Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit, koska olen liian pitkä

Vierailija
14.08.2016 |

Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.

Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan häpeillyt pituuttani, mutta nyt kun tuota tinderiä olen käyttänyt, siitä on tullut jotenkin kynnyskysymys monille miehille. Itsetuntohan tässä alkaa laskea, kun jatkuvasti tämän asian kanssa joutuu vastatusten. ap

Miehet on lapsellisia typeryksiä.

Älä nyt hyvä ihminen ala masentua pitkät naiset on aina upeita.

Vierailija
22/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, mies näytti tuolla tempulla todellisen luonteensa, et olisi tuollaisella miehellä mitään tehnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä tajunnut lyhyiden miesten olevan (miesten mielestä) pohjasakkaa, ellen olisi törmännyt tähän nettiulinaan. Omakin mies on melko lyhyt. Minua pidempi kyllä, ja mielestäni ihan täydellisen kokoinen kaikin puolin. Olen treffaillut itseäni lyhyempiä ja reilusti pidempiäkin. Miehillä nyt vain on pakkomielteitä pituusasioista :(

Vierailija
24/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mies ole silloin todellinen Alfauros,kun saanut saalistettua itseänsä pidemmän naisen?

Vierailija
25/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä eikä se ole koskaan ollut mulle mikään ongelma. Miehille on kyllä monesti ollut.

Vierailija
26/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pituus liittyy parisuhteeseen, en ymmärrä?

Samalla tavoin kuin kaikki muutkin ulkoiset ominaisuudet ihmisessä.

Vierailija
27/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa sinun puolesta myös ap. Itse olen tosin 162cm joten ei kokemusta tuosta samalla tavalla mutta nähnyt usein tuollaista pituussyrjintää deittailussa. Aivan naurettavaa...

Toivottavasti seuraava ei koe pituutta ongelmana vaan positiivisena asiana:)

Vierailija
28/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti 17-vuotias kirjoitti:

Itsekin manlettinä(174cm) epäilen, että ainoa syy miksen ole jo tappanut itseäni on tosiasiassa kompensaatio. Eli jaksan elää koska pidän saavutuksena sitä että en tuosta huolimatta ole jo tappanut itseäni. Kukaan mies tai nainen ei koskaan voi näin lyhyttä miestä voi ottaa tosissaan.

Minä olen 172-senttinen mies ja ihan tyytyväinen pituuteeni, eikä yksikään nainen ole koskaan kommentoinut pituuttani millään tavalla. Sinullahan ei ole edes kovin pitkä matka suomalaisten miesten keskipituuteen, joka on 178.

Vierailija
29/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sentti ei nyt mitään erikoisemmin haittaa, mutta jos daamini olisi sanotaan (reilusti) päälle 5cm pidempi ja lisätään tuohon korkkarit niin kyllä se hieman jostain vinkkelistä silmään pistää.

Olen keskustellut tästä eri henkilöiden kanssa ja reaktiot siitä onko se ok jos nainen on reilusti pidempi ovat vaihdelleet laidasta laitaan eli näyttää nuo mielipiteet paljon vaihtelevan.

Niin ja aika usein nykyään naiset 170+ ilmoittavat pituutensa tinterissä olen huomannut. @ap oli kyllä kans juntti veto siltä äijältä, sitä ei voi kieltää....

T: Mies 175cm

Vierailija
30/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta suurin osa ihmisistä noudattaa parinvalinnassa perinteistä "mies on naista pidempi"- käytäntöä. Harva nainen haluaa itseään lyhyemmän miehen ja harva mies haluaa itseään pidemmän naisen luonteesta riippumatta. Olen itse keskipituinen mies (181cm) enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani vaikka 185-senttisen naisen kanssa. Eikä siinä ole aina kyse huonosta itsetunnosta, kyse on ihan biologiasta.

Vierailija
31/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuossa mies sahasi omaa oksaansa, niin ymmärrän että osalla miehistä on negatiivisia kokemuksia pitkistä naisista.

En ole koskaan kuullut lyhyen naisen tuntevan ylemmyyttä tai suhtautuvan nuivasti itseään pitempiin miehiin mutta päinvastaista on olemassa. Toki en tarkoita että suurin osa pitkistä naisista olisi sellaisia.

-Mies 29v + 2v-

Vierailija
32/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä oot?

Vierailija
33/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 175cm mies ja etsin itse alle 170cm naisia. En halua parisuhdetta naisen kanssa joka on pidempi kuin minä. Olen joskus seurustellut minua pitemmän naisen kanssa ja se tuo suuria ongelmia kun nainen häslää niiden kenkien kanssa. Toki panen jos seksiä saan, mutta parisuhdetta en muodosta.

Pitkät naiset löytävät kyllä pitkän miehen itselleen.

Muuten sama, mutta olen 178cm. Ei ole sitä pidempää naistakaan kohtaan reilua seurustella meidänlaisten pygmien kanssa. 

Vierailija
34/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni hobitilla tunteisiin 😂

Jos itse on 185cm mies ja nainen 190 niin ei se kyllä oo tunteisiin menevää. Sellanen nainen ei vaan oo viehättävä. Hirveä korsto

Vierailija
35/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta suurin osa ihmisistä noudattaa parinvalinnassa perinteistä "mies on naista pidempi"- käytäntöä. Harva nainen haluaa itseään lyhyemmän miehen ja harva mies haluaa itseään pidemmän naisen luonteesta riippumatta. Olen itse keskipituinen mies (181cm) enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani vaikka 185-senttisen naisen kanssa. Eikä siinä ole aina kyse huonosta itsetunnosta, kyse on ihan biologiasta.

Olen kuullut useamman naisen suusta, että pituus on ulkonäöllisesti ratkaiseva tekijä. Mutta yks näistä sanojista (exä) on nyt parisuhteessa itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
36/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen voisi toimia jonkinlaisena statussymbolina ja munanjatkeena, mutta lajinomaisesti ihmisurokset viehättyvät seksuaalisesti enemmän itseään lyhyemmistä naaraista. Se ei onneksi ole mikään ongelma, koska käytännössä kaikki miehet löytävät helposti itselleen lyhyemmän naisen, oli se nainen sitten 145 cm tai 195 cm.

Vierailija
37/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaiset ovat pikkukääpiöitä ja jos nekin saavat naisen, saatte myös tekin senkin suomikääpiöt.

Vierailija
38/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.

Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Naisethan ne sitä pituutta vaatii. Se naamioidaan ilmaisuihin "olethan x pitkä koska tykkään käyttää korkkareita / tuntea itseni turvalliseksi kainalossa". Miesten syyttäminen tässä asiassa on naurettavuuden huippu. :D :D

Vierailija
39/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään koomista että tinderin pinnallisuus on tullut yllätyksenä. Sinne nyt kerääntyy se pahin prinssi ja prinsessaharhailijat muutenkin. Treffien peruutus on tinderin arkipäivää. Ja nyt en sano ikävä kyllä sillä tinder kansalle tämä on normaalia käytöstä mitä ihmeempien syiden kera.

Vierailija
40/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 178cm miehenä mätsäsin eilen ja tänään naisten kanssa jotka oli 186 ja 181, hämmentävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän