Mikä on törkeintä, mitä 7-vuotiaanne on sanonut teille?
Minun poika sanoi äsken, että toivoo minun hukkuvan pissaan ja kakkaan.
Luulin, ettei mikään, mitä hän tekee tai sanoo, enää kosketa mutta tässä sitä kyynelehditään.
En viitsi tekstata miehelle työmatkalle, koska ei hänkään voi mitään tälle.
Koko ilta siis ollut niin hirveää vääntöä pojan kanssa. Kaikki kotityöt tekemättä ja huominen valmistelematta. Poika nukkuu ihan rauhallisesti lopultakin. No ei ihme kun on koko illan riidellyt ja tapellut.
Kommentit (266)
Kielsin 7-vuotiasta menemästä kännykän kanssa vessaan ja pojan suusta kuului "siis kauhee akka".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omia lapsia, mutta siskontyttö muistaakseni sanoi tuon ikäisenä (olin hänen ja pikkusiskonsa kanssa saunassa): Sulla on paljon pienemmät tissit kun äitillä.
Onneks neidin pikkusisko (5v) pelasti mun kasvot sanomalla: No **** ei oo vielä aikuinen.
Tuokin oli lähinnä koomista, en mä siitä silloin kamalasti loukkaantunut :'D
Jos 7-vuotias toteaa, että jollain on pienemmän tissit kuin toisella, niin onko se automaattisesti arvottava kommentti. Minulle tuli mieleen vain vertailu, yhtä neutraali kuin "olet pidempi/lyhyempi kuin se-ja-se."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun poika sanoi äsken, että toivoo minun hukkuvan pissaan ja kakkaan.
Luulin, ettei mikään, mitä hän tekee tai sanoo, enää kosketa mutta tässä sitä kyynelehditään.
En viitsi tekstata miehelle työmatkalle, koska ei hänkään voi mitään tälle.
Koko ilta siis ollut niin hirveää vääntöä pojan kanssa. Kaikki kotityöt tekemättä ja huominen valmistelematta. Poika nukkuu ihan rauhallisesti lopultakin. No ei ihme kun on koko illan riidellyt ja tapellut.
No mitäs tuossa. Meidän mukula haukkui minua "vitun despootiksi" ja käski minun "painua vittuun horoperseineni", kun vetäisin nukkumaanmenoajan koittaessa pleikkarin töpselin seinästä, kun sana ei tehonnut. Isäänsä poika kutsui jokin aika sitten "saatanan runkuksi", kun emme ostaneet hänelle kaupassa jäätelöä huonon käytöksen takia. Siinä pakasteosastolla ihmiset katsoivat pitkään, joten lähdettiin aika vilkkaan pois siitä. Mutta eihän siinä, teräväkielinen poika ikäisekseen (9v), selvästi äitiinsä tullut, kun itselläkin tulee hermostuessa päästeltyä suusta kaikenlaista.
:D:D No just joo.
No meillä hyvin dramaattinen viisi vuotias tyttö.
Päivän vakiot
-oot pilannut minun elämän
-oot paska.
-muuttaa pois kotoa.
Yms....näitä riittää joku 5v kriisi menossa.
Vierailija kirjoitti:
No meillä hyvin dramaattinen viisi vuotias tyttö.
Päivän vakiot
-oot pilannut minun elämän
-oot paska.
-muuttaa pois kotoa.
Yms....näitä riittää joku 5v kriisi menossa.
Lapsella on paha olla. Yrittää sen sulle kertoa. Sinä vain luulet, että 5-vuotiailla on omia kriisejä, jotka ne käsittelee yksin vai?
Sanoi minua äidiksi (olen mies)