Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintaliivejä?

Vierailija
18.08.2016 |

Olen melkein aina käyttänyt rintaliivejä, mutta mitä enemmän niistä luen, sitä vähemmän tekee mieli käyttää niitä. Esimerkiksi riipputissit ovat seurausta liivien käytöstä, vaikka ennen aina luulin, että tulee riipputissit jos ei käytä liivejä.

Nyt käytän pelkästään sportsbra-liivejä, joissa ei ole kaaritukea ollenkaan. Kotona myös olen mahdollisimman paljon ilman.

Käytätkö liivejä, ja onko liivien käyttö vaikuttanut tisseihisi mitenkään negatiivisesti?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee.

Kukakohan se tässä juntti on jos ei ymmärrä eroa nännien näyttelyllä ja nännien näkymisellä paidan läpi?

Sinä et varmaan myöskään näe eroa vaatteet päällä ja ilman olemisella?

No ei niitä kyllä ole soveliasta myöskään paidan näpi näytellä. Niin se vaan menee.

Eri asia on myöskin NÄYTELLÄ niitä ihmisille, kuin se että ne nyt siinä sattuvat olemaan. Kunnon slutshaming-meininki täällä.

Hoh hoijaa, ymmärsit nyt varmaan mistä on kyse. Nännien ei ole soveliasta NÄKYÄ paidan läpi.

Mistä tällainen soveliaisuussääntö on tullut ja kuka sen on asettanut. Nännit on kaikilla. Mitä ihmeen järkyttävää tai siveetöntä on siinä, jos paidan läpi näkyy joku nipukan kohoutuma.

80-90 - luvulla oli rintaliivittömyys- ja ylöosattomuusbuumi, eikä silloin ahdistuttu mahdollisesti paidan läpi häämöttävistä nännin kohoutumista. Jostain (USA:sta?) on tullut joku omituinen uus(kaksinais)moralismin aalto, jossa tehdään skandaali nännikohoutumistakin, mutta toisaalta työnnetään paljaita takapuolia, joissa on vain naru pakaroiden välissä joka ruudusta esille. Ja rintoja ja rintavakoja tursotetaan esille, mutta nännejä niissä pallorinnoissa ei saa olla. 

Minusta tämä on melkoisen mielipuolista.

Kohta vaaditaan miehiä ilmeisesti käyttämään ns. jog strappeja, että jalkovälissä ei näy siveettömiä ja heiluvia pullotuksia. "Speedothan" ovatkin jo pannassa, vaikka olivat muutama vuosikymmen sitten normaali ja kaikkien käyttämä uima-asu.

Enpä osaa kertoa kuka on tällaisen keksinyt =D Ihan yhtä epäsopivaa on, jos pitää tiukkoja trikoita niin ylhäällä, että kamelinvarvas näkyy. Ymmärrätkö yhtään mistä on kyse? Onhan häpyhuulet kaikilla naisilla.

Vierailija
42/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nännilävärit erottuu ohuiden liivien läpi, vaikka nännit ei nöpöttäis. Oonko epäsovelias tyrkky? :D

Ainakin valtaosan vauvapalstailijoista mukaan olet.. vai että ihan NÄNNILÄVISTYKSET, kaivahan jo kuoppa jonnekkin maahan, missä voit olla piilossa ja hävetä valintojasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ei ole kohteliasta ja soveliasta. Eipä täällä meillä stringitkään vilku kumartaessa housuista. Ihan sama asia. Seksikäs voi olla muutenkin, ei niin että näyttelee nännejä ja alushousujaan =D se on noloa. Lähinnä sääliten ihmisen sellaista katsovat, voi tyttörukkaa...

Syytön minä siihen olen jos sinun rintasi ovat, kuin patalaput tai uunikintaat etkä niitä kehtaa näytellä mutta minä en häpeä rintojani kuten sinä!

Mulla on oikein kauniit rinnat. Silti en näyttele nännejäni =) Se ei ole soveliasta.

Terkkuja vuodesta 1845.

Vierailija
44/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nännilävärit erottuu ohuiden liivien läpi, vaikka nännit ei nöpöttäis. Oonko epäsovelias tyrkky? :D

Juu, real wt

Vierailija
45/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin valtaosan vauvapalstailijoista mukaan olet.. vai että ihan NÄNNILÄVISTYKSET, kaivahan jo kuoppa jonnekkin maahan, missä voit olla piilossa ja hävetä valintojasi!!

WT meninikiä, kai sulla on tatuointi rinnassa?

Vierailija
46/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin ihan hämmentynyt näistä vastauksista. En olisi odottanut, että ihmiset pitävät nännejä todella epäsoveliaina. Itselleni ne jotenkin ovat aina kuuluneet osana kroppaan, niitä en voi muuttaa ja olen ne hyväksynyt osaksi itseäni. Se on vain normaalia, että ne välillä nöpöttää, ja siinä se. En niitä mene ihmisten naamalle tunkemaan tai muutenvaan yritä saada niillä huomiota, mutta en kyllä koe tarpeelliseksi peittää niitä toppausten alle, jotka eivät välttämättä niin hyvä asia kuitenkaan ole. 

t. aloittaja

Niin, maailmassa on monia asioita jotka ovat luonnollisia. Silti on tiettyjä käyttäytymissääntöjä  ja -tapoja sen suurempia selittelyjä. Naisille ja miehille omat vessat (miksi, luonnollista molemmille kusta ja paskoa), miksi ei ole pelkkiä sekasaunoja (luonnollista alastomuus), tietyissä töissä tietyt pukeutumiskoodit (paljainvarpain ei ole tietyissä töissä vaikka ei mitään terveys/hygieniariskiä olisikaan) jne. Tämä nänniasia nyt vaan kuuluu näihin asioihin, halusit sitä tai et. Sinun ei ole pakko niitä peittää, mutta yleisesti se olisi suotavaa ja kohtelista.

Minusta tämä nänniasia ei taas ole niin paha ja epäsovelias, halusin minä sitä tai en. Ymmärrän kyllä, että meillä kaikilla on omat moraalimme ja niiden mukaan jokainen, yksilöllisesti elämme. Mutta kuka tämän käytössäännön on keksinyt, kuka on sen hyväksynyt yleiseksi tässä maassa? Miten teidän mielipiteet voi olla niin JYRKKIÄ, ja miksi se kuulostaa siltä kuin teidän mielipide olisi ainoa oikea?

Ehkä olen jotenkin "vajukki" ja ehkä koko sukuni on sitten vajukkia kansaa, kun mummosta eteenpäin kaikki naiset meillä käyttää yleensä näitä tosi ohuita liivejä, eikä silti piiloteta itseämme villapaidan sisään, ellei ole kylmä. Olen monesti nähnyt mummon nännit paidan läpi, ja niin varmasti koko suku ja perhetututkin, enkä koskaan ole nähnyt yhdenyhtä paheksuvaa katsetta. Itseasiassa se on ollut niin normaali asia, että kukaan ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. ei ne siitä silmille hypi, ne on vaan siinä niin normaalisti kuin olla ja voi, omalla paikallaan. Ilman mitään seksuaalisuutta tai muuta tarkoitusta.

Oppia ikä kaikki sinullekin. Jatkossa tiedät, mitä sinusta voidaan ajatella, jos nännisi paistavat paidan läpi.

Ei tämä keskustelu ole saanut minua kyseenalaistamaan omia mielipiteitäni. Lähinnä ihmetystä tämä on herättänyt. En ole niin herkkä, että muutama tuntemattoman keskustelupalstalla tullut kommentti saisi minut muuttamaan itselleni hyväksi sopivia toimintatapoja.

Ei sun tarvitsekaan muuttaa toimintatapojasi, anna mennä vaan nännit pystyssä kohti uusia seikkailuja =)

Vierailija
47/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on väljä poolopaita ja persoonaton jakkupuku päällä, ettet vaan herätä huomiota?

Vierailija
48/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää on niin paha juttu :( voisko joku lainata lapioo vai kaivanko lusikalla?

Vierailija
49/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin käytän. 90 H.

Miksi luonnonkansojen naisilla rinnat roikkuvat, jos teoria pitää paikkansa?

