Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän Normaalikoulu, koko peruskoulun ajan. Opettajat / rehtori ei tehneet mitään.
Eli Jyväskylän epänormaalikoulu
opet ja reksi
Varmaan voi kuitata että kaikissa kouluissa on joku kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkyrön yhteiskoulu. Vaasasta tuotettiin sieltä poispotkittua saastaa (maksavia asiakkaita ...) kiusaamaan maalaislapsia 70-luvulla. Bussikuljetus oikein:) Olisi pitänyt olla Karjakunnan auto!
Joo, muistan itsekin. Silloin oli rehtorina Sakari Ollila, tosi k-pää. Piti aivan luonnonlakina, että vaasalaiset tarkkistasoiset kiusaavat maalaislapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: Aleksis Kiven koulun ala-asteella 1970-luvulla ensimmäisellä luokalla minua eivät kiusanneet oppilaat, vaan vanha naisopettaja nimikirjaimilla V.J.
Kävinkin siellä vain ekaluokan, ja muutimme muualle, Luojan kiitos.
Petäjäveden Kirkonkylän koulu sekä yläaste. Hyi helvetti mikä paikka muutenkin.
Tuo Pakilan yläaste on mainittu moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun pahin kiusaaja hyppäsi junan alle. Paha sai palkkansa. Oli todella häijy ja inhottava ihminen.
Ja mistähän koulusta ja kaupungista oli kyse?
Sitä kysyttiin aloituksessa.
Haukkavuoren alakoulu Kotkassa 70-luvun alussa. Pahin kiusaaja oli tyttö nimikirjaimet D.T. Kateellinen, ilkeä, väkivaltainen. Jos tohon tyyppiin joskus vielä törmään niin pistän pahan kiertämään.
Kestilän peruskoulu. Useammasta kiusaajasta tullut opettajia
Herajärven koulu (Ei kun ainiin eihän Kiva-koulussa voi kiusata!
Saarijärven keskuskoulu
Saarijärven lukio
Kontiolahden yläaste. Elämäni kauheimmat vuodet.
Oppikuja, kankaankoulu. Kouvola.
Jämsänkosken yläaste 80-luvulla. Tehtaan varjossa vinoon kasvaneita sekasikiöäpäriä. Kaamea paikka!
Vierailija kirjoitti:
Voitte itse laskea, minä vuonna olen yläastetta käynyt, jos olen vuonna 1981 syntynyt.
N81
Riippuu montako kertaa jäit luokalle alakoulussa
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa koulussa kiusataan.
Luehan keskustelun otsikko uudelleen
sen koulun nimi
numerot peräkkäin:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pakilan yläaste on mainittu moneen kertaan.
Huomasin myös. Itse kävin siinä lähellä Torpparinmäen peruskoulun, ja syystä tai toisesta minulla oli aina sellainen mielikuva, että Pakilan yläasteella oli jotenkin "rankempia" oppilaita ja levottomampi meno, en tiedä miksi, vaikka samanlaista rauhallista lähiöaluetta tuonkin kuului olla. Omassa koulussani en todistanut älyttömästi kiusaamista, mutta tämä toki varsin subjektiivista.