Sovellus joka lukee ääneen av-palstaa kun esim tiskaan tai ajan autoa.
Tai vaikka av-radiokanava jossa luetaan kommentteja ja kommentoidaan niitä. Tällaista kaipaisin, näin alas olen vajonnut!
Kauhean hankala märillä käsillä selata tekstejä ja näyttökin pimenee koko ajan.
Kommentit (14)
Mä haluaisin tällasen myös. Voisi töissä kuunnella ja naurauaa
Se ihan eria asia luettuna ja kuunneltuna. Ei ole sama asia.
Ajattele sellainen robottiääni lukemassa av:ta :D
Mutta sen sovelluksen pitäisi osata tulkita viestin sävy. Sarkastinen pitäisi lukea tietyllä tavalla ei se muuten olisi kivaa.
Tähän pitäisi olla vaihtoehtoina eri julkkisten ääniä joilla luetaan. Itse kuuntelisin palstaa Kaarina Hazardin äänellä lausuttuna. Tai sit aiheen mukaan ääni on sen julkkiksen, jota ketju koskee.
Hei, voisi olla sellainen keskustelupalstapohja, jonne viestit jätettäisiinkin äänitteenä/ videona. Näin voisi myös jättää viestejä kädet sidottuna. Ja jos klikkaa otsikosta, aukeaa automaattisesti koko ketjun viestit järjestyksessä.
Minä robotti, minä lukea sinulle av apalstaa. Syntax Eero
Mitä jos tulee bugi ja se alkaa jankata samaa asiaa? Eiku hetkinen, sitähän täälläkin tapahtuu. Eli se olisikin vain ominaisuus!
Tää on niin tarpeellinen. Voisko av olla maailman ensimmäinen äänipalstamenetelmän kehittäjä? Soittakaa nyt siellä sanomilla äkkiä Applelle tai Googlelle.
Voih, mähän voisin tuommoisen youtubekanavan perustaa tai jotain. Mitä sää lähettäisit mulle palkaksi? Ei makkaraa tai muita tuoretarvikkeita kuitenkaan.
Hyvä idea koiran kanssa lenkillä. Menisi aika rattoisasti av:ta kuunnellessa.
Hyvä idea! Pikkuhiljaa Äänipalstaa voisi vielä kehittää eteenpäin virtuaalitodellisuuden suuntaan, ehkä joku Palsta- Pokemon sovellus jossa pitää kävellä ulkona ja löytää palstalaisia?
Ja sitten Palstahubeja, (vaikka jotain kahviloita?) joihin pitäisi kävellä sisään ja "jutella" avauksia ja kommentteja "livenä"?
:D
Kai noita kuurojen ominaisuuksia on vähän jokaiselle selaimelle nykyään. Sitä en kyllä tiedä kuinka paljon suomeksi lausuvia.