Olen melko varma että puoliso pettää, miten ottaa asia esille?
Haluaisin kuulla totuuden. Epäilen että valehtelee jos kysyn. Vinkkejä?
Kommentit (7)
Anna olla. Teidän tilanne on nyt jo se, että sinä uskot että puolisosi valehtelee, puhui hän totta tai ei. Se tarkoittaa, että et ikinä saa selville totuutta, etkä ainakaan sellaista totuutta, joka sinulle kelpaisi. Sun on joko opittava elämään epäilyksen kanssa ja hallitsemaan sitä, tai erottava suhteesta, jossa epäilyttää.
vaikea tilanne, kysyisin suoraan, mutta miten sen oikean hetken ja sanat löytää...
Vierailija kirjoitti:
Hommaa yksityisetsivä seuraamaan puolisoasi. Jos todisteita kertyy, ota puheeksi.
On jo todisteita omasta takaa, ainoastaan ei varmuutta mitä tarkalleen tapahtunut
Älä ota puheeksi ennenkuin sinulla on jotain faktaa johon tukeutua. Pelkkä "minusta tuntuu" ei riitä jos haluaa saada totuuden. Jos otat liian aikaisin niin kieltää kaiken ja alkaa varovaiseksi. Annat tällöin ikäänkuin etua hänelle. Myös et voi kysyä ainakaan liian pian uudelleen koska se kortti on jo käytetty. Yritä olla normaalisti ja seurata asiaa.
Mistä asioista nyt päättelet, että olet miltei varma pettämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Älä ota puheeksi ennenkuin sinulla on jotain faktaa johon tukeutua. Pelkkä "minusta tuntuu" ei riitä jos haluaa saada totuuden. Jos otat liian aikaisin niin kieltää kaiken ja alkaa varovaiseksi. Annat tällöin ikäänkuin etua hänelle. Myös et voi kysyä ainakaan liian pian uudelleen koska se kortti on jo käytetty. Yritä olla normaalisti ja seurata asiaa.
Mistä asioista nyt päättelet, että olet miltei varma pettämisestä?
Hakee seuraa netissä ja valehdellut yöpaikasta. Mietin jatkanko vielä seuraamista vai otan esille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota puheeksi ennenkuin sinulla on jotain faktaa johon tukeutua. Pelkkä "minusta tuntuu" ei riitä jos haluaa saada totuuden. Jos otat liian aikaisin niin kieltää kaiken ja alkaa varovaiseksi. Annat tällöin ikäänkuin etua hänelle. Myös et voi kysyä ainakaan liian pian uudelleen koska se kortti on jo käytetty. Yritä olla normaalisti ja seurata asiaa.
Mistä asioista nyt päättelet, että olet miltei varma pettämisestä?
Hakee seuraa netissä ja valehdellut yöpaikasta. Mietin jatkanko vielä seuraamista vai otan esille
Ap
Selvä asia mitä siinä kyselet.Sano että nyt loppuu tuo kusetus ja hän lähtee heti.Turha selitellä enään .Kerää itsesi ja vaikka tuntuu vaikealta ero niin parempi se tehdä kuin kärsiä.Kyllä sinä vielä voit paremmin.Itse kokeneena voin sanoa.Itselle tuo epävarmuus ja liika ajattelu asiasta oli pahinta.
Hommaa yksityisetsivä seuraamaan puolisoasi. Jos todisteita kertyy, ota puheeksi.