Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takokaa mun päähän järkeä.

Vierailija
19.08.2016 |

- Mies jäi kiinni, kun oli jutellu facebookissa työkaverin kanssa, jonka oli nähnyt kaks kertaa. Nainen oli lisännyt hänet kaveriksi, ja aluksi jutellut normaaleja juttuja. Lopuksi kuitenkin päädytty puhumaan asioista jotka ei sovi miehelle ketä on parisuhteessa. Mies ei ollut tuonut esille millään tavalla, että seurustelee. Oli mm. puhetta riisumisesta ja kylään kutsumisesta. Sain myös tietää, että mies on yrittänyt myös muita esim kuvake.net sivustolla jutellut toisille, 2 vuoden seurustelun jälkeen.
- Mies ei enää rakasta minua koska olen lihonnut noin 10kg. Olen normaalipainon rajalla. Ja koska en pukeudu tällä hetkellä korkokenkiin ja näyttävästi.
-Haluaa olla yhdessä, mutta ei osaa sanoa haluaako joskus mennä naimisiin.
-Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta.

En ymmärrä miksi siedän tälläistä. Saisin varmasti uuden miehen, mutta jotenkin pelottaa päästää irti. Suhde on ensimmäiseni eikä minulla ole muita petikumppaneita ollut ikinä. Aloimme seurustelemaan kun olin 18 nyt olen 23 ja mies 27v.
Tuntuu että mies vaan hyväkskäyttää ;( Olen itse vielä niin rakastunut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä moinen sika. Ihan oikeasti. Itse tuhlasin aivan liian monta vuotta tuollaisiin ja voin sanoa 110% varmuudella että ei muutu, ainakaan parempaan. Ansaitsen jotain muuta. Jos itse voisin valita toisin olisin sinun iässä alkanut elää elämää jota tahdon, pitänyt lähellä vain ihmisiä jotka arvostavat minua. Nyt 35 v suren noita turhia vuosia jotka moisille mulkuille annoin aivan turhaa.

Vierailija
22/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdi rakastatko sitä miestäsi joka metsästää netissä muita naisia vai kaunista unelmaa jolla on miehesi kasvot ja jossa tällaista ei tapahdu. Toinen on totta, toinen ei.

M

Sitä unelmaa :( -Ap

Hyvä, järkesi jo näyttää tietävän missä mennään. Tiedän että sydämelle se ottaa paljon kauemmin ja kivuliaammin hyväksyä tosiasiat.

Tiedät mitä tehdä, tsemppiä ja voimia. Kaikki ei ole samanlaisia sikoja eikä kannata suin päin lähteä seuraavan kohdille osuvan porsaan perään. Tästä ensin yli, sitten uutta putkeen.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdi rakastatko sitä miestäsi joka metsästää netissä muita naisia vai kaunista unelmaa jolla on miehesi kasvot ja jossa tällaista ei tapahdu. Toinen on totta, toinen ei.

M

Sitä unelmaa :( -Ap

Hyvä, järkesi jo näyttää tietävän missä mennään. Tiedän että sydämelle se ottaa paljon kauemmin ja kivuliaammin hyväksyä tosiasiat.

Tiedät mitä tehdä, tsemppiä ja voimia. Kaikki ei ole samanlaisia sikoja eikä kannata suin päin lähteä seuraavan kohdille osuvan porsaan perään. Tästä ensin yli, sitten uutta putkeen.

M

Niin, mutta se unelma olisi niin paljon hempompi. Vihaan surua, mutta kiitos kivasta viestistä kai se on pakko aloittaa surutyö. Ehkä jossain vaiheessa voin taas olla oma onnellinen itseni. -Ap