Biisi jonka vuoksi vaihdat kanavaa?
Itselläni Jari Sillanpää: Sinä ansaitset kultaa, mikä tahansa Nightwishin biisi tai Elokuu: Soudellaan.
Mikä biisi saa sinut vaihtamaan radiokanavaa?
Kommentit (215)
Skydiving without a parachute. Massiivinen klisee koko biisi.
Stratovariuksen uusimmat biisit. Eli ne, joissa Timo Tolkki ei ole enää mukana.
Mulla on ilo. Olla sun. Vahinko. Vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Skydiving without a parachute. Massiivinen klisee koko biisi.
Sanoppa muuta. Santa Cruz ja Reckless Love on bändejä, joita en oikeasti voi sietää.
P.S. Ihan tosissaan kirjoitettu viesti, en trollaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Pulp Fiction. Alkaa tehdä mieli viskellä tavaroita jos tuota joutuu kuuntelemaan.
On uskomatonta muuten, että näin hyvä bändi teki niin kurjaa musiikkia ennen taukoa. Minä tosissaan pidän esim biisit: Erika ei pääse taivaaseen ja vaikkapa kuu saa valtansa auringolta. Ehkä tauko virkistää.
Mutta en jaksa cheekiä, sannia, ja lukematonta määrää jvg -tyylistä humppaa.
Nightwish:n " want my tears back" eg minusta tosi jees. Taidankin kuunnella.
Mikä tahansa Keekin biisi, Kaija Koon Siniset tikkaat, Erinin Sydäntä särkee, Atomirotan Aurinkoon. Nuo nyt ainakin. Ylipäätään olen huono kuuntelemaan räppiä tai reggaeta suomeksi, poislukien Elastinen ja Palefacen tuotanto.
Kaikki Antti Tuiskun biisit, hyi.
Arttu Wiskari kahvimaito
Michael Jackson
Tina Turner
Se joku wasabibiisi. Ja nutella. Tai onko ne yks ja sama kappale :D
Kauriinmetsästäjien joku biisi. Ainakin YleX:llä joku pakkomielle soittaa tätä totaalista paskaa. Aivan järkyttävää.
Mikä tahansa suomirock, -pop tai -rap, Juice Leskinen poislukien.
Vierailija kirjoitti:
Kauriinmetsästäjien joku biisi. Ainakin YleX:llä joku pakkomielle soittaa tätä totaalista paskaa. Aivan järkyttävää.
"Negatiiviset nuoret" on toinen korvaraiskaus. YleX musiikkipäällikön on pakko saada jotain lahjuksia Rähinä Recordsilta. Ei siellä muuten tällaista soitettaisi.
Sannin koko tuotanto! Kuka sen levyjä ostaa?????
Kaikki Roxette ja Celine Dion biisit.
Kasmirin uusin Nutellaa ja jutellaa. Mitään niin kammottavaa en ole vuosiin kuullut!
Jennin sexikäs ääni saa mulle eloa sinne. Ei kanava vaihdu.
m24