Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintaliivejä?

Vierailija
18.08.2016 |

Olen melkein aina käyttänyt rintaliivejä, mutta mitä enemmän niistä luen, sitä vähemmän tekee mieli käyttää niitä. Esimerkiksi riipputissit ovat seurausta liivien käytöstä, vaikka ennen aina luulin, että tulee riipputissit jos ei käytä liivejä.

Nyt käytän pelkästään sportsbra-liivejä, joissa ei ole kaaritukea ollenkaan. Kotona myös olen mahdollisimman paljon ilman.

Käytätkö liivejä, ja onko liivien käyttö vaikuttanut tisseihisi mitenkään negatiivisesti?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Huomionkipeyden takia, luulen. Miesten huomio on mahdollista saada (jos se on vielä tärkeää) myös näyttämättä tyrkyltä, mutta kukin tyylillään.

Mutta onko se tyrkkyä, jos ei halua käyttää liivejä? Mikä siitä tekee tyrkyn?

Vähän sama, kuin sanoisi minihameen käyttäjälle, että oma vikas kun sut raiskattiin, mitäs näytät tyrkyltä.

Vierailija
22/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Rintani eivät ole kovinkaan isot ja mielestäni on seksikästä, että nännini monesti nöpöttävät ohuen paidan läpi =) Olen saanut niillä niin monen miehen huomion, että :-D

Missä sä olet töissä? Mun pomo sanoisi jo, että liivit päälle tai saat kenkää =)

Miksi? Mikä nänneissä on niin epäsoveliasta, että ne eivät saa paidan läpi näkyä? Itsekin tykkään, jos on joku t-paita päällä ja nännit nöpöttää alla. Eihän miestenkään pidä peitellä nännejään, jos ne sattuu paidan läpi näkymään, miksi naisten pitää?

Siksi, koska ei ole kohteliasta ja soveliasta. Eipä täällä meillä stringitkään vilku kumartaessa housuista. Ihan sama asia. Seksikäs voi olla muutenkin, ei niin että näyttelee nännejä ja alushousujaan =D se on noloa. Lähinnä sääliten ihmisen sellaista katsovat, voi tyttörukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä olet töissä? Mun pomo sanoisi jo, että liivit päälle tai saat kenkää =)

Miksi? Mikä nänneissä on niin epäsoveliasta, että ne eivät saa paidan läpi näkyä? Itsekin tykkään, jos on joku t-paita päällä ja nännit nöpöttää alla. Eihän miestenkään pidä peitellä nännejään, jos ne sattuu paidan läpi näkymään, miksi naisten pitää?

Ja jos vaikka mietitään jotain rintaliivejä, jotka ovat ohutta kangasta (monet käyttävät ei topattuja liivejä), niin kyllähän niistäkin nännit läpi näkyvät esim. kylmällä säällä. Onko nämäkin epäsoveliaat töissä?

Kyllä on, tällöin jos paita on niin ohut, niin pitää olla topatut liivit, jos moista ongelmaa. Tai sitten villatakki tms. löysä paita, jolloin ei ongelmaa.

Vierailija
24/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee.

Kukakohan se tässä juntti on jos ei ymmärrä eroa nännien näyttelyllä ja nännien näkymisellä paidan läpi?

Sinä et varmaan myöskään näe eroa vaatteet päällä ja ilman olemisella?

Vierailija
25/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukkuja alaspäin? Onko täällä liian monia joiden rinnat eivät näytä kauniilta ilman liivejä, kun minua kohtaan noin hyökkäätte?

Huomionkipeyden takia, luulen. Miesten huomio on mahdollista saada (jos se on vielä tärkeää) myös näyttämättä tyrkyltä, mutta kukin tyylillään.

Mutta onko se tyrkkyä, jos ei halua käyttää liivejä? Mikä siitä tekee tyrkyn?

