Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintaliivejä?

Vierailija
18.08.2016 |

Olen melkein aina käyttänyt rintaliivejä, mutta mitä enemmän niistä luen, sitä vähemmän tekee mieli käyttää niitä. Esimerkiksi riipputissit ovat seurausta liivien käytöstä, vaikka ennen aina luulin, että tulee riipputissit jos ei käytä liivejä.

Nyt käytän pelkästään sportsbra-liivejä, joissa ei ole kaaritukea ollenkaan. Kotona myös olen mahdollisimman paljon ilman.

Käytätkö liivejä, ja onko liivien käyttö vaikuttanut tisseihisi mitenkään negatiivisesti?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän liivejä, koko 95F.

Minusta liivittömyys O.K. nuorena tai vanhempanakin suht pienirintaisella, mutta ei missään iässä isorintaisilla.(kuten minä)

On mielestäni jotenkin epäsiistin oloista.

Ihmettelen , miksi vanhat naiset eivät käytä liivejä ollenkaan.Olen useaan tällaiseen törmännyt.Eikö heidän nuoruudessaan ole siihen totuttu vai onko rahakysymys vai mikä??

Ja todellakin 70+ ikäiset sitä tukea jo tarvitsevat.

Vierailija
62/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kireä paita, että rinnassa oleva tatuointikin näkyy läpi. Kyllä siinä riittäisi tämän palstan vanhoillisille mammoille ihmeteltävää ja kauhisteltavaa.

Nöpöttävät nännit kunniaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi ajatella niistä tolloista, jotka jäävät tuijottamaan liivittömän naisen etumusta. En käyttänyt kesällä liivejä kuin satunnaisesti. Miehet eivät noteeranneet asiaa mitenkään, mutta naisille se näytti olevan ylitsepääsemätön asia. Ikinä en ole niin huonoa palvelua saanut kuin kesätopissa ilman liivejä.

Vierailija
64/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin ihan hämmentynyt näistä vastauksista. En olisi odottanut, että ihmiset pitävät nännejä todella epäsoveliaina. Itselleni ne jotenkin ovat aina kuuluneet osana kroppaan, niitä en voi muuttaa ja olen ne hyväksynyt osaksi itseäni. Se on vain normaalia, että ne välillä nöpöttää, ja siinä se. En niitä mene ihmisten naamalle tunkemaan tai muutenvaan yritä saada niillä huomiota, mutta en kyllä koe tarpeelliseksi peittää niitä toppausten alle, jotka eivät välttämättä niin hyvä asia kuitenkaan ole. 

t. aloittaja

Niin, maailmassa on monia asioita jotka ovat luonnollisia. Silti on tiettyjä käyttäytymissääntöjä  ja -tapoja sen suurempia selittelyjä. Naisille ja miehille omat vessat (miksi, luonnollista molemmille kusta ja paskoa), miksi ei ole pelkkiä sekasaunoja (luonnollista alastomuus), tietyissä töissä tietyt pukeutumiskoodit (paljainvarpain ei ole tietyissä töissä vaikka ei mitään terveys/hygieniariskiä olisikaan) jne. Tämä nänniasia nyt vaan kuuluu näihin asioihin, halusit sitä tai et. Sinun ei ole pakko niitä peittää, mutta yleisesti se olisi suotavaa ja kohtelista.

Minusta tämä nänniasia ei taas ole niin paha ja epäsovelias, halusin minä sitä tai en. Ymmärrän kyllä, että meillä kaikilla on omat moraalimme ja niiden mukaan jokainen, yksilöllisesti elämme. Mutta kuka tämän käytössäännön on keksinyt, kuka on sen hyväksynyt yleiseksi tässä maassa? Miten teidän mielipiteet voi olla niin JYRKKIÄ, ja miksi se kuulostaa siltä kuin teidän mielipide olisi ainoa oikea?

Ehkä olen jotenkin "vajukki" ja ehkä koko sukuni on sitten vajukkia kansaa, kun mummosta eteenpäin kaikki naiset meillä käyttää yleensä näitä tosi ohuita liivejä, eikä silti piiloteta itseämme villapaidan sisään, ellei ole kylmä. Olen monesti nähnyt mummon nännit paidan läpi, ja niin varmasti koko suku ja perhetututkin, enkä koskaan ole nähnyt yhdenyhtä paheksuvaa katsetta. Itseasiassa se on ollut niin normaali asia, että kukaan ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. ei ne siitä silmille hypi, ne on vaan siinä niin normaalisti kuin olla ja voi, omalla paikallaan. Ilman mitään seksuaalisuutta tai muuta tarkoitusta.

Oppia ikä kaikki sinullekin. Jatkossa tiedät, mitä sinusta voidaan ajatella, jos nännisi paistavat paidan läpi.

Ei tämä keskustelu ole saanut minua kyseenalaistamaan omia mielipiteitäni. Lähinnä ihmetystä tämä on herättänyt. En ole niin herkkä, että muutama tuntemattoman keskustelupalstalla tullut kommentti saisi minut muuttamaan itselleni hyväksi sopivia toimintatapoja.

Ei sun tarvitsekaan muuttaa toimintatapojasi, anna mennä vaan nännit pystyssä kohti uusia seikkailuja =)

:D :D

Vierailija
65/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyy, että av-mammat ovat näin ahdistuneita naisvartalosta...

Itse käytän rintsikoita satunnaisesti, paksumpien paitojen kanssa en juuri koskaan. Kireä ohut t-paita vaatii vielä rintsikat, mutta ehkä ensi kesänä uskallan mennä ilman!

N24, 70C.

Vierailija
66/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nykynuoret eivät häpeä nännejä tai menkkoja. 25-45v naisia naisnännit ja menkat ahdistavat, vanhempia naisia vain jälkimmäiset.

Vierailija
67/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi ajatella niistä tolloista, jotka jäävät tuijottamaan liivittömän naisen etumusta. En käyttänyt kesällä liivejä kuin satunnaisesti. Miehet eivät noteeranneet asiaa mitenkään, mutta naisille se näytti olevan ylitsepääsemätön asia. Ikinä en ole niin huonoa palvelua saanut kuin kesätopissa ilman liivejä.

Miksi niille "tolloille" pitäisi jotain tehdä? Antaa katsoa vain eihän se ketään vahingoita.

En yhtään ihmettele jos asia on ollut muille naisille ylitsepääsemätön asia =) He ovat kateellisia siitä, että joku uskaltaa ja jollain on vielä terhakkaan ja kauniit rinnat joita kehtaa näyttää.

Vierailija
68/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Mä myös haen miesten huomiota antamalla D-kupin hinkkieni velloa vapaana. Huomiota ei voi koskaan olla liikaa. Töissä lempinimeni on Mansikki.

Vierailija
69/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niille "tolloille" pitäisi jotain tehdä? Antaa katsoa vain eihän se ketään vahingoita.

En yhtään ihmettele jos asia on ollut muille naisille ylitsepääsemätön asia =) He ovat kateellisia siitä, että joku uskaltaa ja jollain on vielä terhakkaan ja kauniit rinnat joita kehtaa näyttää.

vähän niinkuin jollain nuoremmalla miehellä on niin kauniit munat ja uljas terhakkaan kaunis seisokki jota kehtaa näyttää ohuissa, kireissä ja muotoja myötäilevissä housuissa ilman alushousuja. AAAAHH!!!!

Ihmeen häveliäitä monet miehet tai huonot munat kun harvoin noita ihanuuksia näkee.

Vierailija
70/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän niinkuin jollain nuoremmalla miehellä on niin kauniit munat ja uljas terhakkaan kaunis seisokki jota kehtaa näyttää ohuissa, kireissä ja muotoja myötäilevissä housuissa ilman alushousuja. AAAAHH!!!!

Ihmeen häveliäitä monet miehet tai huonot munat kun harvoin noita ihanuuksia näkee.

Sinulla taitaa olla vielä paljon opittavaa jos kuvittelet peniksen erektion olevan nännien kanssa samanlaisia asioita.

Vierailija
71/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koska valuvat ja painavat ja hiertävät ja ahdistaa koko ajan kiskoa olkaimia ylös.  Joskus toppia. Itse pidän rinnoistani ja on ihanan villi ja vapaa olotila. B tai C-kuppikoko.

N42

Vierailija
72/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D-tissini ovat äärettömän epämukavat, jos olen ilman liivejä. Joten pidän. Lisäksi liivit lisäävät terhakkuutta; painoni laski nopeasti ollessani lukiossa, ja sen tuloksena ne ovat nyt hieman riiput.

Sanotaan, että liivejä ei saisi alkaa käyttää liian nuorena, koska silloin rinnat säilyttävät luonnollisen terhakkuutensa pidempään? Itse sain ekat liivini 11-vuotiaana, kun äiti pakotti käyttämään. Näin jälkiviisaana olisin kyllä voinut olla vielä jonkin aikaa ilman.

