Mies perui treffit, koska olen liian pitkä
Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.
Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.
Kommentit (149)
Hienoa että tämänkin te mammat saitte käännettyä miehen viaksi.
FAKTA on että 99% naisista ei ota itseään lyhyempää miestä - paitsi tietysti jos mies on rikas.
Voihan olla että ap kuuluu tuohon yhteen prosenttiin... mutta että siitä piti tänne tulla avautumaan!? Olisit pitänyt mölyt mahassa ja siirtynyt seuraavaan nettitreffimieheen...
Vierailija kirjoitti:
FAKTA on että 99% naisista ei ota itseään lyhyempää miestä - paitsi tietysti jos mies on rikas.
Voihan olla että ap kuuluu tuohon yhteen prosenttiin... mutta että siitä piti tänne tulla avautumaan!? Olisit pitänyt mölyt mahassa ja siirtynyt seuraavaan nettitreffimieheen...
Mikä htin fakta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä htin fakta?
No eipä tarvitse lukea kuin tätä ketjua...
Tuolla ihan mielenkiintoinen juttu aiheesta:
https://www.buzzfeed.com/carolinekee/my-height-is-not-an-icebreaker?utm…
(Sivun lukijoille mittataulukko: 1 feet = 30.5 cm, 1 inch = 2.54 cm => 5'5 = 165 cm)
Oman kokemuksen mukaan, monilla naisilla netti/sometreffimaailmassa lukee tai on toivomus, että mies olisi pidempi. Jos ette naiset usko niin katsokaa kanssasisarienne profiileja. Mutta, ryhmä kenelle tämä on suurin ongelma => lyhyet miehet ja varsinkin ne, jotka uskovat sen olevan syy sinkkuudelleen. Tietysti, jos haluaa uskotella itselleen asian olevan niin en sitä estä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi asiasta pitää itkeä, sehän on sen naisen tappio, ei kenenkään muun. Paljon on niitä naisia, jotka seurustelevat 17x senttisten tai lyhyempien miesten kanssa, joten get over it.
En sitä sano, etten olisi kiitollinen pituudestani (1.83 m) se on ihan kiva mitta joo, mutta eipä tuo ole yhtään auttanut mua pariutumaan. Sinkkuna ollaan ja pysytään erittäin vahvasti. Mulle naisen pituudella ei ole väliä, ehkä enemmän viehätyn lyhyistä, mut pääkoppa tärkein eikä pituus ole koskaan ollut asia jota katson ensimmäiseksi.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 177 cm. Pari kertaa olen saanut kuulla tuntemattomilta lyhyiltä miehiltä olevani "iso". Iso? Olen todella hoikka, enkä nyt itseäni isoksi sanoisi.
Oma mieheni on mua viitisen senttiä lyhyempi ja tapailun alussa vähän nieleskeli kun laitoin korkkarit jalkaan. Nykyisin väittää, ettei se haittaa häntä.
Itseäni ei pituuserot haittaa, mulla on ollut tosi lyhyitäkin miehiä. Ihastun persoonaan, mutta toki jos pelkkää pituutta katsotaan, niin olisihan sellainen 185 cm mies aika passeli.
Joskus aikoinaan vähän häpeilin pituuttani, mutta nyt siitä on tullut osa identiteettiäni, enkä haluaisi olla yhtään lyhyempi.
En oikein ymmärrä miksi pitkät naiset korostavat pituuttaan laittamalla korkeat korot. Pitkä nainen ei ole ihanne, joten ei kannata yrittää näyttää pidemmältä kuin on ellei ole todella lyhyt.
Kyse onkin tyylistä, ei niinkään pituuden korostamisesta. Mutta kyllä se pituus joillekin on ihanne. Esimerkiksi mua pitkät naiset viehättävät. Samoin tiedän monia miehiä, joita oma pituuteni on viehättänyt. Toki löytyy sitten niitäkin, joille se on turn-off. Mä olen pitkä, joten miksi mä en korostaisi sitä? En mä lyhyeksi muutu, vaikka kävelisin lättäkengissä.
Jos pidennät itseäsi koroilla, niin silloin se on nimenomaan pituuden korostamista. Korkokengät voi laittaa hillitymmilläkin koroilla jos on pitkä. On myös paljon tyylikkäitä kenkiä, jotka ovat matalia. Jos sinulla on kaksoisleuka, niin miksi et korostaisi sitä? Niinpä. Epäedullisia piirteitä ei kannata korostaa, vaan niitä kannattaa koittaa tyylikkäästi peittää. Pitkä nainen on paljon vähemmän haluttu kuin lyhyt tai keskipituinen nainen. Pitkä nainen kun on miehekäs ja heteromies ei pidä miehiä viehättävinä, vaan haluavat siron ja pienen keijukaisen. Samasta syystä ylipainoisista naisista ei tykätä.
Mihin sä oikein perustat nämä sun väittämäsi? Onko sulla jotain tilastotietoa aiheesta, vai onko kysymys sun omista mielipiteistäsi? Ei mulla ainakaan ole toistaiseksi ollut mitään vaikeuksia löytää miesseuraa, vaikka olenkin pitkä ja lisäksi mulla on vielä pienet tissit. Niitäkin muuten korostan.
Onko sinulle yllätys, että naisten on helppo löytää seuraa? Saa olla melkoinen petolinnun perse, että ei miesseuraa löydä. Sen nyt vain näkee joka puolella, että lyhyet naiset viehättävät enemmän. Ovat heti tanssilattialla miesten ympäröimiä jne.
Ainoa syy miksi pitkistä naisista tykätään on se, että he ovat useammin myös siroja. Lyhyt näyttää helposti liian paksulta jos ei ole oikeasti siro rakenteeltaan. Jos kuitenkin lyhyys ja sirous yhdistyy samassa naisessa, niin tämä voittaa muut naistyypit aivan ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ihan mielenkiintoinen juttu aiheesta:
https://www.buzzfeed.com/carolinekee/my-height-is-not-an-icebreaker?utm…
(Sivun lukijoille mittataulukko: 1 feet = 30.5 cm, 1 inch = 2.54 cm => 5'5 = 165 cm)
Oman kokemuksen mukaan, monilla naisilla netti/sometreffimaailmassa lukee tai on toivomus, että mies olisi pidempi. Jos ette naiset usko niin katsokaa kanssasisarienne profiileja. Mutta, ryhmä kenelle tämä on suurin ongelma => lyhyet miehet ja varsinkin ne, jotka uskovat sen olevan syy sinkkuudelleen. Tietysti, jos haluaa uskotella itselleen asian olevan niin en sitä estä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi asiasta pitää itkeä, sehän on sen naisen tappio, ei kenenkään muun. Paljon on niitä naisia, jotka seurustelevat 17x senttisten tai lyhyempien miesten kanssa, joten get over it.
En sitä sano, etten olisi kiitollinen pituudestani (1.83 m) se on ihan kiva mitta joo, mutta eipä tuo ole yhtään auttanut mua pariutumaan. Sinkkuna ollaan ja pysytään erittäin vahvasti. Mulle naisen pituudella ei ole väliä, ehkä enemmän viehätyn lyhyistä, mut pääkoppa tärkein eikä pituus ole koskaan ollut asia jota katson ensimmäiseksi.
t. mies
Tietysti pituutesi on auttanut, kuinka tyhmä oikein olet? Ettei se ole saattanut sinua maaliin asti on sitten eri asia. Lyhyenä sinulla olisi vielä lisää esteitä kuin mitä sinulla nyt on.
Mitä helvetin uskottelemista siinä muka on, kun kyseiset naiset kerran suoraan ilmoittavat asian olevan juuri siitä kiinni. Se on silloin faktaa.
Koska korkokengät ovat tyylivalinta. Eivät pitkät(-kään) naiset pukeudu sen takia, että he pyrkisivät sopimaan jonkun kaltaisesi ihan tuntemattoman miehen henkilökohtaiseen naisihanteeseen.
Tuntemistani naispuolisista ystävistä eniten vientiä baareissa oli nuoruudessamme eniten nimenomaan kaikkein pisimmillä tytöillä, ja kyllä heitä yrittivät pokailla kaikenpituiset miehet (toki myös ne limaisimmat tapauksetkin sitten). Luulen, että tässä keskustelussa korostuu se, että ns. "paperilla" pitkät naiset ja lyhyet miehet kuulostavat joidenkin ihmisten mielestä epäviehättäviltä, mutta livenä on senttejä enemmän merkitystä sillä, millainen persoona, karisma, huumorintaju, älykkyys, käytöstavat yms henkilöllä on.