Käytätkö rintaliivejä?
Olen melkein aina käyttänyt rintaliivejä, mutta mitä enemmän niistä luen, sitä vähemmän tekee mieli käyttää niitä. Esimerkiksi riipputissit ovat seurausta liivien käytöstä, vaikka ennen aina luulin, että tulee riipputissit jos ei käytä liivejä.
Nyt käytän pelkästään sportsbra-liivejä, joissa ei ole kaaritukea ollenkaan. Kotona myös olen mahdollisimman paljon ilman.
Käytätkö liivejä, ja onko liivien käyttö vaikuttanut tisseihisi mitenkään negatiivisesti?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi ajatella niistä tolloista, jotka jäävät tuijottamaan liivittömän naisen etumusta. En käyttänyt kesällä liivejä kuin satunnaisesti. Miehet eivät noteeranneet asiaa mitenkään, mutta naisille se näytti olevan ylitsepääsemätön asia. Ikinä en ole niin huonoa palvelua saanut kuin kesätopissa ilman liivejä.
Miksi niille "tolloille" pitäisi jotain tehdä? Antaa katsoa vain eihän se ketään vahingoita.
En yhtään ihmettele jos asia on ollut muille naisille ylitsepääsemätön asia =) He ovat kateellisia siitä, että joku uskaltaa ja jollain on vielä terhakkaan ja kauniit rinnat joita kehtaa näyttää.
vähän niinkuin jollain nuoremmalla miehellä on niin kauniit munat ja uljas terhakkaan kaunis seisokki jota kehtaa näyttää ohuissa, kireissä ja muotoja myötäilevissä housuissa ilman alushousuja. AAAAHH!!!!
Ihmeen häveliäitä monet miehet tai huonot munat kun harvoin noita ihanuuksia näkee.
Minusta on aivan ihanaa, jos mies on ilman kalsareita tai alushousuja ja hänen elimensä lötköttää housujen sisällä vapaana. Se on aika kiihottava näky. Piilossa, mutta olemassa.
Sanopa muuta. Mutta jos sellaista harjoittaisi asiallisessa tilanteessa mies,
johon pitäisi luottaa eikä harjoittaa seksuaalista kanssakäymistä juoksisin pois.
Aika monessa tilanteessa vaikuttaisi epämiellyttävältä tai seksuaaliselta häirinnältä. Tykkäisitkö jos päiväkodissa tai lastesi opettajana olisi mies jolla olisi näkyvästi munat "esillä" eikä alushousuja?
En ikinä kotona (paitsi jos vieraita) enkä yleensä jos käyn miehen kanssa kahdestaan jossain :) muuten kotoa poistuessa aina.
Vierailija kirjoitti:
Käytän liivejä myös öisin ja jopa kaarituellisia. Liivin koko on 75F ja ikää 56 vuotta. Olen käyttänyt liivejä öisinkin ensimmäisen lapsen imetyksestä alkaen, nyt 28 vuotta. Rinnat ovat hyvin pitäneet muotonsa, ja mammografiatutkimuksessa käydessäni tänä kesänä hoitaja sanoi, että kudos on hyvin tiivistä. Edellisellä kerralla hoitaja ei ollut uskoa, etten ole käynyt rintaleikkauksessa. Minulle ainakin liivit ovat tehneet hyvää. En usko, että rinnat olisiva näin hyvässä kunnossa ilman liivien käyttöä, kun on kuitenkin ikääkin, rinnoila kokoa ja imetystä kahdeksan vuotta.
Tiivis rintakudos on lääketieteellinen termi. Se ei näy ulos päin eikä tarkoita terhakoita rintoja. Riippurinnoissakin voi olla tiivis rintakudos. Se merkitys sillä on, että syöpäriski on korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi ajatella niistä tolloista, jotka jäävät tuijottamaan liivittömän naisen etumusta. En käyttänyt kesällä liivejä kuin satunnaisesti. Miehet eivät noteeranneet asiaa mitenkään, mutta naisille se näytti olevan ylitsepääsemätön asia. Ikinä en ole niin huonoa palvelua saanut kuin kesätopissa ilman liivejä.
Näinpä. Ensimmäisenä toiset naiset tuntuvat olevan kivittämässä naista, joka käyttäytyy vastoin heidän siveyskäsityksiään. Tämä on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ensimmäisenä toiset naiset tuntuvat olevan kivittämässä naista, joka käyttäytyy vastoin heidän siveyskäsityksiään. Tämä on outoa.
Ei mitenkään outoa vaan kyseessä on vain tyypillinen kateus heitä kohtaan jotka uskaltavat kulkea nännit nöpöttäen ilman rintaliivejä. Se tietenkin harmittaa heitä jotka eivät uskalla.
Mitenköhän kauhuistaan tämän palstan naiset ovat jos tietäisivät, että tykkään olla ilman alushousuja niin lyhyessä hameessa, kuin uskallan. Olisi varmasti teille maailmanloppu jos tietäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kauhuistaan tämän palstan naiset ovat jos tietäisivät, että tykkään olla ilman alushousuja niin lyhyessä hameessa, kuin uskallan. Olisi varmasti teille maailmanloppu jos tietäisitte.
Nyt me tiedetään eikä maailma loppunut :/
Vierailija kirjoitti:
Nyt me tiedetään eikä maailma loppunut :/
Wait for it...
Huvittavaa miten toisille naisille voi toisen naisen nännit ja hänen saamansa huomio olla noin kova paikka :-D
Riiputissit ei tule rintsikoilla. Kyse lienee enemmän geeneistä. Itselläni oli järkyt riipparit (siis navassa asti) 13 vee ja rintsikoita ei ollut kun äiti ei ostanut. Siinä se teoria, täyttä paskaa.
En ole niin pervo että käyttäisin kun vanhaäijä olen.
En käytä, ovat epämukavia. Johtuu varmaan siitä, etten osaa ostaa istuvia ja oikean kokoisia, mutta kun mitkään eivät ole hyvät. Käytän bralettetoppeja ja urheiluliivejä, jotka ovat päällä mukavia. Olen hoikka ja minulla on pieni povi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, ovat epämukavia. Johtuu varmaan siitä, etten osaa ostaa istuvia ja oikean kokoisia, mutta kun mitkään eivät ole hyvät. Käytän bralettetoppeja ja urheiluliivejä, jotka ovat päällä mukavia. Olen hoikka ja minulla on pieni povi.
Melkein sama täällä. Käytän braletteja ja urheilu-braletteja. En tykkää jos niissä on liian paksu ja ahdistava resori, joka kiertää hässäkkää ympäri.
Onko suosituksia mistä olet löytänyt mieluisia braletteja? Yritän aina etsiä ja kivimmat ei löytyneet ns laatuliikkeistä, koska olivat liian jäykät ja tiukat (Adidas sportti-braletti), vaan yhet olivat ihan Tokmannilta.
T: Pienikaliiberinen täälläkin.
Käytän päivittäin, 85C on kokoa kuitenkin ja tuntuu niin inhottavalta kun höllyvät vapaana
Johan täällä taas vanhat keskustelut nousee..
En käytä liivejä yleensä arjessa (koko joku 60A tai XS), juostessa ja ratsastaessa on toki urheiluliivit. Joskus saattaa tulla käytettyä rintaliivejä jos ne asuun sopivat, tyylini ei ehkä ole se kaikista tavallisin ja sovinnaisin nyt muutenkaan.
Siellä teillä taidetaan istua puussa odottamassa että luolamies tulee ja noukkii?