Feministi, mitä olet tehnyt tasa-arvoisen asevelvollisuuden toteutumiseksi?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaha! Eipä tule naisilta tähän ketjuun mitään hyviä argumentteja, huomaa ettei heillä sellaisia edes ole. Aijai, tämä on kyllä hyvä ketju, se vain osoittaa miten tekopyhiä ja epä-tasarvoisia feministit todella ovat. Sama on naisten oikeuksia koskevat ketjut, joita palstalle on joskus tehty, joissa nostetaan esiin naisten äärettömän huono asema Lähi-Idän ja Afrikan maissa ja se fakta etteivät feministit välitä heistä tippaakaan vaan ruikuttavat jostakin olemattomasta patriarkaalista, joka muka heitä alistaa vaikka länsimainen nainen on hemmotelluin olento maan päällä.
Lompakkoloinen jäi uupumaan, muuten oli kaikki miesasiamieskliseet yhdessä viestissä.
Osaatko argumentoida ilman että teet Ad-Hominemia? :) Etpä tietenkään.
Ad hominem (oikein kirjoitettuna), SHEIMAAJAN serkku.
Saatoin nauraa.
Ohis
Kun itse asiasta ei ole mitään järkevää sanottavaa, aletaan nillittää oikeinkirjoituksesta. Taattu av:ta.
"ohis"
Viikottain jankuttamassasi aloituksessa ei edelleenkään ole päätä eikä häntää.
Olen pahoillani, ettet pärjännyt armeijassa. Suosittelen, että juttelet ammattiauttajan kanssa.
Älä käytä sivistyssanoja, joita et osaa kirjoittaa oikein. Vaikutat entistäkin typerämmältä.
Kyllä, ohis. En kirjoittanut aiempaa tekstiä. Pahoittelen, ettet pystynyt käsittämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoinpa keväällä Naisasialiitto Unionille sähköpostia siitä , miksi miehet eivät pääse jäseniksi.
Kas kummaa, vastausta en ole saanut tänäkään päivänä ; )
.
erittäin "tasa-arvoista".... hyväksyvät jäseniksi vain naisia.
http://www.naisunioni.fi/jaseneksi
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäpä hyvä kysymys. Laitetaan naisetkin armeijaan, siinä on teille sitä tasa-arvoa. Hups, unohdin yhden tärkeän faktan: feministit haluavat tasa-arvoa asioissa jotka heitä itseään miellyttävät ja jotka palvelevat heidän agendaansa, jos työnkuvaan tai tehtävään kuuluu mikään ruumiillinen ja fyysinen suorite, jättävät he sellaiset hommat mieluusti miesten tehtäväksi, vaikka muuten itkevätkin kuinka heitä mukamas kohdellaan niin eriarvoisesti. Anna mun kaikki kestää. Kun heitä pyydetään tekemään oikeasti jotakin tärkeää ja merkityksellistä, ei se heitä kiinnosta tuon taivaallista, hyvin tyypillistä. Odotan innolla että tulisiko tähän ketjuun yhtäkään järkevää vastausta jossa ei hyökättäisi henkilöä vastaan vaan pysyttäisiin itse aiheessa.
Älä lässytä. Mikäli ymmärtäisit sodankäynnistä jotain, et puhuisi tasa-arvopaskaa armeijasta.
Sulla on vaan paha olla ja oksennat feministien päälle. Koita nyt kerätä itsesi kokoon. Näköjään koulupäivä loppunut, kun näin heikkotasoista sontaa alkaa putoilla palstalle.
Vaihteeksi henkilökohtaisuuksiin menemistä ilman pienintäkään yritystä vastata itse kysymykseen. Sivuhuomautuksena niille jotka vähättelevät naisten kykeneväisyyttä taistelemiseen: ottakaa selvää miten ansioituneesti hommansa ovat hoitaneet esim. Vietnamin, Etelä-Amerikan jne. naissotilaat. Ei pitäisi jäädä sukupuolesta kiinni. Ja jos jonkun mielestä jää, niin miten ihmeessä pystyvät hoitamaan esim. poliisin toimea? Taitaa olla esteet Suomifeministin asennevammassa, eikä missään muussa.
