnerruksia. Lihomisen efistymisen seurantaa. Punnituksia, vyötärön-, ja lantionmittauksia, rasvaprosentin mittaamista. Videoita sovituskopissa vaateostoksilta.

Tuossa minua fat admireria kiinnostavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö blogin siis käsitellä ylipainoa jotenkin? Jos kyllä, minua kiinnostaisi ehkä sellainen blogi, jossa käsiteltäisiin työelämää ja uralla etenemistä. Pariutumisesta ja muodista kirjoitetaan jo aika paljon.

Vierailija
4/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja videoita kun yrität ahtautua liian pieniin vaatteisiin kuten farkkuihin, ja belly play -videoita eli hyllytät läskejäsi.

Vierailija
5/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Jos sinulla on vatsa- ja selkämakkaroita niin bikini-, ja alusvaatekuvia, kuvia tiukoissa paidoissa kaikista kuvakulmista. Videoita kun kävelet ja juokset ja läskit hyllyvät. Videoita siitä kun olet juoksumatolla, crosstrainerissa salilla. Ruokapäiväkirjoja. Videoita kun nouset portaita, teet kyykkyjä ja punnerruksia. Lihomisen efistymisen seurantaa. Punnituksia, vyötärön-, ja lantionmittauksia, rasvaprosentin mittaamista. Videoita sovituskopissa vaateostoksilta.

Missä päin asut ja minkä ikäinen olet?

T. Neito 170 kg

Vierailija
6/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Neito 170 kg

Reilu parikymppinen pääkaupunkiseudulta. Itse?

Vierailija
7/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Neito 170 kg

En siis ole ap. Harmi että olet noin nuori, itse jo 30+. Mutta vislaa jos tulen kaupungilla vastaan ;)

Vierailija
8/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään punnitustuloksia tai ruokapäiväkirjoja, kuten eka vastaaja jo sanoi.

Minua kiinnostaa esimerkiksi mistä löytyy kivoja vaatteita ja kenkiä, eli perinteiset tyyliasiat, mutta myös lihavan kokemukset maailmasta ja kenties seurustelukokemukset, miten lihavana olo vaikuttaa kanssakäymiseen potentiaalisten kumppanien kanssa/parisuhteessa.

Vierailija
9/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukisi lihavan naisen blogia. Sorry.

Vierailija
10/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ateisti, agnostikko vai uskovainen ja miten olet siihen päätynyt?

Mitä mieltä olet eläintuotteiden käyttämisestä?

Oletko huomannut ihmisten suhtautuvan sinuun eri tavalla nimenomaan lihavuuden tähden ja miksi niin ehkä on?

Mitä miltä olet LGBT-ihmisten oikeuksista ja tavasta ajaa niitä?

Mikä on suhteesi eläimiin?

Mitä ajattelet kymyksestä: "mikä on elämän tarkoitus"?

Mikä on suhteesi alkoholiin? Millaisia havaintoja olet tehnyt?

Miltä sinusta tuntuu?

Mistä vuodenajasta ja millaisesta säästä pidät eniten ja miksi?

Vierailija
11/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia asioita tuli tässä esille. Itse olin lapsena ja nuorena hyvin hoikka joten ei ole kokemusta lihavana lapsena olosta. Ei myöskään ole kokemusta että parisuhteiden solminen olisi hankalaa. Minulle se ei ole koskaan sitä ollut. T.aloittaja

Vierailija
12/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Neito 170 kg

En siis ole ap. Harmi että olet noin nuori, itse jo 30+. Mutta vislaa jos tulen kaupungilla vastaan ;)

Joo :D

Vierailija
13/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin uimapukumuoti.

Vierailija
14/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lukea vinkkejä lihaville. Miten estää reisien hiertymistä, miten meikata hoikemat kasvot, mikä hiustyyli sopii paksuille poskille, mitä muotoilevia alusvaatteita kannattaa käyttää yms.

Vierailija
15/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lukea vinkkejä lihaville. Miten estää reisien hiertymistä, miten meikata hoikemat kasvot, mikä hiustyyli sopii paksuille poskille, mitä muotoilevia alusvaatteita kannattaa käyttää yms.

Tällaisissa muotijutuissa olen huono eikä mulla ole ikinä reidet hiertyneet.

16/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia asioita tuli tässä esille. Itse olin lapsena ja nuorena hyvin hoikka joten ei ole kokemusta lihavana lapsena olosta. Ei myöskään ole kokemusta että parisuhteiden solminen olisi hankalaa. Minulle se ei ole koskaan sitä ollut. T.aloittaja

Eli miksi haluat mainostaa lihavuutta jos se ei kerran ole elämääsi oikeastaan vaikuttanut? Sama kuin laiha aloittaisi blogin siitä millaista on olla laiha tai blondi kertoo elämästään blondina... Tyhjää ja ketään ei kiinnosta.

.

Ellei vaatetus ja meikit ole intohimosi kehottaisin rakentamaan blogin toiselle aiheelle. Unohda lihavuus ja keskity harrastukseen, käsitöihin, leivontaan tms.

Vierailija
17/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi erityisen kiinnostunut lukemaan blogia, jos sen pääpointti on vain tuo lihavuus. Olen hieman ylipainoinen itse, mutta ei minua kiinnosta lihavuus teemana.

Sen sijaan lifestyle-blogi, jonka kirjoittaja ei morkkaa itseään ja ulkonäköään, vaan kirjoittaa omasta elämästään itsensä hyväksyen olisi virkistävä poikkeus. Itsensä jatkuvaa mollaamista ja erityisesti pakkomielteistä painon ja oman kropan ja ulkonäön ruotimista on ahdistavaa lukea.

Vierailija
18/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miksi haluat mainostaa lihavuutta jos se ei kerran ole elämääsi oikeastaan vaikuttanut? Sama kuin laiha aloittaisi blogin siitä millaista on olla laiha tai blondi kertoo elämästään blondina... Tyhjää ja ketään ei kiinnosta.

.

Ellei vaatetus ja meikit ole intohimosi kehottaisin rakentamaan blogin toiselle aiheelle. Unohda lihavuus ja keskity harrastukseen, käsitöihin, leivontaan tms.

Haluaisin jollakin lailla rohkaista muita lihavia naisia siinä että elämämme voi olla hyvin tavallista kuin laihojenkin elämä. Voimme saada hyvän miehen , lapsia ja työn yms.

Vierailija
19/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito 170 kg linkkaa kuva sun kropasta? Sillee et naama ei näy

Vierailija
20/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka keskittyy ihan rehellisesti siihen hedonistiseen mässäilyyn eikä yritä tehdä siitä mitään naurettavaa terveysblogia jossa laihdutaan tyyliin 100g vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän