Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väaynyt äiti jaksaa tubettaa

Vierailija
06.06.2026 |

Siinä ajassa tekisi niitä kotitöitään ja olisi lasten kanssa. Tosi väsynyt ei freesinä tubeta.

Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi hoitaa koti? Miksi ei lapset isälle?

Vielä sekin juttu, rääpiä perheensä ja lastensa asiat tubessa .

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kyse mama ja muruset?

Vierailija
2/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pyytämättä tullut pari päivitystä. En seuraa.

Toinen joku nainen jonka lapset isällä ja käy siitä sotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin pimee tää mama. 

Mulle niitä näkyy myös näitä tän videoita. Kokoajan se valittaa ja uhriutuu ja tosiaan kaikki lasten asiatkin kertoo koko maailmalle. 

Hänen identiteettinsä, ja sitä myöten lasten identiteetti on vielä tosi helposti selvitettävissä, etenkin kun asun samassa kaupungissa.

Hänestä tulee olo, että keksimällä keksii vaikeuksia. Ei hän kovin masentuneelta vaikuta vaan huomiohakuiselta. 

Ehkä myös lähti ja nyt pitää koittaa saada se takaisin kun katso kuinka huonosti mulla menee!

Vierailija
4/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin pimee tää mama. 

Mulle niitä näkyy myös näitä tän videoita. Kokoajan se valittaa ja uhriutuu ja tosiaan kaikki lasten asiatkin kertoo koko maailmalle. 

Hänen identiteettinsä, ja sitä myöten lasten identiteetti on vielä tosi helposti selvitettävissä, etenkin kun asun samassa kaupungissa.

Hänestä tulee olo, että keksimällä keksii vaikeuksia. Ei hän kovin masentuneelta vaikuta vaan huomiohakuiselta. 

Ehkä myös lähti ja nyt pitää koittaa saada se takaisin kun katso kuinka huonosti mulla menee!

Joo vastenmielinen kuva jää hänestä. Kaksi kertaa kertonut instastooreissa ettei anna lapsia isilleen, koska menettäisi lapsilisät ja elatustuet. Velkaa hänellä on n 30 000 euroa. 

Vierailija
5/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hän ei viitsisi itse tehdä. Nyt perhetyökin otettiin pois. Hän vain jauhaa monotonisella äänellä ja kuvaa itseään ja huokailee. 

Säälittää lapset ja tän ex-ukko. 

Vierailija
6/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään hän ei viitsisi itse tehdä. Nyt perhetyökin otettiin pois. Hän vain jauhaa monotonisella äänellä ja kuvaa itseään ja huokailee. 

Säälittää lapset ja tän ex-ukko. 

Sillähän on kaksi ex ukkoa. Viisi lasta on ekalle ukolle ja nämä nuoremmat kaksoset on tokalle ukolle. 

Vierailija
7/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hänen taustastaan siis tiedä. Face lähettää niin kummia juttuja nykyisin.

Peiliin katsoisin tuona naisena.  Onko koskaan tehnyt töitä?  Sääli lapsia.

Vierailija
8/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä eikä kyllä  kuulostakaan väsyneeltä.  Ihmisillä tuntuu jotenkin katoavan nykyään taju mitä tarkoittaa uupunut, väsynyt, loppuunpalanut. Tunteita sanoitellaan lapsille mutta ne omat tuntemukset aina ylireagoidaan.  Vähän sama kuin 60 kiloinen kauhistelee miten läski hän on taion mahaa, tai 30 vuotiaalla on ikäkriisi, 4000€/kk palkkaa saava on köyhä ym. Tai nämä ADHD diagnoosit, kun on hajamielinen eikä jaksa keskittyä. Vedetään överiksi ja tehdään kärpäsestä härkänen, kun elämä on muuten niin tasaisen tylsää. Draamailua siis, huomion hakua. Voi kun nämä ihmiset oikeasti näkisivät niitä jotka ovat uupuneita, lihavia, köyhiä jne joille se on oikeasti elämää haittaava ongelma eikä vain pahan mielen aiheuttaja. Mutta saahan tuolla seuraajia, sehän se on tarkoitus. Markkinoinnin metkuja, liioittelu.

Vierailija
9/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin seurustelee jonkun ukon kanssa.  Instassa joskus sanoi niin. Vieläköhän tulee lisää lapsia?

Vierailija
10/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää kai tuon kuntoutustuen kautta ketkutella eläkkeelle. Onko mitään ammattia?

Yks somettaja kehui 15 vuoden työuralla ammatissaan. Hänellä viisi lasta sinä aikana syntynyt  ja ollut kotihoidontuellakin kotona.  Ei varmaan oo monta oikeaa työkokemusvuotta kertynyt.

Vierailija
11/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kai tuon kuntoutustuen kautta ketkutella eläkkeelle. Onko mitään ammattia?

Yks somettaja kehui 15 vuoden työuralla ammatissaan. Hänellä viisi lasta sinä aikana syntynyt  ja ollut kotihoidontuellakin kotona.  Ei varmaan oo monta oikeaa työkokemusvuotta kertynyt.

On se lähihoitaja. 

Vierailija
12/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin seurustelee jonkun ukon kanssa.  Instassa joskus sanoi niin. Vieläköhän tulee lisää lapsia?

Näillehän tulee solkenaan. Tuttu perhesosiaali pomo just päivitteli kun yks saadaan äiskältä  sijoitettua tulee hän kertomaan nyt tavanneensa sen oikean ja maha jo pönköllään

Vierailija
13/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki väsyneet ja tuilla eläjät löytävätkin ihan jonossa miehiä? Tytär on koulutettu, hyvätuloinen pikkuvarakas sinkku eikä ees ruma mutta ei vaan löydä miestä.

Vierailija
14/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus tai masennus ei välttämättä paista ulospäin. Joillakin taudinkulku on sellainen, ettei pääse lopulta enää sängystä ylös, joillakin se on jotain ihan muuta. Minulla se pääoire oli työkyvyttömäksi tekevät muistiongelmat ja näköhäiriöt - aloin olemaan vaaraksi muille, kun työnkuva on sellainen että pitäisi olla skarppi. Kotiin jäätyäni suursiivosin, kävin salilla, tapasin kavereita, piirsin, kirjoitin, tein jättipalapeliä ja istuin terassilla. En minä näyttänyt ulospäin uupuneelta.

Vierailija
15/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki väsyneet ja tuilla eläjät löytävätkin ihan jonossa miehiä? Tytär on koulutettu, hyvätuloinen pikkuvarakas sinkku eikä ees ruma mutta ei vaan löydä miestä.

Hänellä on varmaan kovat kriteerit miehelle. Tämän maman ex mies on vartija.

Vierailija
16/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uupumus tai masennus ei välttämättä paista ulospäin. Joillakin taudinkulku on sellainen, ettei pääse lopulta enää sängystä ylös, joillakin se on jotain ihan muuta. Minulla se pääoire oli työkyvyttömäksi tekevät muistiongelmat ja näköhäiriöt - aloin olemaan vaaraksi muille, kun työnkuva on sellainen että pitäisi olla skarppi. Kotiin jäätyäni suursiivosin, kävin salilla, tapasin kavereita, piirsin, kirjoitin, tein jättipalapeliä ja istuin terassilla. En minä näyttänyt ulospäin uupuneelta.

Ei ole siitä kyse. Vaan siitä, ettei hän lapsilisien ja elatustukien menetyksien takia anna lapsia terveille isilleen, edes tilapäisesti. 

Vierailija
17/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Olen itse mukava, töissä käyvä, ongelmaton nainen, sellainen iloinen ja positiivinen, hymyilevä ja avoin. Minua todella pidetään mukavana ja ihmiset aidosti yllättyivät kun kuulevat, että olen sinkku. Ja silti miestä ei löydy. Vedän puoleeni niitä ongelmakimppuja, mutta en minä tahdo alkaa ketään kannattelemaan ja pitämään pinnalla. 

Vierailija
18/18 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siitä kyse. Vaan siitä, ettei hän lapsilisien ja elatustukien menetyksien takia anna lapsia terveille isilleen, edes tilapäisesti. 

Hän todellakin ennemmin antoi lapset väliaikaisesti sijoitettavaksi, kuin isilleen. 

Tietysti hän pitää lapsista kiinni kynsin hampain, koska niillä hän tienaa! Yhteiskunta maksaa tälle mamalle kaiken; asunnon ja muut, ei tarvi kuin maata ja valittaa. Nythän oli harmitus kun ei saa kotiapua,jos olis lastensuojelunasiakkuus, sitä saisi,mutta kun ne otti sen pois ja nyt pitäis itse maksaa se. Nyyh. 

Millainen mies tätä mamaa katselee, ja miten mama jaksaa seurustella, muttei huolehtia lapsista tai kodista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä