Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui treffit, koska olen liian pitkä

Vierailija
14.08.2016 |

Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.

Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan aiemmin huomannut, että miehet olisi noin pinnallisia, ns. oikeassa elämässäkin on ollut ihan hyvin kysyntää, mutta nyt kun en enää käy oikein missään muualla kuin töissä ja harrastuksissa, on ollut pakko yrittää jotain muuta kautta. Tinderissä ei vaan millään onnistu eli ilmeisesti ulkonäköni on jotenkin poikkeuksellisen kamala.

Kyse on ainoastaan tinderistä. Toki sen sanon että naiset saa 2-3 kertaa enemmän matchejä.

Keskimääräinen ok näköinen jopa hyväkroppainen mies saa ehkä 1/100 matchistä tinderissä. Kuvien pitää olla äärimmäisen mielenkiintoisia.

Tinder ei kerro todellisesta markkina-arvosta mitään.

Joo, jotain tollaista 1/100 luokkaa on itselläkin onnistumisprosentti tinderissä 30v miehenä.

Eilen resetoin tilini ja tykkäsin sadasta, sain seuraavien tuntien sisällä 3 mätsiä, seuraavat sata tykkäystä ja sain 2 mätsiä. Aina hiipuu mätsien saanti myöhemmin eli seuraavat sata tykkäystä voi olla että en saa enää yhtään mätsiä.

Mites muuten, vastaatko kaikille matcheille tai edes niille, jotka laittaa sulle viestin? Mulle käy usein niin, että laitan viestin ja heti saman tien MIES poistaa matchin.  Oliko siis itsetarkoituksena oman markkina-arvon testaaminen? Ihme ruikutusta

Vastaisin kyllä jos naiset joskus laittaisivat viestin, naiset ei koskaan laita ensimmäistä viestiä. Ja jos minä laitan ensimmäisen viestin niin usein nainen ei vastaa siihenkään. Joskus nainen vastaa pariin ensimmäiseen viestiin ja kun kysyn tapaamisesta niin nainen muuttuu mykäksi.

Olen kuukausien ajan yrittänyt saada edes yhdet treffit aikaiseksi mutta naisia ei saa treffeille.

Vierailija
82/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä tajunnut lyhyiden miesten olevan (miesten mielestä) pohjasakkaa, ellen olisi törmännyt tähän nettiulinaan. Omakin mies on melko lyhyt. Minua pidempi kyllä, ja mielestäni ihan täydellisen kokoinen kaikin puolin. Olen treffaillut itseäni lyhyempiä ja reilusti pidempiäkin. Miehillä nyt vain on pakkomielteitä pituusasioista :(

Ei vaan naisilla. Nykyajan nuorilla naisilla etenkin, ja sama asenne on valitettavasti tarttunut jonkun verran vartuneempiinkin, minun ikäisiin. Ei tilanne ollut mitenkään tälläinen nuoruudessani, enkä välttämättä vieläkään tietäisi miten paha tilanne on ellen olisi tutustunut nettideittailuun. Sekä siihen perustuviin tilastoihin. Olisin luullut että syy on joku muu.

M38, 173cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä varten pitää olla kaunis, nuori ja vissiin muutenkin täydellinen. Pullukoiden, liian pitkien, vanhojen (eli yli 28v), rumien ja tavismuijien on ihan turha vaivautua! Tällästä tää nykyään on.

Tällä palstalla puhutellaan yli kolmikymppisiä miehiä papoiksi jotka eivät kelpaa mihinkään. Yli kolmikymppisen miehen katsekin on aina "limainen".

No voisko johtua siitä, että vanhemmilla miehillä on jokin omituinen kuvitelma siitä, että ovat muka jotenkin biologisesti paremmassa asemassa naisiin nähden? Että ihan ihan jokainen mies saa heivata vanhenevan vaimonsa ja ansaitsee tilalle lapsenlapsensa, tai vähintään tyttärensä ikäisen naisen. Samalla miehet yleisesti väheksyvät naisten seksuaalisuutta, sitä että naiset eivät muka myös arvosta miehessä nuoruutta ja komeutta. Vuosista toiseen jaamitte samaa mantraa "mies vanhenee kuin viini". Kuule ihan samalla tavalla happanette maidon tavalla kuin naisetkin. Useimmat naiset haluaa itselleen itsensä ikäisen miehen, ja silloin papparaisten jatkuvat lähestymisyritykset on pidemmän päälle aika hemmetin turhauttavaa!

