Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja miksiköhän se Maalaistyttö Stadissa -kirjoitus nyt sitten poistettiin? Toistakymmentä sivua mielenkiintoista luettavaa kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
17.08.2016 |

Blaah. Lisää umpimielisiä tähän maahan, kun mistään ei saa edes keskustella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensäpahoittamisen taso meni yli 9000!!

Vierailija
2/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös.

Olin sitä justiin lukemassa. Keskustalaiseksi tai persuksi siellä moni näytti maalaistyttöä luulevan; ihan netistä löytyy tietoa, että "kolumnin" kirjoittaja on ehta kokoomuslainen!

Ja joo, hävettävää tekstiä. Jos ei ollut huumoria, oli huono. Jos yritti olla huumoria, oli huono. Mistä hänelle muuten palkkaa maksetaan? Kulttuurin tuntemuksesta, joo...

Muuten olen sitä mieltä, että jos työntää ittensä julkisuuteen kolumnistina, pitää kestää seurauksetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloitukset poistettu. Miksi? Jos kirjoitus on julkinen, miksei siitä saa julkisesti keskustella? Aivan älytöntä.

Vierailija
4/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moderaattoreina on pari powertrippailevaa keskenkasvuista sadistia.

Vierailija
5/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska moderaattoreina on pari powertrippailevaa keskenkasvuista sadistia.

Putosiko tutti suusta kun parku alkoi?

Vierailija
6/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiin koska hesalaisten takakireys paljastui rumalla tavalla. Onko siellä Hesassa yhtään ei-mielensä pahoittajaa? Paljasti myös hesalaisten rajoittuneen lokeroajattelun: "Pakko olla persu tai keskustalainen koska mun päässäni on nämä ainoat oikeat sterotypiat". Hee-eh :DDDDD

Tosiaan vuoden paras ja hauskin kirjoitus. Aiheutti täälläkin enemmän keskustelua kun yksikään brändilaukkuongelma.

Vierailija
7/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistettiin koska hesalaisten takakireys paljastui rumalla tavalla. Onko siellä Hesassa yhtään ei-mielensä pahoittajaa? Paljasti myös hesalaisten rajoittuneen lokeroajattelun: "Pakko olla persu tai keskustalainen koska mun päässäni on nämä ainoat oikeat sterotypiat". Hee-eh :DDDDD

Tosiaan vuoden paras ja hauskin kirjoitus. Aiheutti täälläkin enemmän keskustelua kun yksikään brändilaukkuongelma.

Ensinnäkään Helsingissä ei asu hesalaisia, paitsi jos ovat maalta ja kutsuvat itse itseään hesalaisiksi. Helsinkiläiset ovat helsinkiläisiä tai stadilaisia, hesalainen sanana on dorka.

Helsinkiä saa ja pitää voida kritisoida. Helsinki on pieni pääkaupunki, vaikka onkin Suomen suurin kaupunki. Tuppukylä, jos vertaa maailman isoihin kaupunkeihin. 

Mutta se, että joku pöllö maalta, joka pelkää ihmisiä, hiihtää pari korttelia rautatieasemalta eteenpäin ja juoksee takaisin junaan, on naurettavaa. Ei Helsingistä ole pakko tykätä, mutta voisi perustaa mielipiteensä johonkin muuhun kuin siihen, ettei tuolla tunnin haahuilulla löytänyt itselleen erityisiä pompuloita ja huiveja. Todella lapsellista.

Vierailija
8/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään Helsingissä ei asu hesalaisia, paitsi jos ovat maalta ja kutsuvat itse itseään hesalaisiksi. Helsinkiläiset ovat helsinkiläisiä tai stadilaisia, hesalainen sanana on dorka.

Painu nyt jo vittuun itse keksimiesi määritelmien kanssa, dorka. Olet näköjään niitä, joiden elämässä ei ole muuta ylpeilemistä kuin syntymäpaikka, dorka. t. hesalainen 

Vierailija
9/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu nyt jo vittuun itse keksimiesi määritelmien kanssa, dorka. Olet näköjään niitä, joiden elämässä ei ole muuta ylpeilemistä kuin syntymäpaikka, dorka. t. hesalainen 

Taitaa olla multaa sulla varpaanvälit vielä täynnä, jos puhut itsestäsi hesalaisena.

Vierailija
10/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan moolokinkitaan kuin kaikki ne keskustelut, joissa on puhuttu suomalaisen naistoimittajan uimaburkinit sallivasta asenteesta.

Vierailija
11/11 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaah. Lisää umpimielisiä tähän maahan, kun mistään ei saa edes keskustella.

Helsinkiläinen moderaattori veti herneet nenään, kun joku halusi muuttaa pois helsingistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi