AV-olympialaiset
Millaiset olisivat aihe vapaa -olympialaiset?
Mitä lajeja kyykkyvatkauksen lisäksi?
Kommentit (72)
Juhlauinti:
Tässä kilpailussa kahlaat vaatimuaten ristitulessa:
Suunnittelet edullisen kolmen ruokalajin juhlamenun, jossa otat kaikki vieraiden esiroisruokavaliot huomioon (vegaaninen, maidoton, munaton, luomu, lähiruoka, gluteeniton, raakaruoka, pähkinätön, kalaton, sisältää pelkkää raakaa lihaa vannoutuneille lihansyöjille ja HUOM! ei sipulia koska lapset et tykkää!).
Voit myös tarjota makaronilaatikkoa 200g/vieras.
Voittaja on se, jonka ruoat kaikesta vaivannäöstä huolimatta synnyttävät eniten tuohtuneita aloituksia AV:lle.
SpecialOlympics kirjoitti:
PARALYMPIALAISET ON JO.
Älä pilkkaa vammaisia.
Naisten iskemiskilpailu KILTEILLE KUNNON MIEHILLE.
Voittaja se joka käytti iskemiseen eniten rahaa ja sai eniten pakkeja, vaikka hänessä "ei ole mitään vikaa".
Lajilla ei väliä, kunhan tapahtuu Porvoossa.
Synnytyskilpailu. Kaksi synnyttäjää ,toinen synnyttää luomuna ilman mitään helpotusta paitsi kylmä pesulappu otsalle sallitaan, loppuvaiheessa saa laulaa onomatopoettista sävelmää , jos haluaa. Toinen saa kaiken mahdollisen avun mitä on. Akupunktiosta shamaaninloitsuihin ja koululääketieteen kaikki keinot. Voittaja valitaan vauvan apgar- pisteiden , kuluneen ajan ja äidin repeämien yhteissummalla. Ja kuten kaikki tiedämme sektiosynnyttäjiä ei mukaan huolita , sehän ei oikeastaan ole edes synnytys.
Harmi, ei tää lähtenyt yhtään elämään niinkuin se huvipuisto-ketju. Se oli hauska!
Miespalstailijoille munan koko-kilpailu. Tässä ei voi voittaa koska vastapuolella on aina HEL-NYCin mies.
Minä olen nyt täällä Pariisissa. Kiva kun kannatatte minua! Mutta missä täällä on luisteluareena?
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Naisten kreikkalais-roomalainen nurkkapaini holvikaarten alla.
Up