Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Vierailija kirjoitti:
Tiilikankaan Ala-aste Hollola. Tosin olin siellä töissä ja kiuaajia olivat opettaja ja rehtori. Aikaa on reilusti tästä.
Tai useampikin opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Emäkosken yläaste Nokialla
Uskon. Siellä viemärissä, jota kouluksi naureskellen kutsuttiin, kiusattiin kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koulun rehtori (mies) kiusasi mun isää. Oli pieni paikkakunta ja isä aika arka ja ujo, toi rehtori vainosi isää jostain syystä. Teki sitten kiusaamista myös niin, että piti mua tuntien jälkeen juttelemassa, vihjaili kaikkea, osti suklaata ja silitteli ja semmoisia. Viikonloppuisin tai iltaisin piti mennä reksin kanssa joihinkin muka koulutyöhön liittyviin tilaisuuksin tai retkille. Siinä oli kaikkea outoa. Isä kärsi tosi paljon, muttei osannut puolustautua.
Tuohan olisi voitu laskea melkein jo p e d o k s i. Oksettavan kuuloinen ukko!
Pikemminkin aivan täysimittaiselta narsistiselta psykopaatilta vaikuttaa. Kaikenlaisia paskoja se leipä elättää...
Ei minua, mutta hyvää ystävääni. Oulun Ritaharjun ns. Eliittikoulussa. Rehtori oli tunnetusti Mr. Munaton!
Ylöjärven kirkonkylän koulu
Moision yläaste, Ylöjärvi
Pulpin koulu
Joutsenon koulukeskus
Eläintarhan ala-aste, fyysistä väkivaltaa, wittuilua ja pään aukoista, vaatteiden ja tavaroiden piilottamista, syrjimistä. No, opin hyvin sanavalmiiksi sivaltelijaksi ainakin, opin käyttämään älyä puolustautumiseen, eikä kukaan pysty satuttamaan sanallisesti :D
Joutsassa. Opettajien & oppilaiden taholta. En tiedä miten jaksoin sen kaiken pn .
Joutsenon honkalahdenkoulu ja koulukeskus 😟 vieläkin puistattaa se 5 v pelko kouluun lähtemisestä ja siellä olosta 😢Onneksi moni kiusaaja on jo jättänyt tämän maallisen paikan 🙏
Vuorikadun koulu, Lahti. Elokuusta 81 huhtikuuhun 82. Onneksi muutettiin ja sen kauempaa ei tarvinut sitä koulua käydä.
Erstan ala-aste 1985 ja kiusaaminen jatkui yläasteella, Nastolan silloisessa kirkonkylän yläasteella läpi koko helvetin yläasteen 1985 - 1988.
Myös amiksessa kiusattiin, koska taas kusipäiden hampaissa.
Miten edes eksyin tälläiselle sivulle, erittäin utelias kenestä kyse maatulli että pohjari
Vierailija kirjoitti:
Vähänkyrön yhteiskoulu. Vaasasta tuotettiin sieltä poispotkittua saastaa (maksavia asiakkaita ...) kiusaamaan maalaislapsia 70-luvulla. Bussikuljetus oikein:) Olisi pitänyt olla Karjakunnan auto!
Joo, muistan itsekin. Silloin oli rehtorina Sakari Ollila, tosi k-pää. Piti aivan luonnonlakina, että vaasalaiset tarkkistasoiset kiusaavat maalaislapsia.
Taavetin ala-ja yläaste. Ykkösestä ysiin. Eipä huvita muistella niitä aikoja vähääkään. Onneks kohtasin ystäväni yläasteella. Ja yhä edelleen ystäviä.
Vesalan peruskoulu. Helsinki 94 koko ala-aste alkoi vuosi 2009. Sama koulu vuosi kymeniä aikisemmin vanhempani serkkuja. .Kuin itse toista vanhempaani Kontulan peruskoulu koko ala aste Helsinki 94. Alkoi v 1983.
Järvenpään Yhteiskoulu joskus 70-luvulla. Onneksi vanhemmat muuttivat Helsinkiin.
Ei tuo mikään luonnonlaki ole.
Helsingin II Normaalikoulussa ei ainakaan minun luokka-asteellani kiusattu. Ei minua läskiä, ei hikkejä, rillipäitä, muun maalaisia tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koulun vika, ja jokaisessa koulussa on joku joka on kokenut tulleensa kun joutunut vaikkapa päällepuhumisen uhriksi.
Se on koulun vika siinä vaiheessa, jos kiusaamiseen ei puututa. Ja harmittavan usein näin käy, halutaan ummistaa silmät siltä tai ei haluta puuttua.
KiVA-koulut ovat pelkkää k*setusta. Ei voi tapahtua kiusaamista, kun meidän koulu on kiva-koulu!
Kyllä tapahtuu, tuolla vain nössöimmät opettajat haluavat lakaista asian maton alle. Eli hiljaisesti hyväksytään.
Se ei ole ratkaisu vaan askel oikeaan suuntaan.
Tiilikankaan Ala-aste Hollola. Tosin olin siellä töissä ja kiuaajia olivat opettaja ja rehtori. Aikaa on reilusti tästä.