Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintaliivejä?

Vierailija
18.08.2016 |

Olen melkein aina käyttänyt rintaliivejä, mutta mitä enemmän niistä luen, sitä vähemmän tekee mieli käyttää niitä. Esimerkiksi riipputissit ovat seurausta liivien käytöstä, vaikka ennen aina luulin, että tulee riipputissit jos ei käytä liivejä.

Nyt käytän pelkästään sportsbra-liivejä, joissa ei ole kaaritukea ollenkaan. Kotona myös olen mahdollisimman paljon ilman.

Käytätkö liivejä, ja onko liivien käyttö vaikuttanut tisseihisi mitenkään negatiivisesti?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todellakin. 70H kokoiset tissit olisivat aika irstaan näköiset vapaina löllymässä. Ja kaarituelliset pitää olla. 

Mitenkään negatiivisesti eivät ole nelikymppiseksi mennessä vaikuttaneet. Ilman tukevia liivejä riiputhan näin isot rinnat on olleet teinistä asti, joten roikahtamista ei ole tarvinnut pelätä :D 

Vierailija
2/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen ilman, mutta laitan päälle aina kun lähden ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin käytän. 90 H.

Miksi luonnonkansojen naisilla rinnat roikkuvat, jos teoria pitää paikkansa?

Vierailija
4/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä. Kotona yleensä vain toppimallisia, ja muuten käytän kaarituettomia kevyesti topattuja liivejä (Lindexiltä saa!). Raskauksien ja imetysten jälkeen en enää pysty käyttämään kaarituellisia. Mulla on (pitkät) imetykset jätteneet rinnat kivan näköisiksi, eivät roiku tai mitään, mutta ne ovat kyllä sen verran pehmeät ja nännitkin näkyvät nykyään läpi, etten voi ilmankaan olla. Kun lopetin toisen lapsen imetyksen, ostin nuo topatut kaarituettomat liivit, ja musta tuntuu, että ne muokkasivat imetyksen jälkeen rintojani kivemman näköisiksi, koska ne kuitenkin nostavat rintoja samalla tavalla kuin kaarituellisetkin.

Vierailija
5/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä ap kuvittele, että rasvakerros pysyy suorassa kulmassa ihan ilman tukea itsestään? Tottakai se alkaa riippua, käytetään liivejä tai ei. Oletko koskaan nähnyt dokumentteja alkuperäiskansoista, joissa naiset kulkevat rinnat paljaina koko ikänsä? Roikkuuko tissit?

Vierailija
6/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, laihdutin.

M42

Vierailija
7/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Vierailija
8/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai käytän. Kiinnittäisin ihan liikaa huomiota 85I:lläni, ja reipas käveleminen olisi aika epämukavaakin.

Kotona en käytä koskaan. Asun yksin, joten valituksia ei ole kuulunut.

Vierailija
9/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, myös öisin. Päivällä käytän kaarituellisia vähän topattuja, ne ovat mukavimman tuntuiset. Kolme lasta (aika lyhyet imetykset) ja rintaliivien käyttö ei ole rintojani saanut roikkumaan. Nyt päälle 40-vuotiaana on nännin seutu "valunut" noin sentin tai kaksi alkuperäisestä korkeudesta, mutta edelleen rinnat ovat hyvin napakat. Johtunee varmaan rintakudoksesta tämä riippumattomuus, mulla on hyvin mastopaattiset rinnat. Rinnat ovat 75DD/F.

Vierailija
10/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin toppia.

Vierailija
11/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja haluan käyttää. Jos en käytä, niin rinnat hölskyy ja liikkuu rumasti ja kipeästi. Nännit paistaa paidan läpi, jos ei ole liivejä. Liivit asettaa rinnat oikealle korkeudelle ja ryhti / ulkonäkö paranee. Käytän aina kaarituellisia liivejä. Sporttitopit litistää rinnat rumaksi tasaiseksi levyksi, ei ole kaunista ja naisellista.

Vierailija
12/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä ap kuvittele, että rasvakerros pysyy suorassa kulmassa ihan ilman tukea itsestään? Tottakai se alkaa riippua, käytetään liivejä tai ei. Oletko koskaan nähnyt dokumentteja alkuperäiskansoista, joissa naiset kulkevat rinnat paljaina koko ikänsä? Roikkuuko tissit?

Olet oikeassa, kyllähän niilläkin roikkuu. Mutta myös olen lukenut siitä, että liian nuorena rintaliivien käytön aloittaminen ei olisi kannattavaa, kun rintakudos muotoutuu ja rintaliivit voivat haitata tätä.

Tosiaan varmasti asiaan vaikuttaa myös rintojen koko, isommat roikkuu helpommin. Minulla on pienet ja terhakkaat tissit, ei ole koskaan ollut roikkumisongelmia, niin ehkä sillä en ole osannut ajatella niin paljon isotissisten naisten vaikeuksia.

Vierailija
13/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvoin, mieluiten olen ilman.

Vierailija
14/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Missä sä olet töissä? Mun pomo sanoisi jo, että liivit päälle tai saat kenkää =)

Vierailija
15/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Vierailija
16/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä olet töissä? Mun pomo sanoisi jo, että liivit päälle tai saat kenkää =)

Miksi? Mikä nänneissä on niin epäsoveliasta, että ne eivät saa paidan läpi näkyä? Itsekin tykkään, jos on joku t-paita päällä ja nännit nöpöttää alla. Eihän miestenkään pidä peitellä nännejään, jos ne sattuu paidan läpi näkymään, miksi naisten pitää?

Vierailija
17/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mikä nänneissä on niin epäsoveliasta, että ne eivät saa paidan läpi näkyä? Itsekin tykkään, jos on joku t-paita päällä ja nännit nöpöttää alla. Eihän miestenkään pidä peitellä nännejään, jos ne sattuu paidan läpi näkymään, miksi naisten pitää?

Ja jos vaikka mietitään jotain rintaliivejä, jotka ovat ohutta kangasta (monet käyttävät ei topattuja liivejä), niin kyllähän niistäkin nännit läpi näkyvät esim. kylmällä säällä. Onko nämäkin epäsoveliaat töissä?

Vierailija
18/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Huomionkipeyden takia, luulen. Miesten huomio on mahdollista saada (jos se on vielä tärkeää) myös näyttämättä tyrkyltä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
19/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin käytän. 90 H.

Miksi luonnonkansojen naisilla rinnat roikkuvat, jos teoria pitää paikkansa?

Useimmilla on lastentekoa ja siitä seurannutta imettämistä takana, mikä vaikuttaa rintojen ominaisuuksiin.

En siis ole alkup. kirjoittaja, mutta olen minäkin lukenut rintojen löystyvän, mikäli ne ovat kaiken aikaa vaatteiden avulla tiukasti tuettuja sen sijaan että joutuisivat "itse ponnistelemaan".

Olen aika pienirintainen, joten en käytä liivejä kotona, mutta ulos mennessäni laitan säädyllisyyssyistä mahdollisimman mukavat ylle. Minulla ei ole yksiäkään kaarituettuja ja topattujakin vain vähän.

Urheillessa napakat liivit ovat toki hyvät.

Vierailija
20/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee. Ihan sama, kuin jos käyttää lantiofarkkuja matalalla lantiolla, niin stringit nousee vyötärölle. Yhtä noloa. Ei ole seksikästä vaan noloa.

Tällöin ihminen ei pelaa ihan täysillä ja ymmärrä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi