Luetelkaa töitä joihin kuka vaan pääsee ilman koulutusta ja kokemusta
Ja kellä vaan tarkoitan nyt edes suurin piirtein asiallisen oloista tyyppiä, joka voi olla reppana luuseri muttei mikään pahasti asennevammainen spurgu joka ei ole käynyt vuoteen suihkussa.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistönvälittäjä!!
En usko. Kaikissa näkemissäni alan työpaikkailmoituksissa vaaditaan ajokortti. Siihen ei ole kaikilla varaa.
Myyjäksi. Ei tarvitse olla merkonomi.
Tein ennen myyjän töitä, nykyään muissa hommissa.
Mies edelleen myyjänä, tosin tuossa työssä on tärkeää tulla ihmisten kanssa toimeen ja osata myydä, varsinkin jos teet töitä pohja+provikka tai pelkkä provikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postille.
Jep. Täällä taas!
Minä olen ollut Postilla töissä muistaakseni neljään eri otteeseen, mutta enää eivät huolineet. Taidan olla liian vanha. Meni sekin mahdollisuus työhön.
Ovatko nuo vihannestyöt sellaisia että niissä pärjäisi tällainen perusvihanneskin?
Tämä on kaikkein oikein vastaus. Olen hakenut useampaa työtä, jonka ilmoituksessa on lukenut "kokemusta ei vaadita, mutta on eduksi". Joka ikinen kerta paikan saa se, jolla on kokemusta juuri siltä alalta, koska hakijoita nyt vaan on niin paljon.
Mahdollisuudet tuollaiseen työhön paranevat, jos hakijalla ei ole mitään koulutusta peruskoulun tai lukion jälkeen. Mahdollisuudet pienenevät reilusti, jos on korkeakoulusta tutkinto.