Vähän sama, kuin sanoisi minihameen käyttäjälle, että oma vikas kun sut raiskattiin, mitäs näytät tyrkyltä.

Ei liivejä ole pakko käyttää, mutta nännien ei ole soveliasta näkyä läpi paidan. Sen ongelman voi poistaa ilman liivejäkin.

Vierailija
26/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tykkää. Minusta nännini ovat yksityisomaisuuttani ja haluan päättää siitä, kuka ne näkee. Tuo toppaamattomien liivien ongelma on tuttu, etenkin kun isolla kuppikolla ei juuri muita saa. Nännit nököttelevät joskus niiden läpi, mutta onpahan ainakin yritetty pitää ne kurissa. En kyllä pidä miestenkään paidan läpi nököttävistä nänneistä.

Vierailija
27/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin sivistymätän juntti? Tuskin, huono provohan tama oli =) Ei ole siistiä, fiksua, kohteliasta, älykkään ihmisen toimintaa näyttää nännejä. Niin se vaan menee.

Kukakohan se tässä juntti on jos ei ymmärrä eroa nännien näyttelyllä ja nännien näkymisellä paidan läpi?

No ei niitä kyllä ole soveliasta myöskään paidan näpi näytellä. Niin se vaan menee.

Vierailija
28/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin ihan hämmentynyt näistä vastauksista. En olisi odottanut, että ihmiset pitävät nännejä todella epäsoveliaina. Itselleni ne jotenkin ovat aina kuuluneet osana kroppaan, niitä en voi muuttaa ja olen ne hyväksynyt osaksi itseäni. Se on vain normaalia, että ne välillä nöpöttää, ja siinä se. En niitä mene ihmisten naamalle tunkemaan tai muutenvaan yritä saada niillä huomiota, mutta en kyllä koe tarpeelliseksi peittää niitä toppausten alle, jotka eivät välttämättä niin hyvä asia kuitenkaan ole. 

t. aloittaja

Vierailija
29/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ei ole kohteliasta ja soveliasta. Eipä täällä meillä stringitkään vilku kumartaessa housuista. Ihan sama asia. Seksikäs voi olla muutenkin, ei niin että näyttelee nännejä ja alushousujaan =D se on noloa. Lähinnä sääliten ihmisen sellaista katsovat, voi tyttörukkaa...

Syytön minä siihen olen jos sinun rintasi ovat, kuin patalaput tai uunikintaat etkä niitä kehtaa näytellä mutta minä en häpeä rintojani kuten sinä!

Vierailija
30/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kyllä ole soveliasta myöskään paidan näpi näytellä. Niin se vaan menee.

Eri asia on myöskin NÄYTELLÄ niitä ihmisille, kuin se että ne nyt siinä sattuvat olemaan. Kunnon slutshaming-meininki täällä.

Vierailija
31/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin ihan hämmentynyt näistä vastauksista. En olisi odottanut, että ihmiset pitävät nännejä todella epäsoveliaina. Itselleni ne jotenkin ovat aina kuuluneet osana kroppaan, niitä en voi muuttaa ja olen ne hyväksynyt osaksi itseäni. Se on vain normaalia, että ne välillä nöpöttää, ja siinä se. En niitä mene ihmisten naamalle tunkemaan tai muutenvaan yritä saada niillä huomiota, mutta en kyllä koe tarpeelliseksi peittää niitä toppausten alle, jotka eivät välttämättä niin hyvä asia kuitenkaan ole. 

t. aloittaja

Niin, maailmassa on monia asioita jotka ovat luonnollisia. Silti on tiettyjä käyttäytymissääntöjä  ja -tapoja sen suurempia selittelyjä. Naisille ja miehille omat vessat (miksi, luonnollista molemmille kusta ja paskoa), miksi ei ole pelkkiä sekasaunoja (luonnollista alastomuus), tietyissä töissä tietyt pukeutumiskoodit (paljainvarpain ei ole tietyissä töissä vaikka ei mitään terveys/hygieniariskiä olisikaan) jne. Tämä nänniasia nyt vaan kuuluu näihin asioihin, halusit sitä tai et. Sinun ei ole pakko niitä peittää, mutta yleisesti se olisi suotavaa ja kohtelista.