Heh, spede pistää sitten ne ansiot näkyviin. :D
Edes Israelissa naissotilaat eivät tee samaa kuin miehet ja maailmassa ei ole maata, joka olisi yhtä ahtaalla kuin Israel.
Laitan heti kun perustelet miten ne ansiot asepalveluksessa liittyvät keskusteluun lakimuutoksista. Onko kaikkien muidenkin tasa-arvon nimissä laitettava, että saavat aiheesta keskustella? Israel ahtaalla? Hyvä vitsi jopa sionistilta.
.
"Sukupuolisyrjintää vastustetaan" heti etusivulla syrjimällä miespuolisia jäseneksi haluavia.
http://www.naisunioni.fi/jarjesto
.
Vierailija kirjoitti:
Kuules, tää asia on ihan teidän miesten käsissä. Te miehet sen lain olette aikanaan eduskunnassa säätäneen ja te miehet sen edelleen pidätte voimassa. Eduskunnassa on aina ollut miesenemmistö, enemmistö joka poistais tai muuttais miesten asevelvollisuuden ihan milloin tahansa. Naisia tästä on ihan turha syyttää tai vaatia heitä muuttamaan asian. Tehkää se ihan itse kun olette sen itse säätäneetkin. Ei naiset kaikkea voi teidän eteen tehdä, jotain pitäis ihan itsekin saada aikaan.
Miksi miesten alistaminen on ok, jos sen tekevät toiset miehet? Äänioikeutetuista enemmistö on naisia, joten oikeastaan naisilla on valta tässä maassa, jos sille tielle lähdetään. Ja kuka h*lvetti tästä on naisia syyttänyt? Lopeta tuo jatkuva uhriutuminen, nainen, ja myönnä etuoikeutettu asemasi asevelvollisuuden suhteen. Onko se niin vaikeaa?
Äänestän sitä kannattavaa ehdokasta eduskuntaan. Sellaisia vaan ei täällä päin ole.
Olen poiminut kilon rusinoita pullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaha! Eipä tule naisilta tähän ketjuun mitään hyviä argumentteja, huomaa ettei heillä sellaisia edes ole. Aijai, tämä on kyllä hyvä ketju, se vain osoittaa miten tekopyhiä ja epä-tasarvoisia feministit todella ovat. Sama on naisten oikeuksia koskevat ketjut, joita palstalle on joskus tehty, joissa nostetaan esiin naisten äärettömän huono asema Lähi-Idän ja Afrikan maissa ja se fakta etteivät feministit välitä heistä tippaakaan vaan ruikuttavat jostakin olemattomasta patriarkaalista, joka muka heitä alistaa vaikka länsimainen nainen on hemmotelluin olento maan päällä.
c-mies jaksaa jankuttaa.
Eikö se c-mies ole ellainen joka on vapautettu rauhanaikaisesta asepalveluksesta terveydellisten syiden takia? Iso prosessi tuollaiseen liittyvät terveydentarkastukset ja todistelut. Pitäähän ne kuitenkin hoitaa, ettei sentään vankilaan joudu. Minkä takia kaikki naiset ovat vapautettuja automaattisesti vaikka terveydessä ei olisi mitään vikaa?
c-miehet sluibaavat. Naisia ei tarvita intissä kuin toisarvoisiin tehtäviin. Koko tasa-arvoajatus on vain lyömäase heikolahjaisille, jotka eivät maailmasta ja sodankäynnistä mitään ymmärrä.
Jos sinä olet saanut asevelvollisuuden suoritettua, niin pitäisi sen onnistua naisiltakin. Ihmeellistä naisvihaa ja naisten aliarvioimista.
Vierailija kirjoitti:
Aktivoidun asiassa heti, kun miehet aktivoituvat synnyttäjinä.
Miesten synnyttäminen on täysin vapaa-ehtoista. Asevelvollisuus ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules, tää asia on ihan teidän miesten käsissä. Te miehet sen lain olette aikanaan eduskunnassa säätäneen ja te miehet sen edelleen pidätte voimassa. Eduskunnassa on aina ollut miesenemmistö, enemmistö joka poistais tai muuttais miesten asevelvollisuuden ihan milloin tahansa. Naisia tästä on ihan turha syyttää tai vaatia heitä muuttamaan asian. Tehkää se ihan itse kun olette sen itse säätäneetkin. Ei naiset kaikkea voi teidän eteen tehdä, jotain pitäis ihan itsekin saada aikaan.
Miksi miesten alistaminen on ok, jos sen tekevät toiset miehet? Äänioikeutetuista enemmistö on naisia, joten oikeastaan naisilla on valta tässä maassa, jos sille tielle lähdetään. Ja kuka h*lvetti tästä on naisia syyttänyt? Lopeta tuo jatkuva uhriutuminen, nainen, ja myönnä etuoikeutettu asemasi asevelvollisuuden suhteen. Onko se niin vaikeaa?
Mutta eduskunnasta valtaosa miehiä, samoin niistä, jotka alunperin päätti. Syytä miehiä, älä niitä joita on eduskunnassa (ja hallituksessa!) vähemmän.
Olen askarrellut tärkeämpien asioiden parissa, kuten vihreät neuvolakortit jne. Tuollainen marginaalijuttu kuin asevelvollisuus on toissijaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäpä hyvä kysymys. Laitetaan naisetkin armeijaan, siinä on teille sitä tasa-arvoa. Hups, unohdin yhden tärkeän faktan: feministit haluavat tasa-arvoa asioissa jotka heitä itseään miellyttävät ja jotka palvelevat heidän agendaansa, jos työnkuvaan tai tehtävään kuuluu mikään ruumiillinen ja fyysinen suorite, jättävät he sellaiset hommat mieluusti miesten tehtäväksi, vaikka muuten itkevätkin kuinka heitä mukamas kohdellaan niin eriarvoisesti. Anna mun kaikki kestää. Kun heitä pyydetään tekemään oikeasti jotakin tärkeää ja merkityksellistä, ei se heitä kiinnosta tuon taivaallista, hyvin tyypillistä. Odotan innolla että tulisiko tähän ketjuun yhtäkään järkevää vastausta jossa ei hyökättäisi henkilöä vastaan vaan pysyttäisiin itse aiheessa.
Älä lässytä. Mikäli ymmärtäisit sodankäynnistä jotain, et puhuisi tasa-arvopaskaa armeijasta.
Sulla on vaan paha olla ja oksennat feministien päälle. Koita nyt kerätä itsesi kokoon. Näköjään koulupäivä loppunut, kun näin heikkotasoista sontaa alkaa putoilla palstalle.
Vaihteeksi henkilökohtaisuuksiin menemistä ilman pienintäkään yritystä vastata itse kysymykseen. Sivuhuomautuksena niille jotka vähättelevät naisten kykeneväisyyttä taistelemiseen: ottakaa selvää miten ansioituneesti hommansa ovat hoitaneet esim. Vietnamin, Etelä-Amerikan jne. naissotilaat. Ei pitäisi jäädä sukupuolesta kiinni. Ja jos jonkun mielestä jää, niin miten ihmeessä pystyvät hoitamaan esim. poliisin toimea? Taitaa olla esteet Suomifeministin asennevammassa, eikä missään muussa.
Heh, spede pistää sitten ne ansiot näkyviin. :D
Edes Israelissa naissotilaat eivät tee samaa kuin miehet ja maailmassa ei ole maata, joka olisi yhtä ahtaalla kuin Israel.
Laitan heti kun perustelet miten ne ansiot asepalveluksessa liittyvät keskusteluun lakimuutoksista. Onko kaikkien muidenkin tasa-arvon nimissä laitettava, että saavat aiheesta keskustella? Israel ahtaalla? Hyvä vitsi jopa sionistilta.
Eli sulla ei ollut mitään sanojesi tueksi. Ei tietenkään. Israelistakaan et tiedä tai ymmärrä mitään. Kannattaisko mennä takaisin juomaan energiajuomaa ja pelaamaan pelejä kun ei tämä tosielämä oikein onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Laitoinpa keväällä Naisasialiitto Unionille sähköpostia siitä , miksi miehet eivät pääse jäseniksi.
Kas kummaa, vastausta en ole saanut tänäkään päivänä ; )
Unionilla ei ole aikaa vastailla typeriin ja tarpeettomiin kysymyksiin, vastaus tuohon löytyy nimittäin ihan unionin omilta sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-mies jaksaa jankuttaa.
Eikö se c-mies ole ellainen joka on vapautettu rauhanaikaisesta asepalveluksesta terveydellisten syiden takia? Iso prosessi tuollaiseen liittyvät terveydentarkastukset ja todistelut. Pitäähän ne kuitenkin hoitaa, ettei sentään vankilaan joudu. Minkä takia kaikki naiset ovat vapautettuja automaattisesti vaikka terveydessä ei olisi mitään vikaa?
c-miehet sluibaavat. Naisia ei tarvita intissä kuin toisarvoisiin tehtäviin. Koko tasa-arvoajatus on vain lyömäase heikolahjaisille, jotka eivät maailmasta ja sodankäynnistä mitään ymmärrä.
Jos sinä olet saanut asevelvollisuuden suoritettua, niin pitäisi sen onnistua naisiltakin. Ihmeellistä naisvihaa ja naisten aliarvioimista.
Sinäkö et saanut inttiä suoritettua? Skitsofreenikko? Vuoteenkastelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä enää nolaat itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktivoidun asiassa heti, kun miehet aktivoituvat synnyttäjinä.
Miesten synnyttäminen on täysin vapaa-ehtoista. Asevelvollisuus ei.
Missä suoritit asevelvollisuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eduskunnasta valtaosa miehiä, samoin niistä, jotka alunperin päätti. Syytä miehiä, älä niitä joita on eduskunnassa (ja hallituksessa!) vähemmän.
En minä syytä ketään, sehän tässä koko homman juju onkin! Minä vain haluan muutoksen vääryyteen. Koetko sinä, että asiaa ei pitäisi muuttaa, koska mahdollinen muutos olisi sinun kannaltasi epäedullinen? Haluatko siis, että nykyinen, epäreilu ja toista sukupuolta syrjivä asevelvollisuus säilyy, mkoska sinä hyödyt siitä? Miksi peset kätesi tästä asiasta sillä verukkeella, että "en minä ollut siitä päättämässäkään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole ok, mutta kun minä en sille mitään voi. Ja kyllä nää sun jatkuvat aloitukset aiheesta on ihan selkeää naisten syyllistämistä. Miettisit edes yhden kerran, mitä te miehet voisitte tehdä tälle epäkohdalle. Naisten syyllistäminen armeijasta on ihan turhaa, sillä me emme ole asiaan syyllisiä. Miehet ne on tän asian päättäneet ja edelleen ylläpitävät. Esim. puolustusministerimme (Niinistö) muutama kuukausi sitten tyrmäsi naisten asevelvollisuuden täysin. Valtiolla ei kuulemma ole siihen varaa, nytkään ei kaikkia miehiä oteta asepalvelukseen, koska yksinkertaisesti ei ole rahaa kouluttaa kaikkia miehiä. Joten mistä SINÄ ajattelit revittävän ne rahat siihen naisten asevelvollisuuteen? Suljetaanko sairaalat ja koulut?
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua! XD Miehethän ne aina kaiken tekevät. Paitsi silloin kun feministit ovat mielestään saaneet jotain aikaan, niin silloin on taisteltu kynsin ja hampain, eikä miehillä ole ollut mitään tekemistä asian kanssa. :D Mitä SINÄ olet tehnyt asian eteen? Ps. äänioikeutetuista yli puolet on naisia, joten koko argumenttisi hakee typeryydessään vertaistaan hahah!
Sluibaavat? Että skitsofreenikot, astmaatikot, parantumattomasti sairaat, jatkuvaa lääkitystä tarvitsevat, jne. armeijaan vaan??? Mutta naisia ei missää tapauksessa? Et taida itse tietää mistään mitään, jos mielestäsi naiset eivät kykene sodankäyntiin. Perehdy hieman sotahistoriaan sovinisti. Voit aloittaa vaikka Suomen sisällissotaa tutkimalla.