Uskaltaako seuraavan lauseen treffi-ilmoitukseen laittanutta naista mielestänne tavata?
"Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, koska se olisi minulle ongelma. Haluan joskus omia lapsia, joten sinunkin on syytä haluta. Muuten tästä ei tule yhtään mitään."
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa lapsia, mutta ei siedä miehellä jo olemassa olevia kakaroita.
En lähtisi edes treffeille jos vastaavilla kriteereillä varustettu unelmien poikamies tulisi vastaan. Miksi pitää treffi-ilmossa sanoa että ei halua kattella mieskandidaatin lapsia? Tai vaatia että treffikandidaatti haluaa lapsia?
Ensimmäisessä lauseessasi olisi edes jotain järkeä jos se menisi kutakuinkin näin: "Naisella on itsellään lapsia, mutta ei siedä miehellä jo olemassa olevia kakaroita." On ihan tavallista ja ymmärrettävää, ja lastenkin kannalta parhaaksi, että ei halua uusperhettä. Naiset saa treffisivuilla hirveän määrän vastauksia, tosin iso osa ei valitettavasti ole vaivautunut edes lukemaan naisen ilmoitusta (korkeintaan kuvan vilkaisevat), ja jos ilmoituksellaan voi karsia epäsopivia ehdokkaita niin siinähän vaan säästää molempien aikaa ja vaivaa. Eihän ilmoituksen laittaja ketään vaatinut lapsia haluamaan, vaan itse halutessaan lapsia on parempi käyttää aikansa miehiin jotka myös haluavat.
Varmaan vähä kyllä kontrollifriikin oloinen.Antaa negatiivisen vaikulman,mutta voi olla myös pelkästään rehellinen.Uskaltaa varmaan tavata.Ei kai sen kans ny heti tartte naimisiin mennä ja tenavaa tehdä?
No itse en tapaisi, koska en halua lapsia. Ihan hyvä kuitenkin, että teet asian selväksi. Mitä järkeä on käydä viisillä treffeillä ja vasta sitten kertoa, että etsii siittäjää lapsilleen?
Tuohan on todella hyvä että tekee asian selväksi. Joka ainoan pitäisi selvittää ensi töikseen nuo lapsiasiat kun alkaa tapailla jotakuta. Ikävää erota noiden asioiden takia jos muuten homma toimisi.
Totta kai tapaat jos olet samoilla linjoilla
Ellet ole , et tietenkään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika jyrkkiä sanavalintoja ja sellaisia, joista tulee negatiivinen vaikutelma. Olen vela itse ja tottunut aika lailla sokerikuorruttelemaan sanojani, kun lapsista tulee puhe. Vastaava ilmoitus minulla olisi kai, että "toivon yli kaiken, että sinulla ei olisi lapsia, mutta olen iän myötä joutunut madaltamaan kriteereitäni ja riittää, kunhan minä en joutuisi heitä tapaamaan. En halua ikinä lapsia ja sinunkaan ei ole syytä haluta. Muuten tästä ei tule yhtään mitään." Miltä tuntuu?
Kuka mies alkaa suhteeseen, jos nainen ilmoittaa heti kättelyssä ettei halua tavata miehen lapsia? Kai sitä on pakko jossain vaiheessa tavata seurustelukumppaninsa lapset tai sitten suhteesta tulee vain ja ainoastaan kevyt tapailusuhde tai seksisuhde, ei mitään muuta. Vakavaa parisuhdetta ei tuossa tapauksessa ole eikä tule. Ainakaan normaali lapsellinen mies ei tuossa tilanteessa suhteeseen ryhdy.
Reilua on sanoa asiat suoraan eikä noin kierrellen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa lapsia, mutta ei siedä miehellä jo olemassa olevia kakaroita.
En lähtisi edes treffeille jos vastaavilla kriteereillä varustettu unelmien poikamies tulisi vastaan. Miksi pitää treffi-ilmossa sanoa että ei halua kattella mieskandidaatin lapsia? Tai vaatia että treffikandidaatti haluaa lapsia?
Siis sulla on oikeus valita treffikumppanisi, mutta muilla sitä samaa oikeutta ei ole?
Suoraan ja rehellisesti kerrottu mitä haluaa. Varmaan treffi-ilmoituksen kokonaisuus paljastaisi, kannattaako lähteä. Kauniimminkin olisi voinut ilmaista, että tahtoo aloittaa elämän ja perustaa perheen mieluiten sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei vielä ole painolastia.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan ja rehellisesti kerrottu mitä haluaa. Varmaan treffi-ilmoituksen kokonaisuus paljastaisi, kannattaako lähteä. Kauniimminkin olisi voinut ilmaista, että tahtoo aloittaa elämän ja perustaa perheen mieluiten sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei vielä ole painolastia.
Lasten kutsuminen painolastiksi on asian ilmaisemista kauniimmin?
Jos muuten ok, niin sanot haluavasi lapsia saadaksesi pimppaa/suhteen. Kun kyllästyt tms. niin sanot, ettette sovi yhteen tms. Eukko ei tajua edes tulleensa jymäytetyksi. :D