Vierailija
32/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön minä siihen olen jos sinun rintasi ovat, kuin patalaput tai uunikintaat etkä niitä kehtaa näytellä mutta minä en häpeä rintojani kuten sinä!

Mulla on oikein kauniit rinnat. Silti en näyttele nännejäni =) Se ei ole soveliasta.

Vierailija
33/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia on myöskin NÄYTELLÄ niitä ihmisille, kuin se että ne nyt siinä sattuvat olemaan. Kunnon slutshaming-meininki täällä.

Hoh hoijaa, ymmärsit nyt varmaan mistä on kyse. Nännien ei ole soveliasta NÄKYÄ paidan läpi.

Vierailija
34/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Niin, maailmassa on monia asioita jotka ovat luonnollisia. Silti on tiettyjä käyttäytymissääntöjä  ja -tapoja sen suurempia selittelyjä. Naisille ja miehille omat vessat (miksi, luonnollista molemmille kusta ja paskoa), miksi ei ole pelkkiä sekasaunoja (luonnollista alastomuus), tietyissä töissä tietyt pukeutumiskoodit (paljainvarpain ei ole tietyissä töissä vaikka ei mitään terveys/hygieniariskiä olisikaan) jne. Tämä nänniasia nyt vaan kuuluu näihin asioihin, halusit sitä tai et. Sinun ei ole pakko niitä peittää, mutta yleisesti se olisi suotavaa ja kohtelista.

Minusta tämä nänniasia ei taas ole niin paha ja epäsovelias, halusin minä sitä tai en. Ymmärrän kyllä, että meillä kaikilla on omat moraalimme ja niiden mukaan jokainen, yksilöllisesti elämme. Mutta kuka tämän käytössäännön on keksinyt, kuka on sen hyväksynyt yleiseksi tässä maassa? Miten teidän mielipiteet voi olla niin JYRKKIÄ, ja miksi se kuulostaa siltä kuin teidän mielipide olisi ainoa oikea?

Ehkä olen jotenkin "vajukki" ja ehkä koko sukuni on sitten vajukkia kansaa, kun mummosta eteenpäin kaikki naiset meillä käyttää yleensä näitä tosi ohuita liivejä, eikä silti piiloteta itseämme villapaidan sisään, ellei ole kylmä. Olen monesti nähnyt mummon nännit paidan läpi, ja niin varmasti koko suku ja perhetututkin, enkä koskaan ole nähnyt yhdenyhtä paheksuvaa katsetta. Itseasiassa se on ollut niin normaali asia, että kukaan ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. ei ne siitä silmille hypi, ne on vaan siinä niin normaalisti kuin olla ja voi, omalla paikallaan. Ilman mitään seksuaalisuutta tai muuta tarkoitusta.

Vierailija
35/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 (ja samalla aloittaja) jatkaa:

Mummoni on myös ollut useita vuosikymmeniä töissä alusvaateliikkeessä (nyt jo eläkkeellä, vielä esim. 5 vuotta sitten teki muutamia vuoroja tarvittaessa), eikä kukaan sielläkään koskaan ole mummoani paheksunut. Ei asiakkaat, ei muut työntekijät, ei kukaan. Päinvastoin, hän on ollut erittäin pidetty työkaveri, ja hällä on erittäin suuri ystäväpiiri (niin vaikutusvaltaisia, rikkaita ihmisiä kuin myös ns. "tavan" ihmisiä, jos joku alkaa miettimään että no varmasti hän on sitten joku "halpa tyyppi").

Vierailija
36/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Minusta tämä nänniasia ei taas ole niin paha ja epäsovelias, halusin minä sitä tai en. Ymmärrän kyllä, että meillä kaikilla on omat moraalimme ja niiden mukaan jokainen, yksilöllisesti elämme. Mutta kuka tämän käytössäännön on keksinyt, kuka on sen hyväksynyt yleiseksi tässä maassa? Miten teidän mielipiteet voi olla niin JYRKKIÄ, ja miksi se kuulostaa siltä kuin teidän mielipide olisi ainoa oikea?

Ehkä olen jotenkin "vajukki" ja ehkä koko sukuni on sitten vajukkia kansaa, kun mummosta eteenpäin kaikki naiset meillä käyttää yleensä näitä tosi ohuita liivejä, eikä silti piiloteta itseämme villapaidan sisään, ellei ole kylmä. Olen monesti nähnyt mummon nännit paidan läpi, ja niin varmasti koko suku ja perhetututkin, enkä koskaan ole nähnyt yhdenyhtä paheksuvaa katsetta. Itseasiassa se on ollut niin normaali asia, että kukaan ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. ei ne siitä silmille hypi, ne on vaan siinä niin normaalisti kuin olla ja voi, omalla paikallaan. Ilman mitään seksuaalisuutta tai muuta tarkoitusta.

Oppia ikä kaikki sinullekin. Jatkossa tiedät, mitä sinusta voidaan ajatella, jos nännisi paistavat paidan läpi.

Vierailija
37/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, ymmärsit nyt varmaan mistä on kyse. Nännien ei ole soveliasta NÄKYÄ paidan läpi.

Mistä tällainen soveliaisuussääntö on tullut ja kuka sen on asettanut. Nännit on kaikilla. Mitä ihmeen järkyttävää tai siveetöntä on siinä, jos paidan läpi näkyy joku nipukan kohoutuma.

80-90 - luvulla oli rintaliivittömyys- ja ylöosattomuusbuumi, eikä silloin ahdistuttu mahdollisesti paidan läpi häämöttävistä nännin kohoutumista. Jostain (USA:sta?) on tullut joku omituinen uus(kaksinais)moralismin aalto, jossa tehdään skandaali nännikohoutumistakin, mutta toisaalta työnnetään paljaita takapuolia, joissa on vain naru pakaroiden välissä joka ruudusta esille. Ja rintoja ja rintavakoja tursotetaan esille, mutta nännejä niissä pallorinnoissa ei saa olla. 

Minusta tämä on melkoisen mielipuolista.

Kohta vaaditaan miehiä ilmeisesti käyttämään ns. jog strappeja, että jalkovälissä ei näy siveettömiä ja heiluvia pullotuksia. "Speedothan" ovatkin jo pannassa, vaikka olivat muutama vuosikymmen sitten normaali ja kaikkien käyttämä uima-asu.

Vierailija
38/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Oppia ikä kaikki sinullekin. Jatkossa tiedät, mitä sinusta voidaan ajatella, jos nännisi paistavat paidan läpi.

Ei tämä keskustelu ole saanut minua kyseenalaistamaan omia mielipiteitäni. Lähinnä ihmetystä tämä on herättänyt. En ole niin herkkä, että muutama tuntemattoman keskustelupalstalla tullut kommentti saisi minut muuttamaan itselleni hyväksi sopivia toimintatapoja.

Vierailija
39/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on E-kuppi, joten todellakin käytän liivejä. Mukavuuden ja ulkonäön takia, eivät ole negatiivisesti vaikuttaneet mihinkään.

Urheiluliivit ovat lempparit, kaikista mukavimmat. Eilen katottiin leffateatterissa Piukat paikat, olin ihan hoomoilasena kun Marilyn heilu ilman rintsikoita.

Vierailija
40/99 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nännilävärit erottuu ohuiden liivien läpi, vaikka nännit ei nöpöttäis. Oonko epäsovelias tyrkky? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi