Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenaavatko naiset kuntosalilla ulkonäön ja huomionhaun takia?

Vierailija
14.08.2016 |

Aina kuule näitä naisia jotka sanovat "treenaan salila vain itseni ja kuntoni kohentamisen takia". Kuuluuko tuohon itsensä ja kunnon kohentamisen saavuttamiseen se, että pukeudutaan tiukkoihin kamelinkuvio trikoihin ja pyllistellään peilin edessä kun mies treenaa siinä vieressä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan kunnon ja ulkonäön takia. Haluan olla hyvässä kunnossa ja toki myös näyttää hyvältä. Ja tykkään katsella itseäni peilistä vartaloni muotoja korostavissa trikoissa, mutta ei sillä kyllä ole mitään tekemistä sen vieressä treenaavan miehen kanssa. Vaikka tykkään noin yleisesti huomiosta, en mä toivo, että mua kuntosalilla kyylätään. Siellä haluan keskittyä treeniin.

Vierailija
22/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ny risoo, kun toiseen otteeseen jaksat tämmöstä paskaa jauhaa?! Get a fucking life!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai autisti keksi taas uuden aiheen mitä jankata? Mitäs muuta sunnuntaihin?

Vierailija
24/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin meikataan "itseä varten" eli oman markkina-arvon nostamista varten. En ole salilla nähnyt naispuolista treenaajaa, jonka kohdalla olisi pelkoa kunnon noususta tai lihasten kasvusta.

Oletko käynyt koskaan salilla vai ainoastaan silmät sidottuna?

20 vuotta eli pidempään kuin sulla on ikää. 

Toisessa ketjussa vanhojen miesten katseet koettiin epätoivottavaksi, mikä tarkoittaa sitä, että katseita seurataan ja että nuorten miesten katseet koetaan toivottavaksi. Se oli hyvä huomio ja aivan totta.

Olen kyllä käynyt salilla vuodesta 1991, joten vähän meni metsään tuo heittosi. Niillä lukuisilla saleilla, joissa olen vuosien varrella käynyt, on näkynyt vaikka mitä. Lehdenlukijaa, parin kilon painoa heiluttavaa, laitteessa istuvaa juttelijaa, mutta myös tosi hyväkuntoisia ja tosissaan treenaavia. Joku haluaa rasvaa pois ja joku voimaa ja kasvatta lihasta. Ja joku vaan viettää aikaa ja nauttii siitä, ettei istu paikallaan tai makaa sohvalla, vaikkei olisikaan erityisiä tavoitteita.

Vierailija
25/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kamelinkuvioon kaipaan vielä selvennystä.

Vierailija
26/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että ne MIEHET treenaavat salilla? Ei suinkaan ulkonäön ja pullistelun takia..? :D

Vierailija
27/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat salilla samasta syystä kun miehet ovat töissä: Nostaakseen mahdollisuuttaan löytää korkeatasoinen kumppani parisuhteeseen.

Vierailija
28/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt salilla vasta muutaman vuoden ja ehtinyt nähdä kaikki mahdolliset. Ne tatoidut lihaskimput, nuoret naiset, jotka halunnee näyttää timmiltä ja vanhat tädit, joilla on fysioteraputin tekemä ohjelma, jopa eläkemummoja. Sekä kaikkea muuta. Itse haen terveyttä lihaskuntotreeneistä. Ei aina tarvita tavoitteita, vaan saavutetun ylläpito riittää mulle. 

Vierailija
29/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan meidän naistensalilla. Kyyläävä mies puuttuu kuviosta.

Naisethan eivät ikinä tuijota miesten etumusta :))

Olen itsekin monen monet kerrat nähnyt kuinka naisen katse käy jalkovälissäni.

Mutta minä en vauhkoonnu siitä.

Aika huvittavaa että alapeukutatte kun kerron faktan.

No mikäs siinä. Ei asia siitä muutu.

Vierailija
30/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti on niitäkin naisia, jotka laittautuvat salille viimeisen päälle ja haluavat huomiota. Yleensä nämä pukeutuvat muotiurheiluvaatteisiin ja naamassa on kilo meikkiä. Samat yksilöt viettävät aikaa myös saliselfieitä ottaen.

Vierailija
31/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä treenaan kunnon ja ulkonäön takia. Haluan olla hyvässä kunnossa ja toki myös näyttää hyvältä. Ja tykkään katsella itseäni peilistä vartaloni muotoja korostavissa trikoissa, mutta ei sillä kyllä ole mitään tekemistä sen vieressä treenaavan miehen kanssa. Vaikka tykkään noin yleisesti huomiosta, en mä toivo, että mua kuntosalilla kyylätään. Siellä haluan keskittyä treeniin.

Sama juttu baarissa, kaupassa, kirjastossa ja missä kaikkialla naiset esittävät, että ei toivota, että kyylätään ja seuraavassa ketjussa toivotaan, että voi kun tultaisiin iskemään salilla, baarissa, kaupassa ja kirjastossa, kaikki käy.

Vierailija
32/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu baarissa, kaupassa, kirjastossa ja missä kaikkialla naiset esittävät, että ei toivota, että kyylätään ja seuraavassa ketjussa toivotaan, että voi kun tultaisiin iskemään salilla, baarissa, kaupassa ja kirjastossa, kaikki käy.

Mistä asti limainen tuijottelu on tarkoittanut samaa kuin iskeminen?

Vierailija
33/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, koska pidän siitä. Sitä paitsi oon jo yli nelikymppinen eli näkymätön. Harrastan itseni takia ja mulle on ihan sama, miksi muut salilla käyvät.

Vierailija
34/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat juurikin tuollaisia "itsensä esittelijöitä".

Nykyään näkee paljon myös näitä jotka ovat esim. kaupassa tiukat treenitrikoot päällä esittelemässä isoa, vieläkin isommaksi treenattua persettään. (näyttää muuten ihan kamalalta, tai kai sellainen pelkkää läskiä oleva iso perse olisi vielä pahempi)

Vierailija
35/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen salilla omaa treeniä enkä ehdi vahtia katseleeko joku tai ei. Suosittelen muillekin, tehokkaampaa toimintaa kun ei kyttää mitä muut tekee tai jättää tekemättä.

Mulla on myös napit korvissa, kuuntelen omaa treenimusiikkia enkä kuule jos joku kommentoi jotain

Vierailija
36/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti limainen tuijottelu on tarkoittanut samaa kuin iskeminen?

Laput silmilläkö pitäisi naisia lähestyä? Tietenkin miehen täytyy katsella, että kuka on kiinnostavan oloinen. Miehen seksuaalisuus = silmät.

Vierailija
37/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niissä huhujen mukaan käy paljoa edes naisia.

Vierailija
38/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla tekemässä 1-1,5 tunnin treenin. Valtaosa muista treenaajista on miehiä. Keskityn omaan ohjelmaani. Tervehdin tutuksi tulleita, mutta minulla ei ole aikaa eikä halua lähempään tuttavuuteen ja näyttää siltä, että muutkin toimivat samalla tavalla. Jumppatrikoot ovat käytännölliset ja sellaista materiaalia, että hiki poistuu iholta. Ei pidä seksualisoida kaikkea.

Vierailija
39/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin meikataan "itseä varten" eli oman markkina-arvon nostamista varten. En ole salilla nähnyt naispuolista treenaajaa, jonka kohdalla olisi pelkoa kunnon noususta tai lihasten kasvusta.

Mistä sinä tiedät, minkä syyn takia minä käyn salilla? Kuntosaliharjoittelu on hyvää liikuntaa yli viisikymppisille, lääkärin suosituksesta minäkin siellä käyn. Keskity sinä vaan siihen omaan treenaamiseen ja jätä naisten kyylääminen väliin.

Vierailija
40/52 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niissä huhujen mukaan käy paljoa edes naisia.

Kyllä käy ja just siitä syystä, että siellä ei ole miehiä.