Ulkomaalainen mieheni on parasta, mitä minulle on tapahtunut
Mies on eräästä Välimeren eurooppalaisesta maasta. Perheensä muutti Suomeen, kun mieheni oli alle kouluikäinen. Hallitsee siis kielen ja suomalaisen kulttuurin. Kuitenkin on kasvatettu sukunsa tavoille.
Hän on todella miehinen mies, osaa hoitaa kaiken remontoimisesta autoihin eikä kammoa likaa tai fyysistä rasitusta. Toisaalta hän arvostaa kauniita asioita ja romantiikkaa. Saan jatkuvasti pieniä lahjoja tai hemmottelueleitä ilman mitään syytä.
Hän huolehtii hyvin ulkonäöstään, hygieniastaan ja urheilee, muttei ole mikään limainen tai pullistelija.
En keksi mitään valittamista <3
Kommentit (22)
Minulla on Pohjois-Amerikkalainen mies ja todellakin parasta mitä minulle on tapahtunut. Komea ja hellä, erinomainen isäkin.
Olen pahoillani puolestasi, toivottavasti loppuelämäsi menee paremmin.
Mulle mun lapseni on parasta mitä mulle on tapahtunut :)
isänsä kuoltua löysin vielä ihanan uuden miehen, jonka kanssa nyt jo 19 vuotta yhdessä.
kivat teille, kaikille ei käy niin onnellisesti, tai ehkä itsessä vikaa?
Eikö ole saanut kuitenkaan Suomen kansalaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias tyttöystäväni on parasta mitä minulle on tapahtunut. Hoikka, notkea pillu, elämänilo vielä tallella ja haluaa miellyttää miestään, eikä ole feminismin ja katkeruuden pilaama.
M38
Just tätä! Tyttöystävä on mukamas pelkkä pi##u! Sä oot se idiootti-esimerkki, miksi me naiset ei arvosteta yhtään teitä suomimiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias tyttöystäväni on parasta mitä minulle on tapahtunut. Hoikka, notkea pillu, elämänilo vielä tallella ja haluaa miellyttää miestään, eikä ole feminismin ja katkeruuden pilaama.
M38
Just tätä! Tyttöystävä on mukamas pelkkä pi##u! Sä oot se idiootti-esimerkki, miksi me naiset ei arvosteta yhtään teitä suomimiehiä!
No tällä urpolla nyt vaan joku aloitusviestissä kirpaisi arkaa ja herkkää kohtaa itsetunnossa.
Suurin osa suomalaisista miehistä on kyllä ihan toisenlaisia, ja mä ainakin arvostan heitä ihan yhtä paljon kuin muitakin kunnon miehiä.
Onnea aloittajalle ja miehelleen!
Völimeren maissa e ole miehisiä miehiä vana sellaisia mammanpoikia.
Kosovolaisen, eipä ole sinunkaan elämääsi paljoa hyviä asioita mahtunut :( Mikä tutkinto?
Osaako heittää läppää. Ulkomaalaiset ei koskaan osaa
Vierailija kirjoitti:
Völimeren maissa e ole miehisiä miehiä vana sellaisia mammanpoikia.
Tämä täysin totta, ellei joku akka ala uudeksi äidiksi niin asuvat kotona AINA 40 vuotiaaksi tai äidin kuolemaan saakka. Olen nähnyt tämän läheltä
Voi miten mä oon onnellinen sun puolesta!!
Mulla on vähän sama paitsi ihan suomalainen mies. Huomioi ja hemmottelee.
Rakastan.
<3
Kosovolainen on kosovolainen vaikka olisi syntynyt kuussa. Järjestäen valehtelevat ja ajattelevat vain omaa parastaan. Onnea tosiaan :)
Kyllä naiset on tyhmiä :) Tämä turina todistaa sen taas.
Rakastuvat ja eroavat yhtä nopeasti ja yhtä naurettavista syistä.
No on sulla tylsä elämä jos mies on parasta mitä sulle on tapahtunut :D etkö osaa elää hyvää elämää ilman parisuhdetta? toki kiva että sinullekin tapahtuu hyviä asioita kuten tuo mies. Pakko myös puolustaa suomimiestä, ketkäs ne suomalaiset miehet kasvattaa? suorastaan ärsyttää tämä miesviha tällä' palstalla ja tämä oli 3/5
Et mainitse mitään miehen älykkyydestä, sivistyksestä, koulutuksesta tai ammatista. On siis komea mutta tyhmähkö duunari. Mutta jos se sulle riittää niin kiva.
Onko ulkom valtava megapeenis ?