Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
Mikä tahansa sen viiksekkään miehen kaksimielisistä, lapsellisista ja naisia alentavista biiseistä. Nimeä en muista...
Kaikki nummelalaisen nilkuttajan biisit - mun on pakko ( kävellä) toimia näin ...
Abreun mikä vaan - etenkin se uusin hirvitys.
Kaikki puhkikulutetut 60-luvun biisit.
Titanic-leffan tunnari 🤮
Kaikki hummpajampat
Yö
Souvarit ja mitä näitä nyt on
Mulla on ilmeisesti aika hyvä toleranssi kaikenlaiseen musiikkiin. Mutta on muutama biisi joita en voi sietää, pakko vaihtaa kanavaa. Kaikkia niitä yhdistää Jukka Poika. Onneksi sitä vähemmän kuulee enää.
Jenni Vartiainen saa mut näkemään punaista. Muutenkaan en oikein välitä suomimusasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa sen viiksekkään miehen kaksimielisistä, lapsellisista ja naisia alentavista biiseistä. Nimeä en muista...
Mikä ihmeen viiksekäs mies. Kertokaa joku muu, kuka se edes on?
Evelinan Tornado on käsittämättömän hirveää, korvia raastavaa vinkunaa.
Arttu Viskarin mökkitie, Johanna Kurkelan rakkauslaulu, Juha Tapion se missä hoilaa jotain kiittämisestä, Sannin Ja Nylon beatin kaikki.
Sannin koko tuotanto ja kaikki vastaavat missä lauletaan pikkuäänellä ja sössötetään. Pidän kyllä Sannista tyyppinä kun kuuntelee haastatteluja mutta kun laulu alkaa ei pysty.
Haloo Helsingin koko tuotanto samoin koska en kestä laulutyyliä.
Elastinen
Cheek itse tai cheekin biisit muiden laulamana... Oksetus!
En voi sietää sitä Madonnan biisiä jossa se laulaa you are Frozen tai jotain vastaavaa.
Laura Voutilaisen Rakkautta ei piiloon saa. Johtuu siitä ,että olin n.11 vuotta sitten töissä eräällä tehtaalla ja siellä oli todella ankeaa. Joka päivä radiosta tuli toi sama biisi töissä ollessa 😫
Yö, Mamba ja Dingo. Koko tuotannot. En jaksa Kaija Koota, Abreuta enkä Sini Sabotagea. Ulkomaisista Mariah Carey, Taylor Swift ja Miley Cyrus. Löytyy muitakin, Helmut Lotti ja Michael Bubble esimerkiksi. Useimmilla naislaulajilla on se "koskettava" balladi, joita ei kiekumisen takia kärsi kuunnella.
Beyonce - Single Ladies
'Cause if you liked it, then you should have put a ring on it..... Ja sen lisäksi se hirveä oh oh ohhhhh oh oh ohhhh oh oh ohhh oh oh ohhhh-renkutus.
Mikä tahansa kappale Jenni Vartiaiselta, Jukkapojalta, Apulannalta, Eppu Normaalilta tai Sannilta.
Ilves, ja monta kertaa päivässä.
Roope Salminen ja KOIRAT! Madafakingdarra
Mikä tahansa suomalainen.