Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
se reino nordiin ruikutus joka soinut jo liian pitkään. En tiedä
nimeä.
Mikä tahansa Mattilan sisarusten, Arja Korisevan tai Robinin esitys.
Vierailija kirjoitti:
Myrskyluodon Maija
Voi vitsi kun kuulisin edes kerran tämän radiossa :)
Neljänsuora olisitpa sylissäni ja sitte se joka soi city-kanavan mainoksessa (joku vanha rokkirenkutus, en kestä).
Viiksekäs mies saattaisi olla Stig?
Mikä tahansa youngheartedin kappale,ei pysty kuntelemaan sitä limaa ja kaikki kappaleet samanlaisia.
Stepa Lastenlaulu. Kuunnelkaapa! Harvoin tosin radiossa taitaa soida, kuten ei M.A.Nummisenkaan biisit.
Vierailija kirjoitti:
Tähkän morsian
Tähkän kaikki!
Tina Turnerin ankka-nasaali ja kähinäkiekuminen. "Ooll thö menn kamm in thiiis pleiseees.."
Ismo Alanko: hanhi-nasaali ( turpea,vetelä kieli suussa laulaen. löysempi, kuin ankka-nasaali) etenkin Sielunveljien Yksinäinen Peltirumpu "..yksineäeenen pelltirummpoo
nnlasstenhuoonneennn koomerossää.."
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Eppu normaalit. Aina. Joka tilanteessa.
Mulla nuorena ihan sama juttu. Sitten vanhempana rupesin ymmärtämään niitä sanoituksia. Enää en käännä kanavaa.
Arttu Wiskari ja J. Karjalaisen tuotannot.
Sannin ja Jenni Vartiaisen koko tuotanto.
Paula Vesalan Älä tuu droppaa mun tunnelmaa, aivan kauhea biisi! Laura Voutilaisen uudet biisit aiheuttaa niin pahaa myötähäpeää, ettei vaan pysty. Taitava laulaja, mutta joutuu nöyrtymään laulamaan jotain ö-luokan lauluja pikkulapsen äänellä. Epätoivoista ja noloa.
suomiräppi, vittumitäpaskaaaaaaaaaa
Kuuntelen lähinnä vain radio rockia ja tosi usein tulee laitettua voluumit nollille monen kappaleen kohdalla. Ja ihan vain siksi, kun ne samat biisit tulee jo korvista ulos.
En keksi mitään tiettyä inhokkia, mutta tuo puhkisoittaminen ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesalan Älä tuu droppaa mun tunnelmaa, aivan kauhea biisi! Laura Voutilaisen uudet biisit aiheuttaa niin pahaa myötähäpeää, ettei vaan pysty. Taitava laulaja, mutta joutuu nöyrtymään laulamaan jotain ö-luokan lauluja pikkulapsen äänellä. Epätoivoista ja noloa.
Joo nämä, mut Nikke Ankaran roska silmäs..... en pysty.
Arttu Wiskarin mikä tahansa jolina sulkee radion kuin radion.