Mies perui treffit, koska olen liian pitkä
Alettiin viime viikolla jutella tinderissä, hyvin synkkasi ja molemmat halusivat tavata, mutta mutta... mies sattui eilen kysymään, miten pitkä olen ja kun kerroin, hän sanoi että on itse lyhyempi. Sitten alkoi todistelu siitä, miten itsetunto kyllä kestää itseä pidemmän naisen tapaamisen, mutta tänä aamuna mies perui treffit. No, lisäsin tinderprofiiliini pituuteni, niin ei sitten jatkossa kenenkään tarvitse järkyttyä.
Tuntuu, että miehet on todella pinnallisia, kysytään rasvaprosenttia ja pituutta eikä millään muulla kuin ulkonäöllä ole mitään merkitystä.
Kommentit (149)
Itse toivoisin että jokaisella naisella lukisi profiilissaan mahdollisimman paljon asioita.
Esim sijainti, koska tinderin kilometrietäisyys on todella usein väärässä.
Pituus, painokin olisi kiva.
Harrastukset, mielenkiinnon kohteet. Ja se mitä on etsimässä tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä varten pitää olla kaunis, nuori ja vissiin muutenkin täydellinen. Pullukoiden, liian pitkien, vanhojen (eli yli 28v), rumien ja tavismuijien on ihan turha vaivautua! Tällästä tää nykyään on.
Tällä palstalla puhutellaan yli kolmikymppisiä miehiä papoiksi jotka eivät kelpaa mihinkään. Yli kolmikymppisen miehen katsekin on aina "limainen".
No voisko johtua siitä, että vanhemmilla miehillä on jokin omituinen kuvitelma siitä, että ovat muka jotenkin biologisesti paremmassa asemassa naisiin nähden? Että ihan ihan jokainen mies saa heivata vanhenevan vaimonsa ja ansaitsee tilalle lapsenlapsensa, tai vähintään tyttärensä ikäisen naisen. Samalla miehet yleisesti väheksyvät naisten seksuaalisuutta, sitä että naiset eivät muka myös arvosta miehessä nuoruutta ja komeutta. Vuosista toiseen jaamitte samaa mantraa "mies vanhenee kuin viini". Kuule ihan samalla tavalla happanette maidon tavalla kuin naisetkin. Useimmat naiset haluaa itselleen itsensä ikäisen miehen, ja silloin papparaisten jatkuvat lähestymisyritykset on pidemmän päälle aika hemmetin turhauttavaa!
Mikä siinä on, että naisilla on kauhea tarve alentua samalle tasolle kuin missä osa miehistä on? Jos monien miesten mielestä naisissa tärkeintä on vain nuoruus ja kauneus, niin ei se kyllä mitenkään positiivista ole. Päinvastoin, enpä haluaisi sellaisen pinnallisen ihmisen kanssa olla tekemisissä. Miksi sinä haluat julistaa olevasi samanlainen? Yhtä kehittymätön kuin huonoin osa miehistä?
Kuule minusta on ihan perusteltua pariutua itsensä ikäisten ihmisten kanssa. Jos sinä et sitä ymmärrä, niin sitten et ymmärrä.
Aivan järkyttävää diibadaabaa tämä maidon happanemisesta höpisevän naisen avautuminen. Onko kyseessä joku 18-v prinsessa? Näinkö nuoriso nykyään ajattelee? t. N30
Mitä se paino siellä Tinderissä kertoo? Eikö hyvä kokovartalokuva kerro enemmän? Mulla on esimerkiksi aika lihaksikas, hoikka vartalo ja painan ihan helvetisti verrattuna johonkin yhtä hoikkaan kanssasisareen, joka ei urheile.
Naiset voisivat myös ilmoittaa rasvaprosenttinsa ja kengän koon, koska niitä on vaikea kuvasta päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se paino siellä Tinderissä kertoo? Eikö hyvä kokovartalokuva kerro enemmän? Mulla on esimerkiksi aika lihaksikas, hoikka vartalo ja painan ihan helvetisti verrattuna johonkin yhtä hoikkaan kanssasisareen, joka ei urheile.
Kokokroppakuva on todella hyvä olla ja tietty kertoo enemmän kun paino.
Jos naisella on pelkkiä naamakuvia niin itsellä herää aina epäilys että hän on lihava.
En minäkään haluaisi itseäni lyhyempää miestä. Koen itseni epänaiselliseksi ja epäviehättäväksi lyhyiden miesten seurassa. Kai olen sitten pinnallinen ääliö, mutta kai pituus siinä missä muutkin ulkonäköseikat saa merkitä, kyllä minusta puolison pitää olla omissa silmissä viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä olet Ap?
178 cm. Enkä kommentoinut enkä olisi kysynyt koko pituusasiaa alkunperinkään, mutta kun mies kysyi, vastasin. Ei mua tällaiset triviaalit asiat yleensä kiinnosta ja mies vaikutti kiinnostavalta ja mukavalta. Ärsyttää ja tuli oikeasti paha mieli.
Mulle kyllä kelpaisi, etkä ole edes erityisen pitkä.
T.M181cm
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset löytävät kyllä pitkän miehen itselleen.
Selällään ne ovat kaikki yhtä pitkiä.
Ohoh, onpas ihme juttu ja kurjaa tuollainen.
Itselläni ei ole tullut pituuden (olen 176cm/55kg) vuoksi ikinä ongelmia miesten kanssa, ei edes Tinderissä.
Toisaalta minulla on siellä kokovartalokuvia joista näkee, että olen pitkä ja hoikka (pituuteni huomaa yksilökuvistakin jostain syystä ja näytän jopa pidemmältä kuin edes oikeasti olen, ehkä pitkien jalkojeni vuoksi), eli kukaan joka ei pitkistä tykkää, tuskin painaa sitä sydäntä.
Suomessa kyllä pituudella tuntuu olevan suuri merkitys niin naisille kuin miehillekin, mitä nyt olen ihmisten juttuja kuunnellut.
Jopa 150-160cm naiset haikailee 190cm miehiä ja ne kaksmetrisetkin tykkää lyhyistä.
Ehkä tuolla porukalla muuten onkin jokin biologinen kompensaatio, alitajuisesti etsivät erilaisia geenejä jälkeläisilleen.
Väliin jää sitten suurinosa, eli suunnilleen keskimittaiset naiset ja miehet, joille pituudella ei ole niin paljoa merkitystä.
Machokulttuureissa miehet arvostavat pitkää naista ja olen arvokasta tavaraa siellä, mutta ei mulla Suomessakaan ole ollut ongelmia.
Olen ollut useamman itseäni hieman lyhyemmän tai samanpituinen miehen kanssa, tosin nekin olleet etnisesti muualta kuin Suomesta (Venäjä, Israel, Italia).
Tuo siis pistää hieman epäilemään joidenkin pituusnirsoilun selittelyä biologialla, kun se "biologia" tuntuu rajoittuvan lähinnä huonoitsetuntoisiin suomalaisiin.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset löytävät kyllä pitkän miehen itselleen.
Selällään ne ovat kaikki yhtä pitkiä.
Ja seksi on mukavinta suht. samanpituisen ihmisen kanssa, mielummin hieman lyhyemmän kuin tosi pitkän miehen kanssa.
N176cm
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi itseäni lyhyempää miestä. Koen itseni epänaiselliseksi ja epäviehättäväksi lyhyiden miesten seurassa. Kai olen sitten pinnallinen ääliö, mutta kai pituus siinä missä muutkin ulkonäköseikat saa merkitä, kyllä minusta puolison pitää olla omissa silmissä viehättävä.
99% netti-ilmoituksien naisista on tätä mieltä. Se nyt vaan on fakta, mitä tämän palstan naisten yksittäistapaukset eivät kumoa. Pituuseroa pitää yleenä olla miehen eduksi sellaiset 20 senttiä.
Mä tykkäisin suunnilleen samanmittaisesta miehestä kuin mitä itse olen eli noin 176-180, mutta olen seurustellut yleensä pidempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole tullut pituuden (olen 176cm/55kg) vuoksi ikinä ongelmia miesten kanssa, ei edes Tinderissä.
Toisaalta minulla on siellä kokovartalokuvia joista näkee, että olen pitkä ja hoikka (pituuteni huomaa yksilökuvistakin jostain syystä ja näytän jopa pidemmältä kuin edes oikeasti olen, ehkä pitkien jalkojeni vuoksi), eli kukaan joka ei pitkistä tykkää, tuskin painaa sitä sydäntä.Suomessa kyllä pituudella tuntuu olevan suuri merkitys niin naisille kuin miehillekin, mitä nyt olen ihmisten juttuja kuunnellut.
Jopa 150-160cm naiset haikailee 190cm miehiä ja ne kaksmetrisetkin tykkää lyhyistä.
Ehkä tuolla porukalla muuten onkin jokin biologinen kompensaatio, alitajuisesti etsivät erilaisia geenejä jälkeläisilleen.
Väliin jää sitten suurinosa, eli suunnilleen keskimittaiset naiset ja miehet, joille pituudella ei ole niin paljoa merkitystä.Machokulttuureissa miehet arvostavat pitkää naista ja olen arvokasta tavaraa siellä, mutta ei mulla Suomessakaan ole ollut ongelmia.
Olen ollut useamman itseäni hieman lyhyemmän tai samanpituinen miehen kanssa, tosin nekin olleet etnisesti muualta kuin Suomesta (Venäjä, Israel, Italia).
Tuo siis pistää hieman epäilemään joidenkin pituusnirsoilun selittelyä biologialla, kun se "biologia" tuntuu rajoittuvan lähinnä huonoitsetuntoisiin suomalaisiin.;)Miten olet ehtinytkin jaella tavaraasi noin paljon? Vai oletko ammattilainen?
Hahhah, ilmeisesti jollakin meni tekstini tunteisiin ja nyt yrittää kovasti muka loukata onnistumatta siinä.;)
Harmi, jos et itse saa laadukasta seuraa, ehkä sinullakin vielä joskus lykästää!
N176/55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aiemmin huomannut, että miehet olisi noin pinnallisia, ns. oikeassa elämässäkin on ollut ihan hyvin kysyntää, mutta nyt kun en enää käy oikein missään muualla kuin töissä ja harrastuksissa, on ollut pakko yrittää jotain muuta kautta. Tinderissä ei vaan millään onnistu eli ilmeisesti ulkonäköni on jotenkin poikkeuksellisen kamala.
Kyse on ainoastaan tinderistä. Toki sen sanon että naiset saa 2-3 kertaa enemmän matchejä.
Keskimääräinen ok näköinen jopa hyväkroppainen mies saa ehkä 1/100 matchistä tinderissä. Kuvien pitää olla äärimmäisen mielenkiintoisia.Tinder ei kerro todellisesta markkina-arvosta mitään.
Joo, jotain tollaista 1/100 luokkaa on itselläkin onnistumisprosentti tinderissä 30v miehenä.
Eilen resetoin tilini ja tykkäsin sadasta, sain seuraavien tuntien sisällä 3 mätsiä, seuraavat sata tykkäystä ja sain 2 mätsiä. Aina hiipuu mätsien saanti myöhemmin eli seuraavat sata tykkäystä voi olla että en saa enää yhtään mätsiä.
Mites muuten, vastaatko kaikille matcheille tai edes niille, jotka laittaa sulle viestin? Mulle käy usein niin, että laitan viestin ja heti saman tien MIES poistaa matchin. Oliko siis itsetarkoituksena oman markkina-arvon testaaminen? Ihme ruikutusta
Lukekaapa arvon naiset, naisten treffiprofiileja. Aika monessa on maininta pituudesta tyyliin "olethan minua pidempi". Turhaa jeesustelua taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta minulla on siellä kokovartalokuvia joista näkee, että olen pitkä ja hoikka (pituuteni huomaa yksilökuvistakin jostain syystä ja näytän jopa pidemmältä kuin edes oikeasti olen, ehkä pitkien jalkojeni vuoksi), eli kukaan joka ei pitkistä tykkää, tuskin painaa sitä sydäntä.Suomessa kyllä pituudella tuntuu olevan suuri merkitys niin naisille kuin miehillekin, mitä nyt olen ihmisten juttuja kuunnellut.
Väliin jää sitten suurinosa, eli suunnilleen keskimittaiset naiset ja miehet, joille pituudella ei ole niin paljoa merkitystä.Machokulttuureissa miehet arvostavat pitkää naista ja olen arvokasta tavaraa siellä, mutta ei mulla Suomessakaan ole ollut ongelmia.
Tuo siis pistää hieman epäilemään joidenkin pituusnirsoilun selittelyä biologialla, kun se "biologia" tuntuu rajoittuvan lähinnä huonoitsetuntoisiin suomalaisiin.;)Miten olet ehtinytkin jaella tavaraasi noin paljon? Vai oletko ammattilainen?
Hahhah, ilmeisesti jollakin meni tekstini tunteisiin ja nyt yrittää kovasti muka loukata onnistumatta siinä.;)
Harmi, jos et itse saa laadukasta seuraa, ehkä sinullakin vielä joskus lykästää!
N176/55
Ihan tosissani kysyin, että mistä moinen aktiivisuus? Hurjaa kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N176/55
Ihan tosissani kysyin, että mistä moinen aktiivisuus? Hurjaa kyytiä.
Ai, siis kolme miestä on ihan oikeasti jonkun mielestä hurjaa kyytiä?
Salli mun nauraa.;)
N176/55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aiemmin huomannut, että miehet olisi noin pinnallisia, ns. oikeassa elämässäkin on ollut ihan hyvin kysyntää, mutta nyt kun en enää käy oikein missään muualla kuin töissä ja harrastuksissa, on ollut pakko yrittää jotain muuta kautta. Tinderissä ei vaan millään onnistu eli ilmeisesti ulkonäköni on jotenkin poikkeuksellisen kamala.
Kyse on ainoastaan tinderistä. Toki sen sanon että naiset saa 2-3 kertaa enemmän matchejä.
Keskimääräinen ok näköinen jopa hyväkroppainen mies saa ehkä 1/100 matchistä tinderissä. Kuvien pitää olla äärimmäisen mielenkiintoisia.Tinder ei kerro todellisesta markkina-arvosta mitään.
Joo, jotain tollaista 1/100 luokkaa on itselläkin onnistumisprosentti tinderissä 30v miehenä.
Eilen resetoin tilini ja tykkäsin sadasta, sain seuraavien tuntien sisällä 3 mätsiä, seuraavat sata tykkäystä ja sain 2 mätsiä. Aina hiipuu mätsien saanti myöhemmin eli seuraavat sata tykkäystä voi olla että en saa enää yhtään mätsiä.
Samanlaisia kokemuksia mullakin. Jos tykkään vain niistä potentiaalisista saattaa käydä niin etten saa yhtää matchia. Jos tykkään kaikista saan sen 3-10 mathcia. 10 matchista 7 on sellaista, joista en ole kiinnostunut (saa haukkua, mutta haluan normaalipainoisen kumppanin). 2 ihan ok tapausta ja 1 yli oman "tasoni" tai nainen, jonka en uskonut minusta tykkäävän. Olen tykännyt ehkä 300 naisesta yhteensä ja saanut 20 matchia. 0 treffit, parisuhde mun kohdalla erittäin epätodennäköistä. En kuitenkaan luovuta.
Itse olen nykyisin laittanut pituuteni (177) Tinder-profiiliini näkyviin, sillä ennen naiset kysyivät sitä. Monta kertaa kuulin "ootko sä oikeasti noin hukkapätkä?" "Sori, en tapaile hukkapätkämiehiä". Hukkapätkä oli se sana, jonka kuulin useamman kerran. Noh, nyt tulee matcheja reilusti vähemmän kun on tuo pituus näkyvissä, mutta ei tule sitä kiusallista tilannetta kun joutuu sen pituutensa kertomaan ja odottamaan naisen negatiivista reaktiota.
No mä nyt lisäsin pituuteni siihen profiiliin, ettei tule sitten yllätyksenä. Masentava maailma. Miten kenenkään itsetunto kestää loputtomiin tällaista? ap