Kannattaako miehelle kertoa, että on neitsyt?
Erään miehen kanssa on jutut menossa sille tasolle, että tulevilla tapaamiskerroilla saatetaan päätyä sänkyyn. Luulen ettei hän ole tajunnut, etten ole kokenut, vaikka olen yrittänyt vihjailla siihen suuntaan. Miten ihmeessä voin kertoa tästä hänelle? Missä vaiheessa? Vai kerronko ollenkaan? Tuntuu todella kiusallista vain töksäyttää asia. Pelkään myös, että se häiritsee häntä. Hän on tosin sen verran fiksu ja ihana, etten usko että häiritsisi.
Olen 21v ja mies 25v
Kommentit (10)
Jos on fiksu, niin ihan hyvin voi töksäyttää. Fiksu ihminen ei ota tuollaisia pikkuasioita isosti. Älä kuitenkaan sano, että olenpa sitten muuten neitsyt, vaan että et ole ollut kenenkään kanssa aiemmin ja jännittää.
Itse kerroin ennen ekaa kertaa, ja hyvä että kerroin. Toinen osapuoli osasi ottaa asian huomioon ja kyseli (riittävästi muttei liikaa), että onhan kaikki ok jne. Jos "kokemattomuus" ahdistaa, kannattaisi ehkä ohimennen mainita asiasta, mutta kuitenkin tekemättä asiasta suurta numeroa.
Tsemppiä!
Muusu/18
Etkä tietenkään kerro! Kuvittele nyt kun se saa tietää siitä ja sitten korkkaa sut ja sen jälkeen leveilee sillä vasemmalle ja oikealle. Hyvässä "lykyssä" tekee axut ja videoi koko aktin todisteeksi. Sitten se katsoo sitä kavereiden kanssa ja ne nauraa sulle.
Itse asiassa minä haluaisin tietää. Jos kyseessä on ei-niin-vakava hoito niin saattaisin jopa jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minä haluaisin tietää. Jos kyseessä on ei-niin-vakava hoito niin saattaisin jopa jättää väliin.
Tee se itse porkkanalla niin mies ei huomaa yhtään mitään.
Tottakai! ite kerroin poikaystävälle kun aika oli sopiva ja ei mua ainakaan yhtään haitannu "töksäyttää" sitä sille. Se joskus aina muistuttaa siitä hetkestä, oli kuulemma suloista :DD
N21
Naisen kannattaa kyllä. Sen sijaan miehen ei kannata möläyttää poikuudestaan naiselle halaistua sanaa.
ei tartte kertoa jos et halua. muista ehkäisy!
Up