Koska luonnonkansojen naiset ovat imettäneet kymmenen lasta. Rinnat ovat täyttyneet ja tyhjentyneet tuhansia kertoja. Ei se nahka jaksa määräänsä enempää venyä ja joustaa ja kuroutua takas.

Vierailija
50/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on väljä poolopaita ja persoonaton jakkupuku päällä, ettet vaan herätä huomiota?

Ei vaan topatut kaarituelliset rintaliivit ja istuva kauluspaita. En tiedä miksi pitää herättää tai olla herättämättä huomiota, tama on työvaate.

Vierailija
51/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siististi pukeutuvilla naisilla ei ole väljiä ja huonosti istuvia vaatteita. Heillä on "nännit piilossa" rintsikoiden ansiosta ja istuvat paidat.

Vierailija
52/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan topatut kaarituelliset rintaliivit ja istuva kauluspaita. En tiedä miksi pitää herättää tai olla herättämättä huomiota, tama on työvaate.

Miksi ei saisi olla nännilävistyksiä ja vaikka sitä tatuointia rinnassa?

Vierailija
53/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on E-kuppi, joten todellakin käytän liivejä. Mukavuuden ja ulkonäön takia, eivät ole negatiivisesti vaikuttaneet mihinkään.

Urheiluliivit ovat lempparit, kaikista mukavimmat. Eilen katottiin leffateatterissa Piukat paikat, olin ihan hoomoilasena kun Marilyn heilu ilman rintsikoita.

Hoomoilasena? Miksi?

Vierailija
54/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kaarituettomia liivejä. Ei siis yöllä!

Vierailija
55/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo yhtään tatuointeja, mut oon varmaan muuten aika wt.

40

Vierailija
56/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lävistys ei näy paidan läpi. Itse en tykkää tatuoinneista, eihä meillä töissä hyvällä sellaisia isoja näkyvällä paikalla olevia katsota.

Vierailija
57/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pitää, mutta on alaston olo jos menen ihmisten ilmoille ilman liivejä. Rintani ovat suht terhakkaat ja nännit nöpöttää ihan pienestäkin. En vain osaisi olla luontevana jos sellainen tilanne tulisi eteen. Kotona olen aina ilman liivejä. Ehkä uskaltaudun joskus jättämään liivit pois.

Vierailija
58/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tuolla ensimmäisellä sivulla, että mulla on se kokemus, että kohottavat rintaliivit kyllä muotoilevat rintoja (mielestäni paremmiksi). Mä käytin kuitenkin monta vuotta putkeen imetysliivejä ja sellaisia liivejä, jotka eivät muotoile. Kun aloin nuoremman lapsen imetyksen jälkeen käyttää hieman kohottavia liivejä, mun mielestä se vaikutti rinnan muotoon. Mulla on aika pienet rinnat ja kiinteä ihotyyppi, varmasti silläkin on vaikutusta.

-

En oikein osta sitä ajatusta, että liivien käyttö tekisi huonoa rinnoilla (se on sitten eri asia, mitä kaarituet tekevät, mutta niitä en käytäkään). Painovoima vaikuttaa kuitenkin rintoihin samalla tavalla kuin muihinkin kehon osa-alueisiin, ja iho löystyy koko ajan vanhetessa. On tietenkin varmasti ihan hyvä olla välillä ilman liivejä tai hieman kevyemmässä varustuksessa (varsinkin, jos käyttää kaarituellisia), mutta varsinkin isorintaisilla liivit ovat varmasti tosi tärkeät.

-

Mäkin olin ennen lasten saamista paljon ilman rintsikoita, rinnat eivät hölskyneet liikkeen mukana juuri ollenkaan. Mulla rinnat on lähinnä rauhaskudosta, mutta se pehmenee kyllä raskauksien ja imetysten myötä sekin.

Vierailija
59/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lävistys ei näy paidan läpi. Itse en tykkää tatuoinneista, eihä meillä töissä hyvällä sellaisia isoja näkyvällä paikalla olevia katsota.

Käytän töissä ja koulussa topattuja liivejä. Noi toppaamattomat on vaan paljon mukavemmat päällä.

40

Vierailija
60/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän. G70.

Marilyn Monroen sanotaan nukkuneen niiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme