Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ilmiöistä et tietäisi ilman AV:ta?

Vierailija
12.08.2016 |

Mä en tietäisi siitä, että Youtubessa on kummallisia vegaani-tubettajia, joilla on erilaisia, erikoisia teorioita siitä, miten pitäisi syödä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset saavat nettitreffeillä satoja viestejä ja rumimpia saa potkia kauemmas.

26N

Vierailija
22/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nämä bloggaajat. En ollut koskaan kuullutkaan, jännä että ovat näin iso some-ilmiö, siis muuallakin kuin täällä. En kyllä vieläkään ole lukenut yhtään ko. blogeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka, lokinpaskameikki, käsikakka.

Vierailija
24/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän offtopic, mutta muutaman tuttuni (ovat siis ihan taviksia) asioita on av:lla jauhettu ihan avoimesti. Olin oikeasti todella hämmästynyt, sillä kirjoittajat pystyi päättelemään ihan helposti. Tekivät ainakin minun silmissäni itsestään ääliöitä.

Mutta itse asiaan: tosielämässä kukaan ei puhu kahvipöydissä Hennasta, SSSS:stä ja Chicago-Iidasta

Vierailija
25/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken repussa on jotain pahaa ja halveksuttavaa.

Helsinkiläiset ovat kusipäitä. 

Mä taas olen tehnyt havainnon, että kaikki Helsingin ulkopuolella asuvat ovat ihmisperseitä ja maalaistolloja :D

Toinen huomio minkä tein on se, että lähes jokainen palstaaja on vegaani

Vierailija
26/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä negatiivisenenergian kentästä.

...ja tietysti osaltaan se, että kaikki tuodaan tarjottimella ikäänkuin valmiina ja sen suhe älyyn, optimismin puute (toki realismi/järki/rohkeus), kyynisyys, ei liikuta, markkinavoimien valta, stereotypiat, viisauden puute, ihmisen mielenmaisema, negatiivinen energia ja voimavarat jne..

Vierailija
27/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti valkoinen -blogi. Klikkaan ketjun aikanaan auki, kun en uskonut että kellään vois olla tuollainen blogin nimi. En seuraa sitä blogia, mutta keskusteluketjua kyllä. Blogi sinänsä tylsä, mutta ihailen täällä ketjun kirjoittajien tarkkoja havaintoja. Eikä keskustelu ole ilkeää.

Värikäs elämäni blogia aloin satunnaisesti seuraamaan tätä kautta. Täällä olevaa keskustelua en tosin seuraa, sillä se on pääosin roskaa ja ilkeitä kommentteja. Pidän bloggaajan iloisesta elämänasenteesta, siksi seuraan.

Vierailija
28/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat, vloggaajat, lassukat ja kyykkyvatkaus.

Vierailija
29/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatuneet naisvihaajat, joille nainen on pelkkä idioottimainen ja ahne loinen ja vain sukupuolielin.

Hätkähdyttäviä kirjoituksia, joita toivon aina tökeröiksi provoiksi.

Mikäli ne eivät ole provoja, niin olen erittäin pahoillani kirjoittajien elämästä.

Vierailija
31/101 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäis mitään lassukoista tai niistä mgtow-vai-mitä-ne-olikaan-miehistä.

32/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jännäkakkimiehet ovat niitä, jotka saavat naisten pöksyt pyörimään jaloissa😋😊

33/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi sitä, että Munsalalla on oma kansallispukunsa, tai että vielä jotkut pitävät yliopistoa hienona, akateemisena tutkimuslaitoksena jonne on lähes mahdotonta päästä sisälle linjan kun linjan ollessa kyseessä ja ammattikorkeakoulua vain bensaisia henkseleitään paukuttelevien B-luokan kansalaisten varavaihtoehtona jonka voi suorittaa vasemmalla kädellä. En tietäisi, että Jenni Vartiaisella on pienet rinnat tai että Kånken-reppu on melkoisen suosittu juttu nyt. Mungo-Anna toisi mieleen jonkin piirretyn eläinhahmon ja Niin siellä Porvoossa toimitaan-lausahdus voisi olla mielestäni nokkela. En tietäisi olleeni 5 vuotta sitten kauneimmillani ja että sen ikäisillä on kaikilla tiukka värkki.

Kaikkea sitä on tullut opittua täällä.

34/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt käyväni röissä

Vierailija
35/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklis/månsteri ei tietäisi, että joidenkin ääliöiden mielestä kirjain v taipuu -LLA.  Niin TAI -TA.

Vierailija
36/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisinkeitto-ketju. Ja kuinka monta asiaa on varmoja merkkejä pettämisestä. Lompakkoloiset. Mungo-Anna ja muut bloggaajat, täältä löytyy viimeisimmät käänteet. Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät on suositeltavia ehkäisymuotoja. Lööppien nimeämättömät henkilöt on bongattu täällä, palstaetsivät löytää. Kummitukset juovat siideriä ja rullaavat mattoja.

Vierailija
37/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisista en tietäisi, enkä sitä että naiset käytännössä ovat aina lompakkoloisia riippumatta täysin töissä käynnistä ja muista olosuhteista.

Vierailija
38/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhliin tai suvun yhteisille matkoille matkoille jätetään aina kutsumatta ainakin yksi tyttöystävä tai avoliitossa elävä. Kutsumatta jättäminen on suurin loukkaus minkä voi koskaan kokea.

Vierailija
39/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä olen oppinut että suomalaiset naiset ovat rumia persjalkaisia siiderivalaita ja että ihan kaikissa muissa maissa on kauniita paitsi ehkä Englannissa.

Ja rumuuden lisäksi suomen naiset ovat tyylittömiä pukeutumiseltaan.

Rekkalesboistakaan en ole livenä kuullut.

Vierailija
40/101 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kgtti on ylimielinen.