Päihtyisitkö pelkästään 0,5L viinapullosta?
Semmosen ostin ja ihan hitusen menny päähän, mutta ei kuitenkaan juuri ollenkaan... Okei, seuraavalla kerralla ostan isomman, vaikka 0,7L pullon. Huoh. Haluan päihtyä!
Kommentit (84)
En uskalla juoda enää nykyään ollenkaan viinoja, enkä oikeastaan viinejäkään. Tulen humalaan jo kolmesta annoksesta olutta. 7-8 mietoa juomaa niin oon jo aika kännissä. Ja kun on tottunut juomaan vaan mietoja niin helposti tulee vedettyä myös vahvemmat juomat samaan tahtiin, en vaan osaa "nautiskella"... eli en varmaan lähtis ees kokeilemaan 0,5 l viinapullon juomista.
N26, 100+ kg
Olen läski joten litra tarvitaan päihtymykseen.
N25 164/94
Sama mulla, puoli litraa on pelkkä suupala kun meikä-maija alkaa viihteelle.
n30 (rekkis)
Tätä lukiessa oon surullinen monien puolesta ja huojentunut siitä, että oma tissuttelu loppui. Nykyään kerran kuussa puolikas viinipullo rakkaan seurassa. Pää ei todellakaan voinut hyvin ja elämä oli muutenkin ihan paskaa silloin kun meni liikaa.
Yökerhoon mennessä tuo puoli litraa on aika normaali pohja, sisällä sitten muutama sotti yms. Joten en.
No kyllä varmaan alkais naurattaa ja olis pakko saada lisää. Kun ei ole moneen vuoteen saanut kossua.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhoon mennessä tuo puoli litraa on aika normaali pohja, sisällä sitten muutama sotti yms. Joten en.
sotti ruohahaa
Puolilitraa viinaa on hyvä aloitus illalle.
Kyllä, minä olen pikku huppelissa jo kuudesta keskioluestakin. Esimerkiksi nyt.
Viinin tissuttelun oon lopettanut kokonaan. Ei vaan maistu enää. Olemme miehen kanssa harrastaneet viinejä pari vuosikymmentä. Ok, viinien maistelu ja viiniharrastelu on kivaa. On paljon muutakin harrastetta ja syötävää tai juotavaa josta saa iloa. En jaksa vaan enää innostua. Nykyään vedän reilusti naamat kotona silloin tällöin. Hyvää musiikkia ja jutustelua miehen kanssa keittiön pöydän ääressä. Kumpikin ostaa omat viinat:D Toisten laseista sitten maistellaan. Kivaa on ja tää kunnon juopottelu on lähentänyt meitä enemmän kuin mikään muu "harrastus" Viimeksi mulla meni kaks isoa nelosolutta, pullo bourbonia ja yks kuohuviini. Kevät kauden nollaus. Näkyi ehkä pari päivää naamassa, että viina on maistunut. Eikä ympärivuoden niiku tissuttelu tekeeKrapulaa ei oo.
Joo. Hankalaa on tissuttelu. Mitään ei tunnu ennen 0.7l pohjia. Sen jälkeen aukee hanat. Mikään ei riitä. Oon useammin puhaltanu yli 2.5 ratista ja vielä janoinen. Pitäis vielä tässä yrittää lopettaa juomista kun ei oikein kunnon rapulaakaan tunnu tulevan. Antabus lie seuraava askel. En oo ees ainut kokelas tän kans. Muilla on samaa ongelmaa tuttavissa. Vinkkejä ja kokemuksia parantumisen tieltä toivoen. 75kg/173cm.
Riippuu, mitä tarkoitetaan päihtymisellä. Jos tarkoitetaan, että on alkoholin vaikutuksen alainen, niin päihtyyhän siitä. Puolestakin pullosta päihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni kanssa kun otamme yhdessä, minulla 3/4 ltr pullo ja hänellä 2/4 ltr pullo.
Sitten saunomiset ja panot ihan vaan kännissä ja läpällä.
Päihtymys - juopumus - känni - kaatokänni - kooma - kappeli
En kestä viinaa juuri ollenkaan joten olisin aivan päissäni. Jopa liiaksikin.
Olutta ja muita mietoja sen sijaan menee vaikka 10
Puoli litraa viinaa saattas vähäsen nousta päähän. Ei paljoa.
Vierailija kirjoitti:
En kestä viinaa juuri ollenkaan joten olisin aivan päissäni. Jopa liiaksikin.
Olutta ja muita mietoja sen sijaan menee vaikka 10
Et ole kuullut long drinkeistä? Eli se viina laimennetaan joillain miksereillä vaikka sen oluen vahvuiseksi.
Puoli litraa 38-40 prosenttista ykkösellä tehoaa isoonkin mieheen.
Tyttäreni kanssa kun otamme yhdessä, minulla 3/4 ltr pullo ja hänellä 2/4 ltr pullo.