Vierailija
73/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintaliivejä. Kerran ollessani ystäväni luona yötä, pohdiskelin aamulla, kehtaisinko lähteä kotiin t-paita päällä, ilman rintsikoita. No minähän kehtasin, matka oli lyhyt, talosta autolle ja autosta parkkipaikan läpi omaan kotiin, mutta ah mikä vapauden tunne! Rintani eivät ole kovin suuret, (70C) mutta nännit nöpöttivät kyllä selkeästi paidan läpi. Tuli jopa pari miespuolista naapuria vastaan matkalla. Minulle se oli jollain tavalla jännä kokemus, koska en ikinä voisi normaalisti olla julkisella paikalla niin että nännit näkyvät paidan läpi. :D Jotenkin kokisin sen kiusallisena itselleni ja muille. Mutta tuo pieni matka, tiukassa ohuessa paidassa, rinnat pienesti hölskyen ja nännit läpi näkyen, olo oli jotenkin vapautunut ja NAISELLINEN. Joo, olen outo. :))

Mutta joo, varsinkin työpaikalla mielestäni olisi sopimatonta olla ilman rintsikoita.

Vierailija
74/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla vielä paljon opittavaa jos kuvittelet peniksen erektion olevan nännien kanssa samanlaisia asioita.

Asiallisuuden kanssa ovat täysin verrannollisia.

Vierailija
75/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä myös öisin ja jopa kaarituellisia. Liivin koko on 75F ja ikää 56 vuotta. Olen käyttänyt liivejä öisinkin ensimmäisen lapsen imetyksestä alkaen, nyt 28 vuotta. Rinnat ovat hyvin pitäneet muotonsa, ja mammografiatutkimuksessa käydessäni tänä kesänä hoitaja sanoi, että kudos on hyvin tiivistä. Edellisellä kerralla hoitaja ei ollut uskoa, etten ole käynyt rintaleikkauksessa. Minulle ainakin liivit ovat tehneet hyvää. En usko, että rinnat olisiva näin hyvässä kunnossa ilman liivien käyttöä, kun on kuitenkin ikääkin, rinnoila kokoa ja imetystä kahdeksan vuotta.

Vierailija
76/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee. Ihan sama, kuin jos käyttää lantiofarkkuja matalalla lantiolla, niin stringit nousee vyötärölle. Yhtä noloa. Ei ole seksikästä vaan noloa.

Tällöin ihminen ei pelaa ihan täysillä ja ymmärrä asiaa.

"Niin se vaan menee" ei ole argumentti. Etkö pysty oikeaseti perustelemaan näkemyksiäsi?

Vierailija
77/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee. Ihan sama, kuin jos käyttää lantiofarkkuja matalalla lantiolla, niin stringit nousee vyötärölle. Yhtä noloa. Ei ole seksikästä vaan noloa.

Tällöin ihminen ei pelaa ihan täysillä ja ymmärrä asiaa.

"Niin se vaan menee" ei ole argumentti. Etkö pysty oikeaseti perustelemaan näkemyksiäsi?

Maailmassa on paljon perustelemattomia asioita ja tapoja. Kai sinä sen tiedät. Kuten, että miehet eivät käytä hametta (pl. kiltti), niin se vaan on aina ollut. Ei nykypäivänä olisi mitään estettä asialle, joten missä peruste? Joskus täytyy vaan ymmärtää, ettei kaikille asioille ole sen kummempaa perustetta.

Vierailija
78/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täytyy vaan ymmärtää, ettei kaikille asioille ole sen kummempaa perustetta.

Tarkoittanet, että jos sinä olet jotain mieltä asiasta niin se nyt vain on niin eikä sitä asiaa tarvitse mitenkään perustella, koska kaikille asioille ei ole sen kummempaa perustetta? :-D

Vierailija
79/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan ihanaa, jos mies on ilman kalsareita tai alushousuja ja hänen elimensä lötköttää housujen sisällä vapaana. Se on aika kiihottava näky. Piilossa, mutta olemassa.

Vierailija
80/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus täytyy vaan ymmärtää, ettei kaikille asioille ole sen kummempaa perustetta.

Tarkoittanet, että jos sinä olet jotain mieltä asiasta niin se nyt vain on niin eikä sitä asiaa tarvitse mitenkään perustella, koska kaikille asioille ei ole sen kummempaa perustetta? :-D

En tarkoita sitä. Edellisessä viestissä mainitsin miesten hameet eli he eivät yleisesti käytä niitä. Ihan samalla lailla perustelematon asia. Ihan hyvin nykypäivänä mies voisi käytää hametta. Eikä tama nänni asia ole ainoastaan minun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän