Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinesioteipistä vesikelloja? Onko tätä ollut muilla?

Vierailija
12.06.2020 |

Minulla on luonnostaan aika herkkä iho, mutta tämä kyllä jo outouden huippu. Loukkaantunutta lihasta kinesioteipattiin eilen, ja tänään kun revittiin teipit irti, ihossa paljon allergisen näköisiä patteja ja myös vesikelloja.

Voikohan tuolle liimalle olla allerginen tai jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostettu? Apteekista kannattaa kaikki tuollaiset hoitotuotteet ostaa, sillä markettien saati postimyynnin kautta ei varmasti saa yhtä tutkitusti turvallisia tuotteita.

Vierailija
2/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei enää ikinä. Iho meni rikki ja vuosi paikoin märkää. Pahempi kipu loppujen lopuksi kuin se, minkä takia teippasin jalkani. Ja sitten sain vielä lisäksi niitä uudenlaisesta itsekiinnittyvästä ideaalisiteestä, jota saa erivärisinä, allergisen reaktorin, iltaisin oli jalka siitä kohti aina kutiseva ja punainen, mihin olin tuota sidettä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei enää ikinä. Iho meni rikki ja vuosi paikoin märkää. Pahempi kipu loppujen lopuksi kuin se, minkä takia teippasin jalkani. Ja sitten sain vielä lisäksi niitä uudenlaisesta itsekiinnittyvästä ideaalisiteestä, jota saa erivärisinä, allergisen reaktorin, iltaisin oli jalka siitä kohti aina kutiseva ja punainen, mihin olin tuota sidettä käyttänyt.

Jatkan, että mä käytin ihan apteekista ostettuja tuotteita.

Vierailija
4/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reaktio.

Vierailija
5/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
6/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kokemusta. Jalka meni niin rakkuloille, ettei sillä voinut astua pariin viikkoon...

Vierailija
7/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi jolle tullut sama (allerginen?) reaktio; pikkuruisia vesikelloja ja punoitusta. Parani noin viikossa, laitoin siihen vähän hydrokortisonivoidetta. Sen jälkeen en ole käyttänyt. Joo, ja sen ekan teipin laittoi fysioterapeutti yksityishoitolassa.

Vierailija
8/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palovamma", eli ihan veti vesikellolle ihon ja todellakin kipeä, erittäin kosketusarka, lämpötilaherkkä ja, märki parantuessaanHarmikseni en muista mistä ko rulla ostettu kun osa apteekista ja osa marketista. Kerran fyssarin jälkeen hartiateipeistä vuorokauden oksentelu ja migreeni. Tätä en toki pysty todistamaan ettäkö ei voisi olla jotain muutakin.

Vierailija
9/9 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun urheilijateinin iho reagoi joihinkin teippeihin noin. Ja riippuu ihan kohdasta, mihin teippi on laitettu, joissain paikoissa kehoa iho on herkempi kuin toisissa. Esim. taipeissa oho on herkempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä