Jättäisitkö kumppanisi, jos hän joutuisi pyörätuoliin, kuuroutuisi TAI sokeutuisi
Ei siis kaikkia kolmea vaan jokaiseen oma vastauksensa.
Itse ehdottomasti en.
Kommentit (81)
Eikös miehille syyksi riitä se, että puoliso vanhenee/rupsahtaa?
Miksi ihmeessä jättäisin? En vaivautuisi ylipäätään olemaan ihmisen kanssa, jota en rakastaisi niin paljon, että hylkäisin hänet tuollaisessa tilanteessa.
Täällä on niin hirveän helppo esittää puhtoista ja hyväsydämistä ihmistä mutta totuus on aina mielenkiintoinen.
En. Järjissään olevan kanssa voi sentään seurustella normaalisti. Itse olen naimisissa mielenterveyspotilaan kanssa.
Еn jättäisi, sillä rakastan häntä yli kaiken enkä tahtoisi hänen jättävän minua samassa tilanteessa.
Jos seksi silti onnistuu, niin en tietenkään.
Jos siitä tulisi mykkä, niin sehän olisi vain hyvä. Halvaantumineenkaan ei haittaa, kunhan saa vain nussia sitä.
En tietenkään. Rakastan häntä valtavasti ja tietysti tukisin ja auttaisin häntä kaikin tavoin!
Olen sinkku, mutta en pidä mitään noista esteenä suhteelle. Sitten voisi vähän haitata, jos ei pyörätuolillakaan pääsisi liikkumaan.
Riippuu tilanteesta ja kusipäisyyden asteesta ja mu Seta muusta asiasta
Kylläpä te nyt viitsitte hurskastella...
En. Mutta jos joutuisi pyörätuoliin, kokisin olevani muutaman vuoden päästä oikeutettu hakemaan seksiä muualta, enhän mä voisi selibaatissa elää koko loppu elämää. Tosin siitäkin keskustelisin ensin mieheni kanssa, en rupeaisi pettämään. Jos itse joutuisin pyörätuoliin, soisin hänelle saman.
En tietenkään. Jos aviopuolisosta tulisi vaarallinen hullu, alkoholisti, sarjapettäjä tai pahoinpitelijä, luultavasti jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta jos joutuisi pyörätuoliin, kokisin olevani muutaman vuoden päästä oikeutettu hakemaan seksiä muualta, enhän mä voisi selibaatissa elää koko loppu elämää. Tosin siitäkin keskustelisin ensin mieheni kanssa, en rupeaisi pettämään. Jos itse joutuisin pyörätuoliin, soisin hänelle saman.
Pyörätuoli on apuväline. Moni liikuntavammainen voi ihan hyvin harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulle tulee ylätyksenä, mutta pyörätuoli käyttävä ei automaattisesti elä ilman seksiä... saattaa hän jopa pettää kumppaniaan.
Yksi selitteistä vastausta ei mihinkään kohtaan ole... riippuu tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin hirveän helppo esittää puhtoista ja hyväsydämistä ihmistä mutta totuus on aina mielenkiintoinen.
En esitä puhtoista vaan tunnen ja tiedän, että näin on. Tutustu ihmisiin, joilla on jokin vamma, niin ymmärrät. Ei rakkaan ihmisen vammautuminen vähentäisi rakkauttani tai haluani olla hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sen pyörätuolin myötä seksi loppuu? Itse oon pyörätuolissa ja pystyn kyllä seksiä harrastamaan ja ei, en makaa paikallani kuin lahna, kun joku tulee kuitenkin niin väittämään. Riippuu tietysti varmasti myös vammautumisen syystä. Itse kysymykseen, en tietenkään jättäisi, olenhan itse vastaavassa tilanteessa.
Silmänräpäyksessä.