Mikä siinä on, että naisilla on kauhea tarve alentua samalle tasolle kuin missä osa miehistä on? Jos monien miesten mielestä naisissa tärkeintä on vain nuoruus ja kauneus, niin ei se kyllä mitenkään positiivista ole. Päinvastoin, enpä haluaisi sellaisen pinnallisen ihmisen kanssa olla tekemisissä. Miksi sinä haluat julistaa olevasi samanlainen? Yhtä kehittymätön kuin huonoin osa miehistä?

Huoh. Jos te haluatte naisten ja miesten iästä, vanhenemisesta ja ikäeroista keskustella, niin menkää johonkin toiseen ketjuun keskutelemaan. Sen aiheisia ketjuja löytyy täältä jo ennestäänkin vaikka kuinka paljon. Tämän ketjun aihe oli alunperinkin jo ihan muu.

Vierailija
84/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee vaikutelma noista kun naiset ja miehet molemmat valittaa että tinderissä ei vastata viesteihin tai poistetaan mätseistä että kumpikin sukupuoli tavoittelee vain itseään parempitasoisempia, laittaa vain parempitasoisemmmille viestin.

Eihän tuota voi muutenkaan selittää että viesteihin ei saada vastauksia?

Jos kummallakin on vaikka 10 mätsiä niin molemmat sukupuolet laittaa viestin vain parille parhaimmalle?

Vierailija
85/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.

Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Käsittääkseni tuollainen on ihan tavallista. Ehkä mies ajatteli, että pituutta pidetään yleisesti hyvänä juttuna, joten et loukkaannu jos hän sanoo sinun olevan liian pitkä.

Minun itsetuntoni kyllä kestää pitkät naiset, mutta en yksinkertaisesti kiinnostu heistä. Tykkään, että nainen pieni ja söpö. Tämä auttamatta kärsii jos nainen on minua pidempi tai saman pituinen kuin minä. Minulla on kaverina yksi pitkä nainen, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Itseasiassa se on vain hyvä juttu, koska hänen pituutensa aiheuttaa sen etten kiinnostu hänestä ja hän pysyy puhtaana kaverina. Kyseinen nainen on myös kiinnostunut pidemmistä miehistä.

Vierailija
86/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin itsetunto niin romahtanut nettideittailun takia, että parempi olla kokonaan ilman. Minua, normaalipainoista naista on sanottu lihavaksi, olen ollut liian pitkä, kengännumeroni on ollut liian suuri (39) yms... ihan loputtomiin pelkkää haukkumista ja moittimista. Myös ammattiani on vähätelty ja minua on kutsuttu "tusinamaisteriksi". En vaan enää kestä näitä tindereitä ja muita. Olen itse aika kiltti ja herkkäkin enkä varmastikaan sovi näin raadolliseen maailmaan.

Vierailija
87/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyisin laittanut pituuteni (177) Tinder-profiiliini näkyviin, sillä ennen naiset kysyivät sitä. Monta kertaa kuulin "ootko sä oikeasti noin hukkapätkä?" "Sori, en tapaile hukkapätkämiehiä". Hukkapätkä oli se sana, jonka kuulin useamman kerran. Noh, nyt tulee matcheja reilusti vähemmän kun on tuo pituus näkyvissä, mutta ei tule sitä kiusallista tilannetta kun joutuu sen pituutensa kertomaan ja odottamaan naisen negatiivista reaktiota.

Valehtele pituudeksesi 180cm. Tuo on monelle naiselle se maaginen raja, jolloin mies ei ole liian lyhyt. Nykyisellä merkinnälläsi monet naiset, jotka saattaisivat kiinnostua sinusta livenä saattavat hylätä sinut, koska eivät oikeasti tiedä minkä pituinen se 177cm on, eikä se kuulosta hyvältä. Livenä tavatessa nainen ei mitenkään huomaa tuota muutaman sentin heittoa, joten vahinkoa ei tapahdu.

Vierailija
88/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei metrimake kestänytkään et nainen on pidempi. Snif..no ei eipä ollut menetys. Next!

Eipä naiset kestä sitä jos mies tienaa vähemmän kuin nainen tai sitä jos mies on lyhyempi kuin nainen. 100% varmuudella ei ota sellaista miestä

Jaa, miten mulla sktten onkin sekä itseäni lyhyempi että pienituloisempi mies.

Vierailija
89/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyisin laittanut pituuteni (177) Tinder-profiiliini näkyviin, sillä ennen naiset kysyivät sitä. Monta kertaa kuulin "ootko sä oikeasti noin hukkapätkä?" "Sori, en tapaile hukkapätkämiehiä". Hukkapätkä oli se sana, jonka kuulin useamman kerran. Noh, nyt tulee matcheja reilusti vähemmän kun on tuo pituus näkyvissä, mutta ei tule sitä kiusallista tilannetta kun joutuu sen pituutensa kertomaan ja odottamaan naisen negatiivista reaktiota.

Valehtele pituudeksesi 180cm. Tuo on monelle naiselle se maaginen raja, jolloin mies ei ole liian lyhyt. Nykyisellä merkinnälläsi monet naiset, jotka saattaisivat kiinnostua sinusta livenä saattavat hylätä sinut, koska eivät oikeasti tiedä minkä pituinen se 177cm on, eikä se kuulosta hyvältä. Livenä tavatessa nainen ei mitenkään huomaa tuota muutaman sentin heittoa, joten vahinkoa ei tapahdu.

Minkälaisia naisia sä sieltä oikein klikkailet? Eihän 177 cm ole lyhyt! Sehän on suomalaisen miehen keskimitta.

Vierailija
90/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset löytävät kyllä pitkän miehen itselleen.

Selällään ne ovat kaikki yhtä pitkiä.

ja mahallaan

Vierailija
91/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Minkälaisia naisia sä sieltä oikein klikkailet? Eihän 177 cm ole lyhyt! Sehän on suomalaisen miehen keskimitta.

Meni väärin äsken, tässä oikea lainaus.

Vierailija
92/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 180 cm nainen ja huomannut, että todella monet miehet valehtelevatkin pituutensa. Jopa aviopuolisolleen. Se 160-senttinen rouva ei pysty arvioimaan itseään muutenkin niin paljon pidemmän miehen pituutta. Jotenkin säälittävää, molemmilta osapuolilta.

Vierailija
93/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en näköjään osaa lainata ollenkaan. :D

Vierailija
94/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen valehtelee pituuttaan?

Jos naiselle tai miehelle on kumppanin etsinnässä joku minimipituus rajoitus saa kyseiset yksilöt jäädäkkin kaupanhyllylle -30% leimaa odottelemaan.

Luulisi riittävän naiselle että mies on edes sentin pidempi. Jos pituus ratkaisee.

Vierailija
95/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten keskipituus on jo yli 180cm ja nuorten miesten keskipituus on vieläkin korkeampi. 177cm on monen nuoren naisen mittapuulla lyhyt jos sitä pelkkänä lukuna tarkastellaan.

Vierailija
96/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 180 cm nainen ja huomannut, että todella monet miehet valehtelevatkin pituutensa. Jopa aviopuolisolleen. Se 160-senttinen rouva ei pysty arvioimaan itseään muutenkin niin paljon pidemmän miehen pituutta. Jotenkin säälittävää, molemmilta osapuolilta.

En valehtelisi pituuttani livenä, mutta tällaisessa palvelussa niin voisin hyvinkin tehdä, jotta en joudu kyseisen ilmiön kohteeksi, jossa naiset arvioivat luvun perusteella minut lyhyemmäksi kuin oikeasti olen. Jos se tavatessa jää oikeasti niistä muutamista senteistä kiinni, niin sitten jääköön. Pituutta on 176cm ja ajattelin laittaa profiiliin pituudeksi 180cm. Jos jotain juttua tulee myöhemmin, niin voin sanoa sen olevan arvio.

Vierailija
97/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen itse vain 157cm hobitti niin ei ole ongelmaa löytää sen vuoksi miehiä. Tällä hetkellä tapailen 182cm pitkää miestä ja selvästi tykkää että oon reilusti pienempi.

Vierailija
98/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Kuka täysjärkinen valehtelee pituuttaan?

Jos naiselle tai miehelle on kumppanin etsinnässä joku minimipituus rajoitus saa kyseiset yksilöt jäädäkkin kaupanhyllylle -30% leimaa odottelemaan.

Luulisi riittävän naiselle että mies on edes sentin pidempi. Jos pituus ratkaisee.

Kyllähän tuossa voi käyttää pelisilmää ja kysyä naisen pituutta. Jos tämä on samoissa pituuksissa kuin itse on, niin voi sanoa sitten sen oikean pituuden ennen tapaamista. Jos nainen on itse 10cm minua lyhyempi, niin 4cm valehtelusta aiheutuva heitto ei ole mitään järkeen perustuvaa.

Vierailija
99/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan sydämen noin 90% naisista. Jätän pois vain reilusti tatuoidut, naama rautaa täynnä olevat tai muut kaljapullojen kanssa kuvissa heiluvat.

Vierailija
100/149 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista vetoa ei voi valita. Turha siitä on täällä itkeä. Jos ulkonäkö ei kelpaa, niin turha sitä on edes tavata. Ei sillä tavalla kullia saa pystyyn, oli sitä sitten liian pitkä tai liian läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä