Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höpöttävä nainen

Vierailija
12.08.2016 |

Uusi parisuhde. Jos aikaisempi nainen oli hiljaista sorttia niin tämä uusi ei sitä todellakaan ole. Pikainen puhelu (kerron että hommia tehtävänä) kestää sellaiset 40 min ja jos aikaa on niin mikään aika ei riitä. Voisi varmaan puhua koko yön jollen kahden aikaa yölä alkaisi sanomaan että pikkuhiljaa pitäisi alkaa nukkumaan. Ihana nainen. Seksi upeaa. Mutta mietin että uuvuttaako tuo puhuminen minun ennen aikojaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuvuttaa.

Vierailija
2/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido suu ainakin seksin ajaksi. Voit naamioida sen leikiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva kälättävästä akasta ja sun kärsivästä ilmeestä :D

Vierailija
4/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannut tuollasia miehiä, en jaksanut. Joku jopa välillä ihmetteli, miksi minä olen niin hiljainen. En saanut suunvuoroa tai olin vaan niin tainnuksissa siitä hölötyksestä...

Yksi soitteli autosta ajaessaan ja selitti mitä tuli matkalla vastaan jne. Minä olin lapsen kanssa, ystävien kanssa, töissä, kotitöissä, ulkoilemassa, uimassa, nukkumassa...

Vierailija
5/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisenakaan jaksa hölöttäviä naisia.

Ne vaan on niin ärsyttävän asittavia kuunnella.

Vierailija
6/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, olen myös nainen ja en kestä hölöttäviä naisia. Tunnen erään tapauksen, jonka on pakko jatkuvasti höpöttää ja juoruta puhelimeen, ihan sama missä ollaan ja kenen kanssa, tämä leidi istuu puhelin liimaantuneena korvaan. En jaksa edes kaikkia tapauksia kertoa, mutta on mm. häissäkin koko vihkitilaisuuden ajan kälättänyt puhelimeen.

Jos pyytää lopettamaan puhelun niin nainen vaan kurtistelee kulmiaan ja jatkaa puhumista.

Vierailija
7/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, olen myös nainen ja en kestä hölöttäviä naisia. Tunnen erään tapauksen, jonka on pakko jatkuvasti höpöttää ja juoruta puhelimeen, ihan sama missä ollaan ja kenen kanssa, tämä leidi istuu puhelin liimaantuneena korvaan. En jaksa edes kaikkia tapauksia kertoa, mutta on mm. häissäkin koko vihkitilaisuuden ajan kälättänyt puhelimeen.

Jos pyytää lopettamaan puhelun niin nainen vaan kurtistelee kulmiaan ja jatkaa puhumista.

Mulla on tuommoiset seinänaapureina. Ihana viettää kesäpäivää omalla terassilla, kun tauoton juoruaminen käy kummankin puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme