Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ilmiöistä et tietäisi ilman AV:ta?

Vierailija
12.08.2016 |

Mä en tietäisi siitä, että Youtubessa on kummallisia vegaani-tubettajia, joilla on erilaisia, erikoisia teorioita siitä, miten pitäisi syödä.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin täältä että on olemassa provoja

Vierailija
82/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungo Anna!  En ollut ikinä aikaisemmin kuullutkaan hänestä, mutta kun aloin palstailemaan löysin mungoa koskevat keskustelut ja olen monta kertaa saanut kunnon naurut niistä mainioista kommenteista mitä täällä kirjoitetaan mungon toilailuista ja itsekeskeisyydestä.

Ps. En ole koskaan käynyt hänen blogia katsomassa, nämä keskustelut riittävät minulle hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiriippuvuudesta ja siitä mitä se saa aikaan ja mitä  käytännössä oikein voikaan merkitä ja aiheuttaa ihmiselle pitkään jatkuessaan.

Vierailija
84/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ihmisiä tarkkaillaan kassajonossa, uimahallissa, leikkipuistossa... Ja aina löytyy jotain moitittavaa josta voi tehdä av:lle aloituksen.

Etupylly.

Wt-ilmiö on aika paha, huomaan välillä ajattelevani että "jos joku av:lla tästä tietäis niin ajattelis että olen aivan wt" ja olen myös herännyt siihen miten moni tutuista ja tuntemattomista on wt. Inhoan koko sanaa mutta en saa sitä pois päästäni :D

Olen oppinut myös että Suomessakin on slummeja.

Vierailija
85/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi ASMR ilmiöstä ilman Vauvan aihe vapaa-osiota. Täällä oli joskus monta aktiivista keskusteluketjua aiheesta ja joitain ketjuja löytyy vieläkin :)

Vierailija
86/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi kuinka tuomitseva ihminen on. Olen sentään naisvaltaisessa työpaikassa, eikä toisia ihmisiä koskaan ruodita näin.

Ja käsikakka.

Vierailija
87/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi, mitä tarkoittaa "vela". Myös siiderivalas on ollut uusi nimitys.

Vierailija
88/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikakkaus, kyykkyvatkaus ja se että pimpistä ei saisi kuulua suhinaa pissatessa.

Sivistäkää nyt tyhymää. Mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus ja miksi ei saa kuulua suhinaa :D

Vierailija
89/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei kannata ottaa työkaverin omasta maitopurkista. Täällä oli se ketju, missä pohdittiin millaisia källejä voi tehdä luvattomille lainaajille. Ja häihin suositellaan otettavaksi omat eväät..ettei vaan vaivaksi ole ja on riittävästi.

Vierailija
90/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että häälahja on maksu tarjottavasta ruuasta ja juomasta.

Vierailija
91/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mä kuvittelin aina nuorena, ettei naiset halua seksiä, vaan että se on heille jonkinlainen velvollisuus.  AV-mammojen jutuista olen oppinut sen että haluja esiintyy myös naisillakin. Mikä sinänsä on kovinkin ilahduttava ja vapauttava tieto.

.

Vierailija
92/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiöistä et tietäisi ilman AV:ta?

Ainoastaan jonkun täysin turhan henkilön käyttämistä vaatteista en tietäisi mutta kaiken oleellisen ja tarpeellisen kuulen yleensä paljon aikaisemmin muualta, kuin täältä.

Vierailija
93/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tietäisi miten järjestelmällistä ja laajaa sensuuri ja mielipiteiden rajoittaminen ja tietynlaisten mielipiteiden suosiminen on median taholta.

Vierailija
94/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi mitään näistä pakkohoidon tarpeessa olevista Chicagoiidoista ja Hennoista. Olisi toisaalta ehkä ihan hyvä.

95/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikakkaus, kyykkyvatkaus ja se että pimpistä ei saisi kuulua suhinaa pissatessa.

Sivistäkää nyt tyhymää. Mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus ja miksi ei saa kuulua suhinaa :D

Kyykkyvatkaus on suihkussa tapahtuva toimenpide, jossa nainen ottaa haarakyykky-asennon ja suihkua haaroväliin osoittaen vatkaa kädellään mömmöt pois. Pillusta ei saa kuulua suhinaa, koska isolla paineella puskeminen on noloa ja se saattaa kuulua oven ulkopuolelle, kuseminen tulee tapahtua ääneti, sillä myös lirittely on noloa.

Vierailija
96/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoitumisesta! Kaiken muun tiesin.

Vierailija
97/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman av:ta en tietäisi miten paljon häiriintyneitä ihmisiä tässä maassa on, moderoinnista huolimatta suuri osa kommenteista on verbaalista oksennusta.

Vierailija
98/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoitellut monelle muullekin netin keskustelupalstalle, myös ylilaudalle ja suomikaksneloselle ym. Mutta missään muualla on ole saanut niin ilkeitä vastauksia kuin täällä, joissa suoraan yhden lyhyen ja asiallisen viestini perusteella haukutaan todella julmaan sävyyn parisuhteeni, minut ihmisenä ja ajatukseni.

ääh,se johtuu trolleista ja provoilijoista.Ei pidä ottaa mitään haukkumisia täällä mitenkään henkilökohtaisesti.Ne ovat vain trollihylkiöitä tai provopaskanjauhajia.

Vierailija
100/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että joidenkin miesten fetissi on Ugg -kenkiin tuleminen  -__-