Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenaavatko naiset kuntosalilla ulkonäön ja huomionhaun takia?

Vierailija
14.08.2016 |

Aina kuule näitä naisia jotka sanovat "treenaan salila vain itseni ja kuntoni kohentamisen takia". Kuuluuko tuohon itsensä ja kunnon kohentamisen saavuttamiseen se, että pukeudutaan tiukkoihin kamelinkuvio trikoihin ja pyllistellään peilin edessä kun mies treenaa siinä vieressä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan meidän naistensalilla. Kyyläävä mies puuttuu kuviosta.

Naisethan eivät ikinä tuijota miesten etumusta :))

Olen itsekin monen monet kerrat nähnyt kuinka naisen katse käy jalkovälissäni.

Mutta minä en vauhkoonnu siitä.

Naiseen kohdistuva seksuaalissävytteinen kontakti on hyvin arka asia Suomessa. Se selittää tuon eron.

Vierailija
42/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta myönnän, että pidän salilla saamastani huomiosta. Etenkin niiden nuorten miesten katseista. En piittaa vanhempien miesten tiirailusta ja flirttiyrityksistä juuri ollenkaan. Salihan on oiva paikka tutustua miehiin ja päästä treffeille, ainakin itse olen päässyt jo pari kertaa ulos mukavien nuorten miesten kanssa. ;) Mutta painotan, että ensikädessä sinne salille menen huoltamaan kuntoani, kuin minkään muun syyn takia. 

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku, millainen se kamelinkuvio on!

Vierailija
44/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää, neljä jalkaa, häntä, kaksi kyttyrää. Kai sä nyt tiedät miltä kameli näyttää?

Vierailija
45/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää, neljä jalkaa, häntä, kaksi kyttyrää. Kai sä nyt tiedät miltä kameli näyttää?

Joillakin on vain yksi kyttyrä.

Vierailija
46/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön takia.

Sanomattakin selvää, ettei kukaan halua oikeasti näyttää av-mamma valaalta..

Omasta mielestä tärkeää näyttää hyvältä! Käyn tästä syystä myös kampaajalla. Olen pinnallinen, tiedän. Laittakaa vaan alapeukkua. Mutta itselle tulee hyvä fiilis siitä että tiedän näyttäväni hyvältä!

Vierailija
47/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan meidän naistensalilla. Kyyläävä mies puuttuu kuviosta.

Naisethan eivät ikinä tuijota miesten etumusta :))

Olen itsekin monen monet kerrat nähnyt kuinka naisen katse käy jalkovälissäni.

Mutta minä en vauhkoonnu siitä.

Pukeudun trikoisiin salilla, ja kyllä ne naisten katseet osuvat aika usein sinne jalkoväliin. Tuohon on kuitenkin jo niin tottunut, ettei se häiritse. Ja luonnollistahan se on. Jos miehellä on tiukat trikoot, joissa vehje näkyy, niin varmaan naisten katse osuu sinne ihan alitajuisesti. Samalla tavalla miestenkin katseet osuvat vaikkapa tisseihin ja perseeseen.

Vierailija
48/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on kyykätä niin, ettei pyllistä ollenkaan! Näytäppä ap mallia miten se onnistuu? Ja jos sun pälyilevä katseesi osuu perääni, niin onko se huomionhakua..

Vierailija
49/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parikymppinen, hyvä kroppainen ja käytän salilla kireitä housuja, paidan malli vain muuttuu. Käytän tällaisia vaatteita sen takia, että ne eivät lepata tai jää mihinkään kiinni/väliin, ne on mukavat päällä ja nään paremmin, teenkö liikkeet oikein ja että mikä lihas liikkuu. Jos joku haluaa katsoa kun treenaan, niin ihan sama, minua se ei häiritse, mutta sitä varten en ole salille tullut. Tottakai oma itsetunto nousee, kun näyttää omasta mielestään hyvälle ja itsellä ainakin nuo kireemmät treenivaatteet auttaa asiaa. Ikinä en kuitenkaan käyttäisi esimerkiksi pelkkiä urheiluliivejä ja pieniä sortseja salilla, niitäkin näkee.. käytän myös isoja kuulokkeita ja musat täysillä ja naamalla mahdollisimman vittumainen ilme, ettei kukaan vaan tule juttelemaan. Ei salilla kuulu jutella/iskeä ketään, sinne mennään treenaamaan.

Mutta oon mäkin nähnyt, kuinka naiset laittautuu salille, eivät treenaa kunnolla hikeen asti, on uusia kireitä treenivaatteita ja sitä persettä tuodaan esille mahdollisimman paljon. Näitä oikeasti on. Mut jos on mieleltään niin limanen niin pliis, voitteko miehet katsella tällaisia naisia, kun hekin siitä nauttivat kuin meitä muita, joita se vain ärsyttää?

Vierailija
50/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä huomionhakusuuttakin on. Kerran sivusilmällä vilkaisin erään naisen pyllyä ja tämä huomasi sen. Nainen teki sitten peilin edessä fittness poseerauksen. Varsinkin selkää treenatessa joillakin on pieni toppi joka jättää vatsan  ja selän paljaaksi. Onhan se toki mukava nähdä kun treenatussa selässä lihakset pullistuvat.

Vierailija
51/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn oman kunnon ylläpidon takia. Näin nelikymppisenä on jo kaikenlaista kremppaa ja lihaskuntoa ylläpitämällä saa vaivat pysymään poissa tai ainakin lievempinä. Käyn naisten salilla, joten kellekään miehelle en siellä pyllistele. Toki parempi ulkomuoto on plussaa, mutta sen tavoittelu ei aja salille, vaan selkä-, niska- ym. vaivat.

Vierailija
52/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta myönnän, että pidän salilla saamastani huomiosta. Etenkin niiden nuorten miesten katseista. En piittaa vanhempien miesten tiirailusta ja flirttiyrityksistä juuri ollenkaan. Salihan on oiva paikka tutustua miehiin ja päästä treffeille, ainakin itse olen päässyt jo pari kertaa ulos mukavien nuorten miesten kanssa. ;) Mutta painotan, että ensikädessä sinne salille menen huoltamaan kuntoani, kuin minkään muun syyn takia. 

N27

No, ehkä jos mäkin olisin sinkku, niin saattaisin etsiä seuraa salilta. Kyllähän urheilullinen mies usein sohvaperunan voittaa! Mutta mä varmaan katselisin enmmän niitä vanhempia miehiä...:)  N41